Нямам достъп до сметката си – затворена/блокирана/ограничена сметка

Когато се опитвате да влезете в сметката си или да депозирате и да играете, може да получите съобщение за грешка, че сметката ви е затворена, блокирана или върху нея е наложено ограничение. Това може да се дължи на факта, че някой от нашите екипи или автоматични системи изисква нещо от вас, за да ви позволи да играете безопасно.

Защо върху сметката ми е наложено ограничение?

Възможните причини са:

  • Поискахме документи от вас и все още не сме ги получили.
  • Не сте потвърдили сметката си навреме.
  • Забелязахме, че сте създали повече от една сметка.
  • В миналото сте поискали сметката ви да бъде закрита.
  • Закрихме я, за да спазим регулаторните изисквания.
  • Ограничихме правата по сметката ви от съображения за сигурност.
  • Трябва да поискаме още документи от вас, за да потвърдим произхода на средствата или да спазим законите за борба с прането на пари.

Как да кача моите документи?

Разгледайте тази страница за подробна информация защо изискваме документи и как да ги качите безопасно.

Какво става, ако имам повече от една сметка?

Не допускаме отварянето на повече от една сметка на играч на лиценз. Това е в съответствие с нашата политика относно дублиращи се сметки. Разгледайте нашите правила и условия за повече информация. Ако сте разбрали, че имате повече от една сметка, свържете се с нас и ни уведомете.

Как мога да възстановя достъпа до моята сметка?

Ако сте затворили сметката си и искате да я отворите отново, свържете се с нас и ние ще ви помогнем с удоволствие.

Когато блокираме или ограничаваме правата по вашата сметка, ние ви изпращаме имейл с причини за закриването и инструкции какво да направите. Проверете регистрирания имейл адрес в сметката си за съобщение, обясняващо какво трябва да ни предоставите. След това се свържете с нас, като следвате стъпките по-долу:

  1. От горната част на произволна страница в уебсайта изберете Help (Помощ).
  2. Натиснете зеления бутон Need Help (Нуждаете се от помощ) долу вдясно.
  3. Следвайте инструкциите, за да се свържете с нас.

Друг начин да се свържете с нас е от софтуера за компютър или мобилното приложение. Отворете:

  • На компютър: Help (Помощ) → Contact Us (Свържете се с нас)
  • На мобилно устройство: Help (Помощ) → докоснете бутона Account (Сметка) → Contact Us (Свържете се с нас)

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория