pokercasino
pokercasino

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА КЛИЕНТИТЕ

ВЪВЕДЕНИЕ

Добре дошли в PokerStars! Надяваме се, че се забавлявате при нас. Гордеем се, че предлагаме най-вълнуващите Игри в безопасна и сигурна среда и вярваме в образоването на нашите играчи, за да им осигурим контрол чрез знания.

Тези общи условия на услугата („Общи условия”) обясняват нещата, които трябва да знаете за използването на нашите Услуги. Благодарим ви, че отделихте време, за да ги прочетете. Ако желаете да запазите копие, можете да изтеглите Общите условия оттук, а ако след като ги прочетете, все още имате въпроси, можете да получите помощ тук.

КЛЮЧОВИ МОМЕНТИ

Общите условия представляват юридически обвързващ договор между вас и нас, който приемате, като сложите отметка в квадратчето, когато си създавате Сметка. Всички точки в Общите условия са важни и могат да засегнат вашите интереси, затова моля, прочетете Общите условия изцяло, преди да ги приемете. Прочитът ще отнеме около 20 минути. Въпреки това, за да ви улесним при разбирането на Общите условия и какво означават те за вас, бихме искали да ви обърнем внимание на следното:

  • Flutter Group е една от организациите с най-много лицензи за хазартни игри онлайн в света. Част А – Специалните условия на уебсайта определят нещата, за които трябва да ви уведомим в съответствие с лиценза, под който играете. Тук ще намерите подробности за това кои сме ние, нашия договор с вас и лиценза, който притежаваме за Уебсайта, както и практическа информация като личната информация, която трябва да предоставите, за да си създадете Сметка, и как можете да получите помощ или да подадете жалба относно Услугите. В Част А също така са изложени допълнителните правила и условия, важащи за определени Игри и Услуги, които също са част от Общите условия. Трябва да прочетете тези допълнителни правила и условия, преди да приемете Общите условия или да използвате съответните Игри и Услуги.
  • Искаме да осигурим безопасна и приятна среда за всички играчи. Това включва поддържане на определени стандарти за поведение от страна на нашите играчи при използване на Услугите ни. Правилата за използването на сметка и стандартите, които се отнасят за всички наши играчи, независимо къде играят, са изложени в Част В – Общоприложими условия.
  • Когато в Общите условия видите думи и фрази, започващи с главна буква, това означава, че те имат специфично значение. За подробности разгледайте Част С – Определения. Тази част също така включва пълното съдържание, така че лесно да навигирате между различните Части и Раздели на Общите условия.

Основни неща, които трябва да знаете:

  • Изтеглете – регистрирайте се – играйте. За да започнете, трябва просто да изтеглите нашето приложение или софтуер и да си създадете Сметка. Трябва да отговаряте на определени критерии, за да притежавате Сметка, като например да сте навършили определена минимална възраст и да използвате Сметката за ваша собствена, лична употреба. За да видите всички изисквания във връзка със създаването и използването на Сметка, натиснете тук. Имате право да притежавате само една Сметка на Уебсайта. Ще закрием всички допълнителни Сметки (както и всички дублиращи се Сметки, които са създадени умишлено или с цел измама). Моля, вижте Част B, Раздел 3 за подробности.
  • Безопасност и сигурност. Хазартните игри са свързани с присъщ риск от загуба на пари. Можете да управлявате бюджета си за игра онлайн с нашите лесни за използване инструменти (вижте страницата ни за отговорно залагане). Съхраняваме средствата на играчите в отделни сметки, така че парите ви са защитени по всяко време.
  • Тегления и кога може да има забавяне. Предлагаме лесен достъп до вашите средства. Можете да заявите теглене по всяко време. Обикновено тези заявки се обработват бързо. Въпреки това, ако средствата, които искате да изтеглите, са предмет на оспорено плащане, връщане или друго искане за анулиране на транзакцията, или ако провеждаме разследване относно Грешка, Неизправност или Прекъсване, свързано с използването на Услугите от ваша страна или участието ви в Забранено събитие, тегленето няма да бъде обработено, докато тези проблеми не бъдат разрешени. Моля, прочетете внимателно Част B, Раздел 9, където се обяснява подробно целият процес, и вижте по-долу какво имаме предвид под Грешки, Неизправности, Прекъсвания и Забранени събития.
  • Такса за неактивна сметка. Начисляваме административна такса от EUR 5 на месец за „неактивни” сметки, за да покрием разходите, които плащаме за тяхното поддържане. За да считаме Сметката ви за „неактивна”, трябва да са изминали поне 13 месеца, откакто сте я използвали за последен път. Ще ви дадем предизвестие поне 30 дни преди да започнем да начисляваме таксата, за да имате възможност да изтеглите средствата си. След като балансът в Сметката ви стане 0, тя ще бъде закрита. Моля, вижте Част A, Раздел 13 за подробности.
  • Грешки, Неизправности и Прекъсвания – кога анулираме транзакции, изискваме възстановяване на средства или не изплащаме печалби. В определени ситуации, когато възникне проблем с Услугите, ще анулираме транзакции и няма да изплатим печалби, средства, награди и други кредити (като например бонуси) или ще ви помолим да ги върнете, ако вече сте ги получили. По-конкретно, ще предприемем тези действия, ако „Грешката”, „Неизправността” или „Прекъсването” възникнат в нашите Услуги или Софтуер, докато ги използвате. Всяка от тези думи има специално значение, така че, моля, прочетете внимателно определенията. Ще предприемем тези действия дори ако Грешката, Неизправността или Прекъсването в Услугите или Софтуера не са били очевидни за вас или за нас във въпросния момент и са били установени едва след като сме прегледали завършената транзакция(и). Моля, прочетете внимателно Част B, Раздел 10, който обяснява това в подробности.
  • Забранени събития – кога ще ограничим, блокираме или закрием вашата Сметка. Честността и интегритетът на Услугите и между играчите са изключително важни за нас. За да ги поддържаме, ще ограничим или блокираме вашата Сметка, възможността да играете определени Игри и/или друг аспект от достъпа ви до или използването на Услугите, ако смятаме, че сте участвали в Забранено събитие. Забраненото събитие е определено събитие или практика, които не са разрешени във връзка с Услугите или Софтуера. Това включва измама, тайно споразумение, използване на откраднати средства, предоставяне на невярна или подвеждаща информация и използване на Услугите по подривен, обиден или незаконен начин. Моля, прочетете внимателно Част B, Раздел 14, в който са изброени различните Забранени събития, и се уверете, че не участвате в нито едно от тях. Също така, моля, прочетете внимателно Част B, Раздел 17, който предоставя повече подробности за нашите права да ограничим, блокираме или закрием вашата Сметка вследствие на Забранено събитие.
  • Забранени събития – кога анулираме транзакции, изискваме възстановяване на средства или не изплащаме печалби. Ако установим, че сте взели участие в Забранено събитие, с цел да запазим интегритета на Услугите, ще анулираме транзакциите, свързани със Забраненото събитие, и няма да изплатим печалби, средства, награди и други кредити (като например бонуси) или ще ви помолим да ги върнете, ако вече сте ги получили. Моля, вижте Част А, Раздел 14.
  • Забранени събития – кога трябва да ни компенсирате. Ако установим, че сте взели участие в Забранено събитие, ще ви помолим да ни компенсирате за всички загуби, които ние или други играчи претърпят в резултат на участието ви в него. Например, ако спечелите Игра чрез измама, очакваме да върнете парите, които сте спечелили.
  • Случаите, в които винаги сме юридически отговорни пред вас. Има определени неща, постановени по закон, за които винаги носим отговорност, и нищо в Общите условия не засяга това дори ако нещо, което казваме, предполага друго (както в следващите точки). Например нищо в Общите условия не засяга правата, които имате по закон като потребител.
  • Не носим отговорност за нещата, които са извън нашия контрол. Няма да имате право на обезщетение, ако не можем да предоставим Услуги или да направим някое от нещата, посочени в Общите условия, или ако претърпите финансови загуби поради причини извън нашия контрол. Например няма да ви компенсираме, ако промяна в закон или наредба означава, че не можем да управляваме Уебсайта, или ако вашата банка наложи такса, за да депозирате средства в Сметката си. Наричаме всяко едно от тези неща „Събитие извън нашия контрол”. Моля, прочетете внимателно това определение, което дава повече примери, както и Част B, Раздел 20, където е поместена подробна информация.
  • Други ситуации, в които не носим отговорност. Не носим отговорност пред вас (например не трябва да ви предоставим компенсация), когато никой от нас не би могъл да предвиди резултата от дадена ситуация или нямаме вина в дадена ситуация. Например няма да носим отговорност за нищо, което: (1) сте могли да избегнете чрез предприемане на разумни действия; (2) е причинено от предоставянето от ваша страна на невалидна, непълна или невярна информация; (3) е причинено от използването от ваша страна на Разрешени инструменти и услуги; (4) е резултат на Забранено събитие; (5) е резултат на Грешка, Неизправност или Прекъсване; или (6) е резултат на решението ни да ограничим, блокираме или закрием вашата Сметка, за което имаме право по силата на Общите условия. Моля, прочетете внимателно Част B, Раздел 21, където е поместено подробно обяснение, описание на случаите, в които трябва да ни компенсирате, както и кога ще носим и няма да носим правна отговорност.
  • Носим отговорност пред вас единствено до определена сума. Най-голямата сума, която бихме могли да ви предоставим като компенсация, е EUR 2000. Единственото изключение от това е, ако имате законно право на: (1) печалби; (2) връщане на средствата за залог, който сте направили; или (3) връщане на липсващи или изгубени от нас средства, като в този случай ще получите пълната сума, на която имате право, дори и тя да надвишава EUR 2000. Моля, вижте Част А, Раздел 16.

ЧАСТ A: СПЕЦИАЛНИ УСЛОВИЯ НА УЕБСАЙТА

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВАШАТА СМЕТКА И ДОГОВОРЪТ ВИ С НАС

1. Кои сме ние

(a) TSG Interactive Plc, дружество, учредено в Малта (номер на дружеството C53434), с регистриран адрес Flutter Group, Villa Seminia, 8, Sir Temi Zammit Avenue, Ta' Xbiex XBX 1011 Malta („TSG”); и (b) Stars Mobile Limited, дружество, учредено на Остров Ман (номер на дружеството 008457V) с регистриран адрес Douglas Bay Complex, King Edward Road, Onchan, IM3 1DZ („Stars Mobile”). TSG и Stars Mobile са част от Flutter Group.

2. Договорът между вас и нас
2.1

Достъпът и използването на Услугите се осъществяват съгласно Общите условия. С натискането на бутона за приемане на Общите условия при създаването на Сметка или ако по друг начин осъществявате достъп или използвате която и да е част от Услугите, се създава договор и ще бъдете правно обвързани от Общите условия и всички допълнителни условия, които са част от Общите условия (те са изброени в Част А, Раздел 21 и се наричат „Правила”). Ако не сте съгласни с Общите условия или с някоя част от тях (включително Правилата), не трябва да осъществявате достъп или да използвате Услугите или съответната част от тях.

2.2

Когато участвате в Игри с виртуални пари, договорът е между вас и Stars Mobile, а PokerStars/ние/нас/наш в Общите условия означава Stars Mobile. За всички други случаи при използването на Услугите договорът е между вас и TSG, а PokerStars/ние/нас/наш в Общите условия означава TSG. Това означава, че TSG няма отговорност или задължение към вас във връзка с Игрите с виртуални пари и Stars Mobile няма отговорност или задължение към вас във връзка с Игрите с истински пари.

3. Промени в Общите условия
3.1

Можем да променяме Общите условия по всяко време, например да коригираме информация, да отразяваме промени в Услугите или в нашите бизнес практики, или с цел спазване на приложимото законодателство, обвързващо разпореждане на компетентен орган или промяна в нашите регулаторни изисквания. Ще ви уведомим за всички промени в Общите условия по имейл преди или не по-късно от 7 дни след като влязат в сила и от вас ще бъде поискано да ги приемете, за да продължите да използвате Услугите.

3.2

Ако не сте съгласни с промените, трябва да спрете да използвате Услугите и може да заявите теглене на положителния баланс по вашата Сметка. Ще обработим тази заявка, освен ако нямаме право да забавим тегленето, да анулираме които и да е свързани транзакции или да си възстановим, или да не изплатим баланс, печалби, средства, награди или други кредити по силата на Общите условия.

3.3

Също така притежавате законното право да отхвърлите промените и да поискате да продължите да носите отговорност съгласно версията на Общите условия, която е приложима за вас преди датата, на която отхвърлените промени влизат в сила, освен когато промените са направени от нас, за да се съобразим с приложимото законодателство, обвързващо разпореждане на компетентен орган или промяна в нашите регулаторни изисквания. За да упражните това право, трябва да ни уведомите писмено за решението си в рамките на един месец от датата, на която сме ви изпратили известие за съответните промени. Ако решите да упражните това право, ние ще закрием Сметката ви (с което се прекратява използването от ваша страна на Услугите), защото не можем да прилагаме различни версии на Общите условия за различни Потребители.

3.4

Препоръчваме ви да посещавате Уебсайта редовно, за да проверявате версията на Общите условия, която е в сила към момента.

4. Информация за нашия лиценз

TSG е лицензирана да предоставя Игри с истински пари в България първоначално от Държавната комисия по хазарта на Република България с решение № И-1827 от 18.02.2014, като срокът на лиценза беше удължен до 18.02.2034 с решение № 000030-1635 на Националната агенция за приходите от 14.02.2024.

5. Уебсайт/уебсайтове
6. Изисквания за създаване и използване на Сметка
6.1

За да създадете и използвате Сметка, трябва:

6.1.1 да сте навършили минимум 18 години;

6.1.2 по-рано да не сте притежавали Сметка, която е била закрита от нас заради Забранено събитие, или не сте имали Сметка, закрита от друга компания във Flutter Group поради подобни причини;

6.1.3 да не сте самоизключени от Уебсайта или от друг уебсайт на Flutter Group (с изключение на случаите, когато сте избрали да се самоизключите само от определени Игри или части от Услугите) в момента;

6.1.4 да не сте включени в Регистъра на уязвимите лица („Списък от РУЛ”), поддържан от Националната агенция за приходите по силата на Член 10г от Закона за хазарта, или в друг списък на лица в момента, което би ни забранило да ви предлагаме Услугите (например санкционен списък);

6.1.5 да регистрирате Сметката на ваше име, на базата на свободно направен от вас избор и единствено за ваша лична употреба, забавление и полза, а не от името или под ръководството на някой друг; и

6.1.6 да пребивавате в България и да сте сигурни, че използването на Услугите е законно в България;

6.2

Със създаването на Сметка потвърждавате и обещавате, че: (a) отговаряте на Изискванията за създаване и използване на Сметка в момента на регистрацията; (b) ще продължите да спазвате Изискванията за създаване и използване на Сметка, докато притежавате активна Сметка; и (c) незабавно ще ни уведомите, ако спрете да отговаряте на някое от Изискванията за създаване и използване на Сметка по каквато и да е причина.

7. Необходима лична информация за създаването на Сметка
7.1

Когато си създавате Сметка, трябва да предоставите следното: собствено име и фамилия, домашен адрес, имейл адрес, дата на раждане и личен идентификационен номер (вашия единен граждански номер (ЕГН), личен номер на чужденец (ЛНЧ) или личен номер (ЛН)).

7.2

Ще използваме тази информация, за да проверим дали името ви фигурира в Списъка от РУЛ. Няма да можете да си откриете Сметка при нас, ако името ви фигурира в този списък. Ако вече имате Сметка при нас, но не сте предоставили тази информация, върху Сметката ви ще бъде наложено ограничение, докато не ни предоставите необходимата информация. В случай че не можете да предоставите тази информация, когато бъдете помолени за това, или ако установим, че името ви фигурира в Списъка от РУЛ, ще блокираме Сметката ви и ще ви върнем положителния баланс по нея, ако разполагате с такъв. Сметката ви може да бъде отблокирана единствено когато потвърдим, че вече не фигурирате в Списъка от РУЛ.

7.3

Може периодично да искаме друга информация, за да спазим нашите законови, регулаторни или вътрешни изисквания, например, за да проверим дали отговаряте на Изискванията за създаване и използване на Сметка или на Изискванията за депозиране.

7.4

Трябва да се уверите, че данните, предоставени от вас при регистрацията, са верни, точни и актуални и остават такива, докато притежавате активна Сметка. Трябва незабавно да ни уведомите за всички промени във вашите данни (включително тези, които биха могли да повлияят на използването на вашата Сметка, като промяна на имейл адреса или банковите данни). Можете да го направите във вашата Сметка.

8. Кога ще потвърдим вашата информация
8.1

Доколкото е необходимо с оглед конкретните обстоятелства, за да изпълним нашите регулаторни, лицензионни и други законови задължения и бизнес изисквания, можем периодично (включително по време на и/или по всяко време след регистрацията) да изискаме от вас да изпълните Исканията за потвърждение. Това може да включва предоставяне на лични данни и копия на документи като паспорт, шофьорска книжка, друг официално издаден документ за самоличност със снимка, сметки за битови услуги и/или банкови извлечения, да участвате в телефонни или видеоразговори и/или да запишете сесии на игра.

8.2

Във връзка с удостоверяването на самоличността съгласно Раздел 8.1 по-горе, както и съгласно разпоредбите на Раздел 10.1 по-долу и Част В, Раздел 10.2 от настоящите Общи условия, по отношение на българските граждани задължителен за предоставяне документ може да бъде само този, който е задължително да притежавате съгласно Закона за българските лични документи, и съответно, ако от вас е изискан и друг документ, не сте задължени да го представите, ако ни потвърдите, че не разполагате с такъв.

9. Географски ограничения
9.1

Хората, намиращи се в определени юрисдикции („Забранени юрисдикции”), не трябва да правят депозити в Сметките си, да участват в Игри с истински пари и/или по друг начин да осъществяват достъп или да използват Услугите. Забранените юрисдикции са: (a) всяко място, което е обект на търговски или икономически санкции, ембаргота или подобни закони или разпоредби от време на време, като Куба, Иран, Северна Корея, Сирия и следните райони на Украйна: Луганск, Донецк и Крим; и (b) САЩ. Тези ограничения се отнасят в еднаква степен както за жителите на Забранените юрисдикции, така и за лицата от други националности, които се намират в Забранена юрисдикция. Ако сте гражданин на друга държава и се преместите или пътувате до Забранена юрисдикция, можете да заявите теглене на положителния баланс по Сметката си (ако притежавате такъв). Ще обработим тази заявка, освен ако нямаме право да забавим тегленето, да анулираме всички свързани транзакции или да си възстановим, или да не изплатим баланс, печалби, средства, награди или други кредити по силата на Общите условия. Забранено събитие e, ако установим или имаме основание да вярваме, че влизате в Сметката си или се опитвате да получите достъп до Услугите от Забранена юрисдикция.

9.2

Не трябва да се опитвате да заобикаляте ограниченията, посочени в Раздел 9.1, или други изисквания за географското положение, свързани с притежаването или използването на Сметка. Това е сериозно нарушение на Общите условия и в този смисъл се счита за Забранено събитие. Опит за заобикаляне включва манипулиране на информацията, използвана от нас за идентифициране на местоположението ви (например чрез използване на VPN), и/или предоставяне на невярна или подвеждаща информация за вашето местонахождение или местожителство.

10. Захранване на Сметка; Валути
10.1

Част B, Раздел 4 и Раздел 5 обясняват Изискванията за депозиране и общите правила за депозити и баланси. Всички средства, депозирани във вашата Сметка, трябва да се използват за залагане. Когато е необходимо, ще поискаме от вас да изпълните Исканията за потвърждение, за да проверим дали отговаряте на това условие.

10.2

В България предлагаме сметки и игри в американски долари (USD) и евро (EUR). Част B, Раздел 7 обяснява правилата, свързани с използването на няколко валути и преобразуването на валута.

11. Заявки за теглене

Можете да заявите теглене от вашата Сметка по всяко време. Част В, Раздел 9 обяснява как се обработват заявките за теглене и връщане на средства и кога може да има забавяне. Тук са описани методите за теглене, предлагани в България, и условията за тяхното използване.

12. Такси, които налагаме за Игри с истински пари
12.1

Ако участвате в Игра с истински пари, ще наложим комисиона (наричана „рейк” на Уебсайта). Сумата за рейк, която начисляваме за всяка Игра на покер с истински пари, е обяснена в раздела за рейк на масите за покер. Периодично актуализираме сумата на рейка за Игрите на покер с истински пари и затова ви препоръчваме да проверявате редовно тази информация.

12.2

Ако участвате в Игра с истински пари в турнирен формат, ще налагаме и входна такса за мястото ви в съответния турнир (наричана „вход” на Уебсайта). Изключение правят случаите, когато турнирът е фрийрол или е описан по друг начин като турнир с безплатен вход. Сумата за вход, която налагаме за участие в даден турнир, ще бъде посочена в описанието на съответния турнир под раздела за турнири.

12.3

Тези такси са разходите, които начисляваме за участието в Игри на покер с истински пари. Няма да налагаме допълнителни такси за теглене или осъществяване на достъп до Игри на покер с истински пари или Услуги за покер на Уебсайта (вижте Част B, Раздел 1.2).

13. Такси и как третираме неактивни сметки
13.1

Ако Сметката ви има положителен баланс и не сте влизали или излизали от нея, и/или не сте правили транзакции по нея за период от 13 последователни месеца или повече, тогава тя ще се счита за „неактивна”. Начисляваме административна такса от EUR 5 на месец за Сметки, които са неактивни и имат положителен баланс. Ще се свържем с вас по имейл най-малко 30 дни преди Сметката ви да стане неактивна, за да ви уведомим, че е тя е на път да стане такава и че ще бъде начислена административна такса. Ако не получим отговор от вас или не активирате Сметката си отново в рамките на срока на предизвестието, ще започнем да удържаме административната такса след края на срока на предизвестието. Ще закрием Сметката ви, след като балансът стане 0.

13.2

Сметка, която е неактивна поради включване на Потребителя в Списъка от РУЛ, няма да бъде таксувана с административна такса до изтичане на периода на самоизключване. След като името на притежателя на Сметката бъде премахнато от Списъка от РУЛ, периодът на неактивност ще започне да тече и ние ще третираме вашата Сметка, както е посочено в Раздел 13.1. Можем да закрием вашата Сметка и да върнем положителния баланс, ако разполагате с такъв, в случай че името ви фигурира в Списъка от РУЛ в продължение на над 6 месеца.

13.3

Ако осъществите достъп или направите транзакция по Сметката си, след като тя стане неактивна, периодът на неактивност ще приключи. Няма да възстановим административните такси, които вече са били начислени, освен ако не докажете, че не сте могли да осъществите достъп до Сметката си поради здравословни причини.

14. Забранени събития – други примери за ограничения, които ще наложим върху вашата Сметка, и кога анулираме транзакции, изискваме възстановяване на средства или не изплащаме печалби
14.1

Част B, Раздел 14 обяснява какво представляват Забранените събития, а Част B, Раздел 17 обяснява кога ще ограничим, блокираме или закрием вашата Сметка вследствие на участие в Забранено събитие. Ако открием или установим (като действаме разумно), че сте участвали в Забранено събитие, тогава (като вземем предвид сериозността на Забраненото събитие и последиците от него за нас и другите потребители на Услугата или за трети страни): 

14.1.1 ще (а) анулираме всички транзакции (включително, ако е приложимо, залозите и покупките на Виртуални артикули); и/или (b) задържим целия или част от баланса по Сметката, използвана от вас, и всички печалби, средства, награди или други кредити, които сте получили, във всеки от случаите до степента, до която съответните транзакции/баланс/печалби/средства/награди/кредити са, във връзка с това Забранено събитие; 

14.1.2 ако поискаме от вас, трябва да върнете целия или част от този баланс, печалби, средства, награди или други кредити, които сте изтеглили или използвали, и всички оспорени плащания, във всеки случай до степента, до която същите са във връзка с това Забранено събитие; и

14.2

можем да използваме всички така удържани или върнати баланси, печалби, средства, награди или други кредити поради каквато и да било причина, включително за да компенсираме Потребителите, които може да са били засегнати от дадено Забранено събитие.

14.3

В случай на закриване на Сметка съгласно Част B, Раздел 17.5 или Част B, Раздел 19 няма да бъдем задължени да ви върнем средствата във вашата Сметка или част от тях, ако и доколкото:

14.3.1 вашата Сметка е била обект на мерки съгласно приложимите разпоредби за борба с прането на пари или тероризма, ако и докогато следваме съответни нареждания от компетентните органи;

14.3.2 вашата Сметка е била обект на разпоредби за санкции, ако и докогато съответните санкционни разпоредби или нареждания на компетентни органи ни забранят да го направим; и

14.3.3 В случай на Забранени събития или измама трябва да компенсираме всички Потребители, които са засегнати от Забраненото събитие, или да покрием всички щети, понесени от нас или от трета страна в резултат на Забраненото събитие или измама, извършени от вас.

15. Закриване на вашата Сметка по усмотрение
15.1

Можете по всяко време да поискате от нас да закрием Сметката ви. За тази цел се свържете с нас.

15.2

Имаме право да закрием Сметката ви по всяко време поради каквато и да било причина по наша преценка (която не трябва да ви разкриваме), като ви предоставим разумно писмено предизвестие.

15.3

Ако вашата Сметка бъде закрита, или по ваше искане съгласно Раздел 15.1 по-горе, или по наше усмотрение с писмено предизвестие съгласно Раздел 15.2 по-горе, имате право да заявите изтегляне на положителния баланс, наличен по вашата Сметка, както е посочено в Част А, Раздел 11 по-горе (като се прилагат правилата, според които обработваме тегления, разяснени в Част В, Раздел 9). За положителен баланс, наличен по Сметката ви, който не бъде изтеглен, ще се прилагат правилата на Част А, Раздел 13 от Общите условия за третиране на неактивни сметки.

16. Нашата максимална отговорност към вас
16.1

С изключение на Част В, Раздел 21.1 (която не се прилага за умишлени или грубо небрежни действия или бездействия) и освен по отношение на печалбите, които законно ви се дължат, нашата максимална отговорност към вас съгласно Общите условия във връзка с всеки един инцидент или серия от свързани инциденти е ограничена до: (a) когато тази отговорност се отнася до конкретен залог, стойността на този залог, платена от вас; (b) когато тази отговорност се отнася до неправилното боравене от наша страна със средства от вашата Сметка, сумата, която е била загубена или неправилно използвана от нас; или (c) във всеки друг случай EUR 2000.

16.2

С изключение на задълженията, посочени в Част B, Раздел 21.1, няма да сме отговорни към вас съгласно Общите условия, нито ще дължим към вас грижа за спазването или неспазването на регулаторните задължения, които може да важат за нас от време на време, включително тези, свързани с по-безопасен хазарт или социална отговорност. Това обаче не засяга ангажимента ни да спазваме нашите регулаторни задължения по силата на приложимите закони.

17. Как да получите помощ или да направите оплакване относно Услугите
17.1

Ако трябва да се свържете с нас, за да получите отговор на запитване или да подадете оплакване, моля, свържете се с отдела за поддръжка. Можете също да потърсите въпроси или да се свържете с нас чрез центъра за помощ. Нашите представители за обслужване на клиенти ще гарантират, че запитването ви ще получи отговор или ще бъде препратено до подходящия екип от специалисти.

17.2

Можете да подадете официално оплакване по всеки въпрос, свързан с използването на Услугите или Сметката си, като изпратите писмо до support@starsaccount.bg. За да разрешим оплакването възможно най-бързо, е важно да ни предоставите колкото се може повече информация, включително: вашето потребителско име, пълните ви имена и всички подробности за оплакването и събитието, за което искате да ни съобщите. Ще разгледаме вашето оплакване и ще ви отговорим възможно най-скоро в зависимост от обстоятелствата по случая, проверките и разследванията, необходими за оценка на ситуацията.

17.3

Ако подадете оплакване и смятате, че то не е било разгледано и разрешено от нас в задоволителна степен, можете по всяко време, след като сте получили окончателното ни решение, да препратите въпроса за алтернативно разрешаване на спорове чрез:

17.3.1 Националната агенция за приходите:
Адрес: бул. „Княз Александър Дондуков” № 52, София, България
уебсайт: nra.bg/wps/portal/nra/gambling
имейл адрес: infocenter@nra.bg
информационен център: +359 2 9859 6801
Информационен център (само от територията на България): 0700 18 700; или

17.3.2 Платформата на ЕС за онлайн решаване на спорове. За подробности във връзка с тази услуга, моля, посетете техния уебсайт и следвайте предоставените инструкции, за да регистрирате оплакването си. Като част от процеса ще бъдете помолени да предоставите нашия имейл адрес, който можете да намерите, като натиснете тук.

18. Приложим закон и юрисдикция
18.1

Общите условия се подчиняват на законите на България и съдилищата в България ще имат изключителна компетентност по отношение на всички искове, спорове или разногласия относно Общите условия и всички въпроси, произтичащи от тях. Вие се отказвате от всяко право, което може да имате, да възразите срещу предявяване на иск в тези съдилища или да твърдите, че искът е заведен в неудобен форум или че тези съдилища не притежават необходимата компетентност.

18.2

Независимо от изложеното в Раздел 18.1 по-горе нищо в Общите условия не засяга: (a) всички права, предоставени ви като потребител съгласно повелителните разпоредби на приложимите за вас закони; или (b) правото ни да заведем дело срещу вас във всеки компетентен съд, както и започването на такива производства в една или повече юрисдикции няма да възпрепятства предприемането на действия в други юрисдикции, независимо дали това става едновременно или не, доколкото това е разрешено от законите в съответната друга юрисдикция.

19. Водещ език

Версията на български език на Общите условия ще има предимство, ако има несъответствие между нея и която и да е преведена версия на Общите условия.

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИГРИТЕ И УСЛУГИТЕ

20. Наличност на Услугите
20.1

С изключение на нашата отговорност съгласно Част B, Раздел 21.1 Услугите се предоставят на база „каквито са” и „както са налични”. Не гарантираме кои Игри или други Услуги ще бъдат достъпни чрез Уебсайта по всяко време, или че Услугите или Софтуерът няма да имат Грешки, Неизправности или Прекъсвания. Част B, Раздел 10 обяснява правата ни при възникване на Грешка, Неизправност или Прекъсване на Услугите или Софтуера, докато ги използвате.

20.2

Можем да преустановим, модифицираме или премахнем изцяло или частично и/или да направим допълнение към Услугите по наша преценка. Когато е възможно, ще ви известим предварително за това, но може да се наложи някои изменения на Услугите да бъдат направени незабавно и без предизвестие (например, ако се изисква спешна поддръжка).

21. Други правила и условия, които са част от Общите условия
  • Правилата за игрите на покер и Правилата за турнирите по покер се прилагат винаги, когато използвате нашите Услуги за покер
  • Правилата на Home Games важат винаги, когато използвате нашите услуги за Home Games
  • Правилата за игрите в казиното са допълнителни правила и условия, включени в определени игри в казиното (включително Игри на Flutter Group и Игри на трети страни), които се прилагат всеки път, когато играете на съответната Игра
  • Правилата и условията на PokerStars Rewards важат, ако се включите в програмата PokerStars Rewards
  • Общите условия за офертите в казиното и игрите на покер се прилагат всеки път, когато участвате в промоция, заедно с всички Ключови условия, важащи за индивидуалната промоция, които са посочени на Уебсайта, Платформата за игра или чрез друга комуникация (като например имейл)

Като поставяте отметка, за да потвърдите, че сте прочели и разбрали Общите условия, потвърждавате също, че сте прочели и разбрали горните Правила, които са включени в Общите условия чрез препращане. Правилата са важни. Трябва да прочетете внимателно и изцяло съответните Правила, преди да приемете Общите условия, и във всички случаи, преди да използвате Услугите или да участвате в Игрите, за които важат. Правилата се прилагат в допълнение към Общите условия. При използване на съответните Услуги или Игри препратките към Общите условия включват Правилата, които са в сила за тях. Ако не сте съгласни с Правилата или с някоя част от тях, не трябва да осъществявате достъп или да използвате Услугите или Игрите, за които се отнасят.


ЧАСТ B: ОБЩОПРИЛОЖИМИ УСЛОВИЯ

СЪЗДАВАНЕ НА СМЕТКА

1. Как да си откриете Сметка
1.1

Трябва да си откриете Сметка, за да използвате определени Услуги. Можете да го направите, като натиснете „Регистрация” и следвате инструкциите на екрана. Ще трябва да изберете Потребителско име и парола, която да пазите в тайна.

1.2

Не се изисква плащане за изтегляне или достъп до Услугите, Софтуера или за създаване на Сметка. Разходите за участие в Игрите са посочени на Уебсайта и в Платформата за игра.

1.3

Не сме задължени да открием която и да е Сметка. Можем да откажем да открием Сметка поради каквато и да било причина (включително при неспазване на Изискванията за създаване и използване на Сметка).

2. Сигурност на Сметка и избор на Потребителско име
2.1

Трябва да запазите конфиденциалността и сигурността на вашите Данни за влизане и да не ги разкривате на други лица. Единствено вие носите отговорност за всяко използване на Услугите с вашите Данни за влизане, независимо дали е направено с ваше разрешение или не (с изключение на случаите, когато това използване е пряко причинено от наш пропуск да упражним разумни грижа и умения). Ако млади хора споделят или осъществяват достъп до вашите устройства, трябва да инсталирате софтуер за родителски контрол. Препоръчваме ви да използвате силна парола и да я променяте редовно. Трябва да ни уведомите за всяко неоторизирано използване на вашите Данни за влизане или Сметка веднага, след като заподозрете или разберете за това.

2.2

Потребителите имат право само на едно уникално Потребителско име за всички Услуги. Вашето Потребителско име и аватари, изображение или друго име, които изберете да използвате във връзка с Услугите, не трябва да включват Неразрешено съдържание. Вие ни предоставяте, в полза на Flutter Group, международен, неотменим, прехвърлим, безвъзмезден лиценз с възможност за подлицензиране за използване на тези елементи за всякакви цели, свързани с Услугите.

3. Как постъпваме с Дублиращи се сметки
3.1

Имате право да регистрирате само една Сметка на Уебсайта и трябва да използвате Услугите само чрез тази единствена Сметка. Всяка допълнителна сметка ще бъде считана за „Дублираща се сметка”.

3.2

Ако открием, че притежавате една или повече Дублиращи се сметки (с изключение на случаите, когато сте ги отворили умишлено или с цел измама), ще закрием всяка Дублираща се сметка и ще оставим само една Сметка. Като действаме разумно, ще преценим коя Сметка да оставим отворена и кои Дублиращи се сметки да закрием.

3.3

Ако установим, че умишлено или с цел измама сте открили една или повече Дублиращи се сметки, ще счетем това за Забранено събитие, като в този случай ще закрием всички Сметки и ще предприемем други подходящи действия, както е посочено в Част B, Раздел 17 и Част А, Раздел 14.

УПРАВЛЕНИЕ НА ВАШИТЕ СРЕДСТВА

4. Депозити
4.1

Както е посочено в Общите условия, можете да притежавате Сметка и да депозирате или теглите средства във и от нея във валутите и чрез методите за плащане, предлагани на Уебсайта към съответния момент.

4.2

Съгласно „Изискванията за депозиране” трябва:

4.2.1 да правите депозити във вашата Сметка, като използвате платежна карта, сметка или портфейл, които са регистрирани на ваше име;

4.2.2 ако бъде поискано, да докажете, че името на платежната карта, сметката или портфейла, използвани за извършване на депозити, съответства на името, използвано във вашата Сметка;

4.2.3 да бъдете законният собственик на парите, които депозирате в Сметката си;

4.2.4 да не депозирате във вашата Сметка пари, които произхождат от престъпна или друга незаконна или нелегитимна дейност, или да не използвате такива пари, за да извършвате транзакции чрез Услугите; и

4.2.5 без да се засяга което и да е от горепосочените, да не използвате откраднат, клониран или по друг начин неоторизиран метод за плащане като източник на средства във връзка с вашата Сметка или транзакции, извършени чрез Услугите.

4.3

Възможно е да има изискване за минимална и/или максимална сума, която можете да депозирате във вашата Сметка с една транзакция или чрез някои от методите за плащане. Ако е приложимо, сумите ще бъдат посочени на Уебсайта и/или в Платформата за игра.

4.4

Направеният от вас депозит ще бъде достъпен в Сметката ви веднага след като вашата банка или друг метод за плащане оторизира сумата, която изберете да депозирате. Не даваме гаранции за времето, необходимо за извършване на обработката, защото това е Събитие извън нашия контрол.

5. Баланси
5.1

Балансите в Сметките се държат в отделни сметки, които не използваме за оперативни цели. Това гарантира, че вашите средства са винаги на разположение за теглене в съответствие с нашите политики и процедури за банкиране и сигурност, изискванията на нашия лиценз, най-добрите практики и Общите условия.

5.2

Ние не сме банка или финансова институция. За паричните средства, депозирани при нас, няма да се начисляват лихви. Също така не отпускаме и никакви кредити.

6. Поставяне на залози
6.1

Можете да поставяте залози само до стойността на наличните за ползване средства във вашата Сметка.

6.2

Приемаме само залози, направени онлайн чрез Уебсайта и в Платформата за игра. Залози не се приемат по никакъв друг начин, включително по имейл, по пощата или по телефона, и същите няма да бъдат валидни, ако бъдат получени по такъв начин.

6.3

Ваша отговорност е да се уверите, че информацията за направения от вас залог е правилна. След като залогът бъде потвърден от нас, не можете да го анулирате или промените без нашето съгласие. Ако сте поставили залог и искате да го отмените или промените, моля, свържете се с нас преди съответното събитие, на което е поставен залогът, и ние ще разгледаме заявката ви, въпреки че всяко решение ще бъде по наша разумна преценка.

6.4

Залогът не се счита за поставен, ако не получите съобщение на екрана, потвърждаващо, че залогът е получен.

7. Преобразуване на валута (където се предлага)
7.1

Ако ви се предлагат Игри с истински пари във валута, която е различна от валутата на вашата Сметка, за да участвате в тях, можете да добавите втора валута в Сметката си. Също така бихте могли просто да опитате да се присъедините към Игра във валутата, която желаете да добавите, като ние автоматично ще добавим тази валута и ще преобразуваме средствата. Когато опцията за автоматично преобразуване е избрана, всеки път, когато се налага преобразуване на валута, то ще се извършва автоматично и няма да бъдете информирани. Ще се прилага условие за минимална сума за преобразуване, която ще бъде посочена на Уебсайта и/или в Платформата за игра.

7.2

Всички транзакции с преобразуване на валута, направени чрез Уебсайта и Платформата за игра, ще се извършват по текущия преобладаващ курс, който предлагаме за въпросната транзакция (този обменен курс ще ви бъде посочен на Уебсайта или в Платформата за игра, когато преобразувате валута). Когато се предлага преобразуване на валута, обменният курс, който използваме, ще бъде средният пазарен курс, предлаган от XE, плюс малка такса (въпреки че по наша преценка може да се откажем от таксата за някои видове транзакции). Обменните курсове се актуализират редовно и е възможно да бъдат предлагани различни курсове в зависимост от типа на транзакцията и промените в курса на съответната валута. Можем по свое собствено усмотрение да отменим или прекъснем поддръжката за конкретна валута без предизвестие.

7.3

При обмяната на валута всички отменени или отхвърлени тегления от вашата Сметка ще бъдат върнати във валутата и сумата, които сте поискали първоначално, а не в преобразуваната сума (например, ако вашата Сметка е в EUR и сте се опитали да изтеглите EUR 100, преобразувани в USD, ще получите в Сметката си EUR 100). Всички отменени или отхвърлени депозити в Сметката ви ще бъдат удържани от вашата Сметка в преобразуваната сума (например, ако сметката ви е в EUR и сте направили депозит в USD, стойността в EUR ще бъде изтеглена от вашата Сметка). Ако не разполагате с достатъчно средства в Сметката си, за да покриете дължимите суми, ще трябва да я заредите.

7.4

Трябва да сте наясно с промените в обменните курсове и влиянието, което това може да окаже върху наличните ви средства. Когато преобразуването на валута е достъпно за вашата Сметка, вие носите отговорност да проверите съответните курсове, преди да продължите със транзакции, включващи преобразуване на валута. Не носим отговорност за печалби или загуби, понесени в резултат от преобразуване на валута чрез Услугите.

7.5

Ние не сме обменно бюро. Където това е възможно, преобразуването на валута чрез вашата Сметка е само за улесняване на истинския геймплей. Не трябва да използвате Сметката си или друга част от Услугите, за да участвате в търговия с валута, спекулации или арбитраж (това представлява сериозно нарушение на Общите условия и следователно се счита за Забранено събитие).

7.6

Предприемаме мерки, за да гарантираме сигурността на нашите инструменти за обмен на валута. Това може да включва:

7.6.1 отказ или отмяна на транзакции с преобразуване на валута, направени чрез вашата Сметка;

7.6.2 ограничаване на броя валути в Сметката ви и/или сумата, която може да преобразувате между валутите;

7.6.3 ако е разрешено от съответния лиценз, да изискваме всички преобразувани средства във вашата Сметка да се използват за участие в Игри с истински пари, преди да бъдат изтеглени, прехвърлени (ако се предлагат трансфери) или използвани за други цели; и/или

7.6.4 да приложим със задна дата такса, от която сме се отказали като част от транзакция за обмяна на валута.

8. Печалби и данъци
8.1

При спазване на Общите условия (включително правата ни да анулираме транзакции или да си възстановим, или да не изплатим баланс, печалби, средства, награди или други кредити по силата на Общите условия), ще добавяме печалбите към Сметката ви възможно най-бързо.

8.2

Единствено вие носите отговорност за деклариране на своите печалби и загуби, ако това се изисква по закон, наредба или от съответния орган (включително всички данъчни органи), приложими за вас, и за заплащането на всички данъци, които могат да бъдат дължими върху вашите средства и награди, получени при използването на Услугите. Не даваме съвети по данъчни, регулаторни или правни въпроси. Ако имате нужда от такъв съвет, трябва самостоятелно да се свържете със съответните консултанти и/или органи.

8.3

В случай че към направените от вас плащания във връзка с използването на Услугите се начислява данък върху продажбите или данък върху добавената стойност, такива плащания ще се третират като включващи всички подобни данъци.

9. Как се обработват заявките за теглене и връщане на средства
9.1

За да заявите теглене, влезте в Сметката си и следвайте инструкциите на екрана. Методите за теглене, които ще ви бъдат предложени, се различават в зависимост от държавата, в която живеете, и ще ви бъдат съобщени на Уебсайта и/или в Платформата за игра. Ако се налага да изтеглите сума, която е по-малка от приложимия минимум за конкретен метод за плащане, можете да използвате различен метод за плащане или да се свържете с нас.

9.2

Всяка заявка за теглене и всяко връщане към вас на средства ще бъдат обработени, ако: 

9.2.1 всички плащания, направени в Сметката ви, са потвърдени като налични и не са предмет на искане за възстановяване на средства, връщане или друго искане за отмяна; и 

9.2.2 няма текущо (или, когато е приложимо, приключило) разследване на: 

  • Грешки, Неизправности или Прекъсвания, свързани с използването на Услугите; или 
  • Участие от ваша страна в Забранено събитие.
9.3

Ако има текущо разследване на Грешки, Неизправности или Прекъсвания, или подозрение за Забранено събитие, свързано с използването на Услугите от ваша страна, тегленето няма да бъде обработено, освен ако и докато разследването не бъде приключено по разумно задоволителен за нас начин. Част B, Раздел 10 обяснява кога ще анулираме транзакциите и ще си възстановим или няма да изплатим печалби, средства, награди или други кредити в резултат на Грешки, Неизправности или Прекъсвания, свързани с използването на Услугите. Част B, Раздел 17 и Част А, Раздел 14 обясняват кога ще ограничим, блокираме или закрием вашата Сметка, или ще анулираме транзакции и ще си възстановим, или няма да изплатим печалби, средства, награди или други кредити, които могат да се дължат в резултат на Забранено събитие. Трябва да прочетете внимателно тези раздели и да се уверите, че разбирате какво означават за вас.

9.4

Приемате, че всяко забавяне при предоставянето на информация, която поискаме във връзка с разследване, може да доведе до забавяне на времето за обработване на тегленето или връщането.

9.5

Когато правите теглене или ние ви връщаме средства, ще ги добавяме по същия метод за плащане, който сте използвали, за да направите депозитите. Ако този метод за плащане не е достъпен повече, ще добавим средствата по различен метод за плащане, който сме избрали съгласно Общите условия. За всеки метод за плащане тегленията се прилагат обратно първо към най-стария депозит и най-накрая към най-новия депозит. При прилагане на тегления към предишни депозити сумите се преобразуват във валутата, в която са били обработени предишните депозити (ако това е приложимо). Тегления, които надвишават общата депозирана от вас сума, се преобразуват във валутата, в която е обработен последният ви депозит с дадения метод за плащане (където е приложимо).

9.6

Времето за обработване на теглене и връщане на средства варира в зависимост от вида на използвания метод за плащане. Ще положим разумни усилия, за да гарантираме, че трансферите към и от вашата Сметка се обработват своевременно, но не можем да гарантираме времето, необходимо за обработването (или че всички прогнози ще бъдат обработени точно, както е описано), тъй като това е Събитие извън нашия контрол.

КОГА АНУЛИРАМЕ ТРАНЗАКЦИИ, ИЗИСКВАМЕ ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СРЕДСТВА ИЛИ НЕ ИЗПЛАЩАМЕ БАЛАНСИ И ПЕЧАЛБИ

10. Грешки, Неизправности и Прекъсвания – кога анулираме транзакции, изискваме възстановяване на средства или не изплащаме печалби
10.1

Грешки, Неизправности или Прекъсвания в Услугите или Софтуера могат или не могат да бъдат очевидни за нас или за вас във въпросния момент и могат да бъдат открити едва когато ретроспективно проверяваме и анализираме инструкции за сетълмент, резултати от игри, печалби или заявки за теглене. Не трябва да злоупотребявате или да се възползвате от Грешка, Неизправност или Прекъсване, които са или станат очевидни за вас (например, като ги използвате, за да получите печалби). Ако Грешка, Неизправност или Прекъсване е или стане очевидно за вас, или подозирате, че това може да се случва с част от Услугите, които използвате, трябва да спрете да използвате тази част от Услугите незабавно и да ни уведомите за това.

10.2

Трябва да предоставите всяка информация, която имаме разумно основание да поискаме във връзка с разследване на Грешка, Неизправност или Прекъсване.

10.3

Ако в резултат на Грешка, Неизправност или Прекъсване на Услугите, към Сметката ви са добавени печалби, средства, награди и/или други кредити, които не бихте получили, ако не беше възникнала тази Грешка, Неизправност или Прекъсване („Грешни кредити”), ще анулираме съответната транзакция и ще задържим или си възстановим Грешните кредити. Това важи дори ако съответната част от Услугите би могла да доведе до идентична или подобна сума печалби/средства/награди/кредити при липса на въпросната Грешка, Неизправност или Прекъсване и важи независимо дали въпросната Грешка, Неизправност или Прекъсване са били очевидни за вас или за нас в момента на възникването им или не. Ако сте изтеглили Грешни кредити, трябва да ни ги върнете, както и когато ви помолим да го направите.

10.4

Ако поради Прекъсване загубите връзка с Игра на покер с много играчи, ще бъдете третирани като отсъстващи и по подразбиране ще се предприемат действия от ваше име (например чек, фолд или автоматично плащане на блиндове), докато се присъедините отново към съответната Игра.

УПРАВЛЕНИЕ НА ВИРТУАЛНИ АКТИВИ

11. Виртуални артикули в Игрите с виртуални пари
11.1

Някои Игри с виртуални пари включват Виртуални артикули като например виртуални чипове („Виртуални артикули”). В зависимост от това кои Игри са достъпни на Уебсайта (ако има такива), имате възможност да „спечелите” Виртуални артикули чрез игровата си активност и/или да ги „закупите” с истински пари. Тези термини от „реалния свят” се използват образно, което означава, че нямате право върху или не притежавате Виртуални артикули, независимо дали са „спечелени” в Игра, или са „закупени”. Всяка виртуална валута или подобен виртуален баланс, показан в Сметката ви (например в Игри с виртуални пари, когато сумата на баланса ви е показана в долари), не представлява баланс в реалния свят и не отразява съхранена стойност, а вместо това показва степента на възможностите ви за използване на съответните Виртуални артикули в Игра. Ако Игра на Уебсайта позволява да „закупите” Виртуални артикули с истински пари и ние ви изпратим имейл с потвърждение колко Виртуални артикула сте „закупили”, трябва да проверите дали информацията е вярна и да запазите копие за справка.

11.2

Когато е възможно да „закупите” Виртуални артикули, можем да променим цената за такива Виртуални артикули по всяко време. Цените ще бъдат посочени на Уебсайта, в Платформата за игра и/или в съответната Игра.

11.3

Виртуалните артикули (където се предлагат) са само за използване в Игра. Не трябва да подлицензирате, търгувате, продавате или прехвърляте Виртуални артикули за каквато и да било стойност извън съответната Игра или да се опитвате да правите някое от тези неща (това представлява сериозно нарушение на Общите условия и следователно се счита за Забранено събитие).

11.4

Виртуалните артикули (където се предлагат) няма да могат да се използват, ако: (а) въпросната Игра бъде премахната по някаква причина; или (b) въпросният Виртуален артикул бъде премахнат по някаква причина. Ще се опитаме да ви дадем разумно предизвестие при премахване на Игра/Виртуален артикул. Ако не ви дадем такова предизвестие по каквато и да е причина, имате право да се свържете с нас за компенсация във връзка с неизползваните Виртуални артикули, които сте „закупили” с истински пари (но не и тези, които сте „спечелили” чрез игра) и които не сте могли да използвате вследствие на премахване на Играта/Виртуалния артикул. Но ако ви дадем разумно предизвестие за премахването на Игра или Виртуален артикул, няма да имате право на компенсация за Виртуалните артикули, които не сте могли да използвате, и ние няма да носим повече отговорност към вас.

ИЗПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИТЕ

12. Какво имаме предвид под „Неприемливо поведение”
12.1

Не трябва:

12.1.1 да имате поведение, когато използвате Услугите, което: (a) е агресивно, оскърбително, злонамерено, заплашително, упражняващо тормоз, обидно, сплашващо, клеветническо, расистко, дискриминиращо (включително, когато участвате в Игри или чакате други Потребители да направят ход в Игра, и във взаимодействията ви като цяло с нашия персонал или с други Потребители); (b) умишлено пречи на играта (например, като изпращате множество съобщения за кратък период от време, с които целите да възпрепятствате нормалната комуникация в чат („флууд”), или като молите многократно другите Потребители за чипове); или (c) би могло по друг начин да причини безпокойство, вреда или неудобство на друго лице;

12.1.2 да използвате Услугите или Софтуера по начин, който е измамен, непочтен, незаконен, нелегитимен или престъпен, или може да доведе до насърчаване, спомагане или извършване на измамна, нечестна, незаконна, нелегитимна или престъпна дейност;

12.1.3 да използвате Забранени инструменти и услуги;

12.1.4 да участвате в Забранени практики за подпомагане на играчите или в Неетична игра;

12.1.5 да използвате директно или косвено повече от една сметка (било Сметка, било всякаква друга сметка във Flutter Group) в една и съща група с играчи или награден фонд едновременно (например, ако играете със или имате повече от една сметка, отворена на една и съща маса за покер или в един и същ турнир по покер, плащате входа в Игра с повече от една сметка, или влизате в награден фонд с повече от една сметка), независимо дали игровата активност се осъществява с тази сметка или не (това не засяга останалите разпоредби в Общите условия във връзка с Дублиращи се сметки);

12.1.6 след като бъдете елиминирани от турнир или награден фонд, отново да се присъединявате към турнира или наградния фонд пряко или косвено чрез различна Сметка или всякаква друга сметка във Flutter Group;

12.1.7 да публикувате или споделяте Неразрешено съдържание чрез инструментите за чат или друга част на Услугите, или в кореспонденцията с нас;

12.1.8 да се опитвате да заобиколите филтрите, които прилагаме към инструментите за чат в Услугите (например, когато закриваме със звездички ругатни и други неприемливи думи);

12.1.9 да правите публично изявление относно части на Услугите или компания от Flutter Group, което е невярно или злонамерено, или може да навреди на имиджа или репутацията на част от Услугите или на компания от Flutter Group;

12.1.10 да използвате част от Услугите (или всяка информация, получена чрез тях) или Софтуера за търговски или бизнес цели; или

12.1.11 да се опитвате да направите някое от нещата, изброени в Раздели 12.1.1 до 12.1.10 по-горе.

Всяко едно от тези действия е „Неприемливо поведение”.

12.2

Приемате и се съгласявате със следното: (i) съобщенията, които изпращате чрез Услугите, не са лични или поверителни и могат да се виждат и използват от други лица, които имат достъп до Услугите; и (ii) ние ще модерираме инструментите за чат.

12.3

Преглеждаме съдържанието на чата, записваме всички изказвания, направени в инструмента за чат, и предприемаме действия със задна дата, ако е необходимо. Моля, пишете ни, ако сте били жертва на злоупотреба в чата. Ще запазим оплакването ви анонимно и ще се отнесем сериозно към всеки случай.

13. Нашата интелектуална собственост и какво имаме предвид под „Неразрешена употреба”
13.1

Гордеем се с продуктите, които сме създали и които ви предоставяме, и е важно за нас (и нашите лицензодатели) да ги защитим. Flutter Group и нейните лицензодатели са собственици на всички права, собственост и интереси, включително всички авторски права, търговски тайни, търговски марки и други права на интелектуална собственост, по отношение на Услугите и Софтуера. Всички тези права са запазени.

13.2

Както е посочено в Общите условия, ние ви предоставяме безвъзмездно, ограничено, неизключително, непрехвърлимо, неподлежащо на подлицензиране, отменимо право да инсталирате и използвате Платформата за игра на вашето устройство и да участвате в Игри. Този лиценз се предоставя само за лична употреба. Трябва да използвате Услугите само в съответствие с тяхната предвидена функционалност и настоящите Общи условия.

13.3

Не трябва, освен в степента, позволена от приложимите закони, да:

13.3.1 копирате, разпространявате, публикувате, подправяте, реконструирате, декомпилирате, разглобявате, модифицирате или превеждате Софтуера или Услугите по какъвто и да е начин;

13.3.2 осъществявате достъп до изходния код на Софтуера или Услугите, било за да създавате производно произведение или за други цели;

13.3.3 извличате какъвто и да е Софтуер от Услугите;

13.3.4 продавате, присвоявате, подлицензирате, прехвърляте, разпространявате или отдавате на лизинг Софтуера или част от Услугите;

13.3.5 давате достъп до Софтуера или до части на Услугите на трети лица чрез компютърна мрежа или по друг начин;

13.3.6 изнасяте Софтуера или части на Услугите в други държави (физически или по електронен път);

13.3.7 се опитвате да получите неоторизиран достъп до Уебсайта или Платформата за игра, сървърите, на които се съхранява Уебсайтът/Платформата за игра, както и до всеки сървър или база данни, които са свързани към Уебсайта или Платформата за игра;

13.3.8 използвате нашите търговски марки, съдържание или друга интелектуална собственост без наше разрешение; или

13.3.9 се опитвате да направите някое от нещата, изброени в Раздели 13.3.1 до 13.3.8 по-горе.

Всяко едно от гореспоменатите представлява „Неразрешена употреба”.

14. Забранени събития
14.1

Следните са „Забранени събития”:

14.1.1 ако в даден момент предоставите неверни или подвеждащи данни за регистрация за вашата Сметка;

14.1.2 ако в даден момент не отговаряте или не спазвате някое от Изискванията за създаване и използване на Сметка;

14.1.3 ако в даден момент не успеете да изпълните Искане за потвърждение и/или друга проверка или искане за информация, която е разумно необходима за изпълнение на нашите законови, регулаторни или вътрешни изисквания;

14.1.4 ако умишлено или с цел измама откриете една или повече Дублиращи се сметки;

14.1.5 ако установим или имаме основание да вярваме, че сигурността на вашата Сметка е била нарушена (освен ако това нарушение не е било пряко причинено от наш пропуск да упражним разумни грижи и умения), например, защото не сте запазили конфиденциалността и сигурността на вашите Данни за влизане;

14.1.6 ако установим или имаме основание да вярваме, че сте нарушили сигурността на нечия чужда Сметка (например, като сте използвали чужда Сметка без разрешението на нейния притежател);

14.1.7 ако в даден момент не отговаряте или не спазвате някое от Изискванията за депозиране;

14.1.8 ако получим известие за възстановяване на незаконни средства и/или връщане на средства чрез метод за плащане, използван във вашата Сметка;

14.1.9 ако установим или имаме основание да вярваме, че сте имали Неприемливо поведение;

14.1.10 ако установим или имаме основание да вярваме, че сте се участвали в Неразрешена употреба;

14.1.11 ако установим или имаме основание да вярваме, че сте злоупотребили или сте се възползвали от Грешка, Неизправност или Прекъсване;

14.1.12 ако нарушите Общите условия или Правилата по друг сериозен начин (даваме някои примери за сериозни нарушения в Общите условия – вижте Част B, Раздел 7.5, Част В, Раздел 11.3, Част В, Раздел 15.1 и Част А, Раздел 9 – но това не са единствените начини, по които могат да възникнат сериозни нарушения), или ако многократно нарушавате Общите условия или Правилата по начин, който разумно обосновава мнението, че вашето поведение е несъвместимо с намерението или възможността ви да спазвате Общите условия или съответните Правила.

14.2

Трябва да ни уведомите незабавно, ако подозирате или разберете, че дадено Забранено събитие е било извършено или се извършва от Потребител, и да ни помогнете разумно с всяко разследване в тази връзка (включително, като ни предоставите информация, която поискаме основателно).

15. Правила за използване на приложения и услуги на трети страни
15.1

Можем (в допълнение към другите ни права) да предприемем мерки за откриване и предотвратяване използването на Забранени инструменти и услуги и на Забранени практики за подпомагане на играчите. Не трябва да се опитвате да заобикаляте, пречите или блокирате подобни мерки по никакъв начин с помощта на софтуер, предназначен за тази цел, или по друг начин (това представлява сериозно нарушение на Общите условия и следователно се счита за Забранено събитие).

15.2

Не може да се счита, че препоръчваме и не даваме никакви гаранции във връзка с Разрешените инструменти и услуги, тъй като те не са под нашия контрол. Използването им е изцяло по ваш собствен избор, като сами поемате всички рискове.

16. Нашите решения за Игрите са окончателни

Историческите данни за всяка Игра с истински пари се записват на нашите сървъри и в нашите бази данни. В случай на несъответствие между резултатите, показани на вашето устройство, и записите от сървъра ни или в нашите бази данни, нашите записи ще имат предимство. Също така приемате, че опциите на софтуера „Бърза история на ръцете” и „Риплейър на ръцете” не се считат за официален исторически запис на ръцете.

ЗАКРИВАНЕ НА СМЕТКА, ОГРАНИЧАВАНЕ И ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОСТЪПА

17. Кога ще ограничим, блокираме или закрием вашата Сметка заради извършване на Забранени събития
17.1

Ще ограничим или блокираме Сметката ви, възможността да участвате в Игри и/или всеки друг аспект от достъпа ви до или използването на Услугите, когато имаме основание да вярваме, че сте участвали или е вероятно да участвате в Забранено събитие.

„Ограничение” е когато се ограничава достъпът или използването на конкретен продукт, функция или част от Услугите или вашата Сметка. Пример за ограничение е, че ако участвате в Неетична игра, ще поставим ограничение за настаняване и/или ще забраним на Потребителите да играят на конкретна маса за покер или в определен турнир (това може да включва ограничаване на двама или повече Потребители да играят заедно на същата маса или в същия турнир и не засяга други действия, които можем да предприемем съгласно Общите условия).

„Блокиране” е когато сте временно възпрепятствани да влезете в Сметката си или да осъществите достъп до Услугите като цяло.

17.2

Използването на Услугите/Сметката от ваша страна ще бъде ограничено/спряно, докато разследваме въпроса и/или до приключване на проверките. Ако в резултат на разследването стигнем до заключение, че проблемът е бил разрешен задоволително за нас (като действаме разумно), ще премахнем ограниченията/ блокирането (изцяло или частично). Обаче, ако в резултат на разследването стигнем до заключение (като действаме разумно), че сте участвали в Забранено събитие, ще ограничим или закрием за постоянно използването на Услугите/Сметката от ваша страна.

17.3

Ако ограничим, блокираме или закрием използването на Услугите/Сметката от ваша страна съгласно този Раздел 17, тогава:

17.3.1 можем да уведомим други компании във Flutter Group и сметките, които притежавате при тях, могат също да бъдат ограничени, блокирани или закрити;

17.3.2 може да бъдете временно или постоянно изключени от достъп до услуги/продукти, предлагани от други компании във Flutter Group (включително събития на живо, където те се предлагат); и

17.3.3 ако е необходимо, ще докладваме на съответните органи или на други трети страни и/или ще предприемем правни действия срещу вас.

17.4

Няма да имате достъп до средствата си и няма да можете да ги теглите, докато сметката ви е блокирана, като целият баланс ще остане във вашата Сметка.

17.5

Ако сте участвали в незаконна дейност, не сме задължени да ви разрешим да изтеглите или да ви върнем средствата във вашата Сметка.

18. Други причини за ограничаване, блокиране или закриване на вашата Сметка

Ще ограничим, блокираме или закрием вашата Сметка, Услугите (изцяло или частично), достъпа ви до тях или възможността да ги използвате, ако това се налага по правни или регулаторни причини или ако имаме основание да вярваме, че съществува риск за сигурността.

19. Какво става, когато Сметката ви бъде закрита поради някаква причина

Продължавате да носите отговорност за действията в Сметката си до нейното закриване. Ще ви уведомим кога вашата Сметка ще бъде закрита и ще върнем положителния баланс по вашата Сметка към този момент, освен ако нямаме право да забавим връщането, да анулираме всички свързани транзакции или да си възстановим, или да не изплатим какъвто и да е баланс, печалби, средства, награди или други кредити съгласно Общите условия.

КОГА НЕ НОСИМ ОТГОВОРНОСТ И КОГА ТРЯБВА ДА НИ ОБЕЗЩЕТИТЕ

20. Не носим отговорност за Събития извън нашия контрол
20.1

Приемате и се съгласявате, че хазартните игри са свързани с присъщ риск от загуба на пари и ние не носим отговорност за такива загуби.

20.2

С изключение на Част B, Раздел 21.1 няма да носим отговорност за всички неизправности или Прекъсвания, които възпрепятстват предоставянето на Услугите или изпълнението на нашите задължения съгласно Общите условия, както и за всички други загуби или щети, произтичащи от Събитие извън нашия контрол. Например не носим отговорност, ако вашата връзка или оборудване са по-бавни от тези на други Потребители и това влияе на вашето представяне в продукти, където времето играе ключова роля.

20.3

Можем да прекратим или анулираме всички или част от Услугите, ако въпреки нашите разумни усилия, не сме в състояние да предоставим Услугите или част от тях поради Събитие извън нашия контрол.

21. Общи изключения и ограничения на нашата отговорност и кога трябва да ни обезщетите
21.1

Нищо в Общите условия не изключва или ограничава нашата отговорност за:

21.1.1 измама или измамно невярно представяне на факти от наша страна;

21.1.2 смърт или телесна повреда в резултат на небрежност от наша страна или небрежност от страна на нашите служители или агенти; или

21.1.3 всяка друга отговорност, която не може да бъде изключена или ограничена от приложимото право (като например отговорност по силата на повелителни разпоредби на приложимото потребителско право).

21.2

С изключение на изложеното в Раздел 21.1 няма да носим отговорност съгласно Общите условия за загуби:

21.2.1 които никоя от страните не е могла да предвиди по време на регистрацията на Сметката ви или при осъществяване на транзакция в Услугата. При всички обстоятелства това включва загуба на доход, бизнес, спестявания или печалби;

21.2.2 които е могло да избегнете, като предприемете разумни действия;

21.2.3 произтичащи от това, че сте ни предоставили невалидни, непълни, неточни финансови или лични данни;

21.2.4 произтичащи вследствие на Забранено събитие;

21.2.5 произтичащи от това, че сте използвали Разрешени инструменти и услуги;

21.2.6 произтичащи от Грешка, Неизправност или Прекъсване; или

21.2.7 произтичащи вследствие на ограничение, закриване или блокиране на вашата Сметка или на други действия, които сме предприели в съответствие с Общите условия.

21.3

Трябва да ни обезщетите за всички разходи, такси или загуби, претърпени или понесени от нас, произтичащи от участието ви в Забранено събитие.

21.4

Ако има ограничение за нашата обща отговорност към вас или за вашата отговорност към нас, то ще бъде посочено в Част A. Всяко такова ограничение на отговорността няма да засегне нашата отговорност съгласно Раздел 21.1.

ПРАВНА ИНФОРМАЦИЯ

22. Как използваме вашата информация

Обработваме информацията за вас в съответствие с нашата Политика за конфиденциалност, която също трябва да прочетете.

23. Как се отнасяме към Общите условия
23.1

Общите условия се отнасят лично за вас. Не можете да прехвърляте правата или задълженията си по Общите условия на никой друг.

23.2

Можем да прехвърлим някои или всички наши права и/или задължения съгласно Общите условия на друго дружество във Flutter Group или на друго юридическо лице (например, ако преструктурираме или продадем бизнеса си). Ще гарантираме, че трансферът няма да повлияе негативно на правата ви по Общите условия.

23.3

Ако нарушите Общите условия и не предприемем действия срещу вас, все още ще имаме право да използваме нашите права и средства за защита във всяка друга ситуация, в която нарушите Общите условия (включително, ако същото нарушение се случи отново).

23.4

Ако има несъответствие между разпоредбите на различните части на Общите условия, редът на прилагане е както следва (1 има най-висок приоритет): 1) Част А; 2) Част B; 3) Част C; 4) обобщението; 5) въведението.


ЧАСТ C ОПРЕДЕЛЕНИЯ И СЪДЪРЖАНИЕ

1. Определения
1.1

Следните думи и фрази, започващи с главна буква, имат следното значение в Общите условия:

Сметка: Потребителска сметка в Платформата за игра и/или на Уебсайта (на Уебсайта и в Платформата за игра се нарича още „Сметка Stars”).

Изисквания за създаване и използване на Сметка: Критериите, на които трябва да отговаряте, за да можете да си създадете Сметка и да я използвате, както е посочено в Част А, Раздел 6.

Изисквания за депозиране: Изискванията за депозиране, изброени в Част B, Раздел 4.2.

Дублираща се сметка Това е дефинирано в Част В, Раздел 3.1.

Погрешни кредити: Те са дефинирани в Част В, Раздел 10.4.

Грешка: Всеки пропуск, непълнота, грешка или отклонение във връзка с Услугите, независимо дали са човешки, технически, административни, оперативни, системни, комбинация от тях, или всички заедно, или по друг начин. Например погрешно публикуване на неправилни цени или условия за участие в Игра.

Събитие извън нашия контрол: Всяко събитие извън нашия разумен контрол, като: a) война, терористична дейност, бунтове, злонамерено увреждане, пожар, наводнение, буря, ядрена авария, болест, епидемия или пандемия (като COVID-19); (b) действията на всяко правителство или орган (включително въвеждането на нов закон, правителствено или съдебно нареждане, правило, наредба или указание, отказ или отмяна на всеки лиценз или съгласие); (c) дефект, прекъсване, забавяне, ограничение на капацитета или друг недостатък, засягащ телекомуникационните мрежи, услуги за достъп до интернет или устройство, използвано от вас за достъп или използване на Услугите; (d) всяко забавяне, повреда или спиране, засягащи банкова мрежа или друга система за обработване на плащания, използвани във връзка с Услугите (включително всяко забавяне на обработването, повторното обработване или отмяната на транзакция, или изземване, или замразяване на средства от трета страна, участваща в обработването на средства); и (e) всички такси, налагани от издателя на вашата карта, банка, доставчик на портфейл или финансова институция във връзка с използването на Услугите от ваша страна.

Flutter Group: Групата компании, които се управляват пряко или косвено от Flutter Entertainment Plc (включително и ние).

Игри: Игрите с истински пари и Игрите с виртуални пари (като „Игра” означава всяка една от тях).

Платформа за игра: Предоставената платформа(и) за игра във връзка с Уебсайта.

Прекъсване: Всеки пробив в продължителността или единството, прекъсване или забавяне на която и да е част от Услугите, например ако Игра замръзне, докато играете, или изгубите връзка с интернет.

Данни за влизане: Вашето потребителско име, парола и всички други данни за сигурност, използвани за достъп до вашата Сметка (например многофакторна автентикация, данни от RSA токен и ПИН код в зависимост от наличността им за Уебсайта).

Неизправност: Когато технология, софтуер, автоматизиран процес или набор от инструкции, данни или програми, използвани за изпълнение на конкретни задачи, не работят правилно или по предназначение. Например, ако вирус засегне Услугите, или когато компютърен хардуер или софтуер се отклонява от предвидените спецификации или параметри за изпълнение, или когато две части от софтуера не успяват да си взаимодействат или комуникират правилно или по предназначение, като във всеки от случаите е невъзможно постигането на желаните или целени резултати.

Разрешени инструменти и услуги: Всички онлайн или офлайн инструменти или услуги, използвани за подобряване на вашето представяне в Игра, които не са предоставени от нас, но са изрично разрешени от нас за използване във връзка с Услугите, както е посочено на Уебсайта и/или в Платформата за игра.

Игри с виртуални пари: Всички игри с „виртуални пари” или безплатни игри, предлагани чрез Уебсайта или в Платформата за игра.

PokerStars/ние/нас/наш: Съответната страна, участваща в договор с Flutter Group, както е посочено в Част А, Раздел 2.2.

Забранени събития: Определени събития и практики, които не са разрешени във връзка с Услугите или Софтуера, както е посочено в Част В, Раздел 14.1.

Забранени практики за подпомагане на играчите: Следните практики във връзка с Услугите: (a) извличането на знания от данни (на английски: Data mining) за ръце, резултати, статистика или отзиви (например чрез наблюдение на Игри, но без да се играе, за да се създаде база данни с история на ръцете за справка в бъдеще); (b) използване на ръце, резултати, статистически данни или отзиви, получени чрез извличането на знания от данни; или (c) масово споделяне на ръце, резултати, статистика или отзиви с цел анализ на опонентите.

Забранени инструменти и услуги: Всички онлайн или офлайн инструменти или услуги (включително изкуствен интелект, „ботове” и други компютърни програми и софтуер), които се използват за изпълнение или подпомагане изпълнението на всяко действие, свързано с Услугите, и са предназначени да предоставят нечестно предимство на Потребителите, включително тези, които: (a) играят без намесата на човек или намаляват изискването човек да взема решения (например, като ви помагат да решите какво действие да предприемете по отношение на залог или точния относителен размер на всеки залог или рейз, включително софтуер за „автоматичен фолд” и инструменти, които рандомизират размера на залозите); (b) предлагат съвети в реално време какво действие да предприемете; (c) споделят информация за скритите карти с други Потребители или услуги; (d) са насочени към манипулиране на опоненти в Игри, в които не можете да изберете конкретна маса, на която да играете; (e) са предназначени да правят по-ефективен избор на маси за покер, например чрез филтриране или сортиране на налични турнири или автоматизиране/полуавтоматизиране на процеса на присъединяване към наличните турнири въз основа на статистически данни или бележки за играта на противника; (f) са предназначени да правят по-ефективен избор на кеш игри; (g) автоматизират натискането на мишката или стимулират натискането на клавиши на клавиатурата („автоматични кликери”); (h) забавят решението на играча с определен и случаен период от време; или (i) по време на Игра: (i) дават съвети над основното ниво (например голям брой маси с препоръки, които надхвърлят стандартните препоръки за това дали да се играят определени ръце в неотворени потове); (ii) са проектирани специално за улесняване на достъпа до референтни материали; или (iii) правят сложни калкулации, като симулатори на диапазон срещу диапазон, програми, базирани на ICM (Independent Chip Model) или на Равновесието на Наш.

Игри с истински пари: Продуктите за игри с истински пари, предлагани чрез Уебсайта и в Платформата за игра.

Правила: Всички допълнителни правила и условия, посочени в Част А, които са част от Общите условия.

Услуги: Уебсайтът, Платформата за игра и Игрите.

Софтуер: Всеки софтуер, на който се основават Услугите (независимо дали може да се изтегли или не).

Неприемливо поведение: Както е посочено в Част В, Раздел 12.1.

Неразрешено съдържание: Всяко съдържание (включително снимки, изображения и текст), което: (a) е обидно, расистко, дискриминиращо, сквернословно, порнографско, неприлично, вулгарно, непристойно, цинично, агресивно, заплашително, упражняващо тормоз, оскърбително, сплашващо, клеветническо, изразява или може да подбужда расизъм, фанатизъм или омраза, незаконно или нелегитимно; (b) рекламира, популяризира или по друг начин се отнася до всякакви онлайн или офлайн начинания, продукти или услуги, различни от Услугите; (c) нарушава права на интелектуална собственост, поверителност, изображения или други права; и/или (d) нямате право да използвате.

Неразрешена употреба: Както е посочено в Част В, Раздел 13.3.

Неетична игра: Измама, тайно споразумение, екипна игра, манипулиране на играта или друга неетична игра от всякакъв вид, когато използвате Услугите, включително: (a) споделяне на скритите карти за покер; (b) да се играе по-малко агресивно срещу партньор в игра на покер (щадяща или „мека игра”); (c) да се играе на Игра по определен начин в полза на друг Потребител, например чрез умишлена загуба на ръка на покер с цел преднамерено прехвърляне на чипове на друг Потребител („чип-дъмпинг”); умишлено манипулиране на играта с цел бързо или преждевременно прекратяване на Игра на покер (например „флипване”); (e) броене на карти (с изключение на Игрите на покер, в които играчите играят помежду си, а не срещу оператора на хазартни игри); и/или (f) по време на Игра обсъждане на стратегии на масата, дискутиране в чата на ръката, която се играе в момента, или участие в друга комуникация, която може да даде предимство на други Потребители.

Потребител: Всеки краен потребител на които и да е Услуги (включително и вие).

Потребителско име: Уникалното потребителско име, което се използва за вход в Сметката/идентификация.

Искания за потвърждение: Всяко искане да докажете, че сте лицето, за което се представяте, включително всяко искане да докажете своята самоличност, адреси, възраст, обстоятелства, средства и/или друга информация.

Виртуални артикули: Определени виртуални елементи в Игрите, както е посочено в Част В, Раздел 11.1.

Уебсайт: Уебсайтът(овете), посочен(и) в Част А, Раздел 5, и всички свързани мобилни сайтове и приложения.

Вие/вас: Вие като Потребител на Услугите.

1.2

Термините включва, включително, например, като и по-специално или други подобни изрази, използвани в Общите условия, са само с информационна цел и не ограничават обхвата на думите, които ги предхождат.

1.3

Заглавията, използвани в Общите условия, са само за удобство, за да ви помогнат да се ориентирате в документа, и да отразят накратко съдържанието на съответния раздел. Те не засягат тълкуването на Общите условия.

2. Съдържание

ЧАСТ A: СПЕЦИАЛНИ УСЛОВИЯ НА УЕБСАЙТА

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВАШАТА СМЕТКА И ДОГОВОРЪТ ВИ С НАС

1. Кои сме ние
2. Договорът между вас и нас
3. Промени в Общите условия
4. Информация за нашия лиценз
5. Уебсайт/уебсайтове
6. Изисквания за създаване и използване на Сметка
7. Необходима лична информация за създаването на Сметка
8. Кога ще потвърдим вашата информация
9. Географски ограничения
10. Захранване на сметка
11. Заявки за теглене
12. Такси, които налагаме за Услугите за покер
13. Такси и как третираме неактивни сметки
14. Забранени събития – кога анулираме транзакции, изискваме възстановяване на средства или не изплащаме печалби
15. Закриване на вашата Сметка
16. Нашата максимална отговорност към вас
17. Как да получите помощ или да направите оплакване относно Услугите
18. Приложим закон и юрисдикция
19. Водещ език

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИГРИТЕ И УСЛУГИТЕ

20. Наличност на Услугите
21. Други правила и условия, които са част от Общите условия

ЧАСТ B: ОБЩОПРИЛОЖИМИ УСЛОВИЯ

СЪЗДАВАНЕ НА СМЕТКА

1. Как да си откриете Сметка
2. Сигурност на Сметка и избор на Потребителско име
3. Как постъпваме с Дублиращи се сметки

УПРАВЛЕНИЕ НА ВАШИТЕ СРЕДСТВА

4. Депозити
5. Баланси
6. Поставяне на залози
7. Преобразуване на валути
8. Печалби и данъци
9. Как се обработват заявките за теглене и връщане на средства

КОГА АНУЛИРАМЕ ТРАНЗАКЦИИ, ИЗИСКВАМЕ ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СРЕДСТВА ИЛИ НЕ ИЗПЛАЩАМЕ БАЛАНСИ И ПЕЧАЛБИ

10. Грешки, Неизправности и Прекъсвания – кога анулираме транзакции, изискваме възстановяване на средства или не изплащаме печалби

УПРАВЛЕНИЕ НА ВИРТУАЛНИ АКТИВИ

11. Виртуални артикули

ИЗПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИТЕ

12. Какво имаме предвид под „Неприемливо поведение”
13. Нашата интелектуална собственост и какво имаме предвид под „Неразрешена употреба”
14. Забранени събития
15. Правила за използване на приложения и услуги на трети страни
16. Нашите решения за Игрите са окончателни

ЗАКРИВАНЕ НА СМЕТКА, ОГРАНИЧАВАНЕ И ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОСТЪПА

17. Кога ще ограничим, блокираме или закрием вашата Сметка заради извършване на Забранени събития
18. Други причини за ограничаване, блокиране или закриване на вашата Сметка
19. Какво става, когато Сметката ви бъде закрита поради някаква причина

КОГА НЕ НОСИМ ОТГОВОРНОСТ И КОГА ТРЯБВА ДА НИ ОБЕЗЩЕТИТЕ

20. Не носим отговорност за Събития извън нашия контрол
21. Общи изключения и ограничения на нашата отговорност и кога трябва да ни обезщетите

ПРАВНА ИНФОРМАЦИЯ

22. Как използваме вашата информация
23. Как се отнасяме към Общите условия

Обратно към ключовите моменти

Версия №: 1.0

Валидна от: 19 май 2025