Можем да изпращаме текстови съобщения (SMS) на играчи в над 50 държави.
Нашите съобщения може да се отнасят за:
- Маркетинг
- Специални оферти като ексклузивни бонуси и фрийроли за играчи, потвърдили номерата на своите мобилни телефони.
- Сигурност на сметка
- Ако забравите своя ПИН код или нямате достъп до RSA токена за сигурност, ще изпратим код на мобилния ви телефон. Освен това можете да активирате и нашата функция за потвърждение с SMS. Тя предотвратява извършването на транзакции с истински пари, ако има необичайна активност по сметката ви.
За да получавате нашите съобщения, първо трябва да регистрирате и потвърдите номера на мобилния си телефон. Влезте в сметката си и следвайте инструкциите по-долу (в зависимост от устройството, което използвате).
Ако някога се наложи да актуализирате или премахнете номера на мобилния си телефон, можете да го направите от същото меню.
За да регистрирате и потвърдите номера на мобилния си телефон
- На уебсайта: Stars Account Details (Данни за сметка Stars) → Phone (Телефон) → Validate SMS (Потвърди с SMS)
- На компютър: Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → Phone (Телефон) → Validate SMS (Потвърди с SMS)
- От мобилното приложение: Account (Сметка) → Personal Details (Лична информация) → Phone Number (Телефонен номер) → Validate SMS (Потвърди с SMS)
Добавете номера на вашия мобилен телефон и натиснете Save (Запази).
Ще ви изпратим SMS с код. Въведете този код на екрана с кода за потвърждение и натиснете Validate (Потвърди).
За да промените номера на мобилния си телефон
- На уебсайта: Stars Account Details (Данни за сметка Stars) → Phone (Телефон)
- На компютър: Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → Phone (Телефон)
- От мобилното приложение: Account (Сметка) → Personal Details (Лична информация) → Phone Number (Телефонен номер)→ Change (Промени)
След това актуализирайте вече потвърдения си номер и натиснете Apply (Приложи).
За да се отпишете от получаване на SMS
- На уебсайта: Stars Account Details (Данни за сметка Stars) → Phone (Телефон)
- На компютър: Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → Phone (Телефон)
- От мобилното приложение: Account (Сметка) → Personal Details (Лична информация) → Phone Number (Телефонен номер)
След това премахнете номера на мобилния си телефон и натиснете Apply (Приложи).
Как работи системата за влизане в сметка чрез потвърждение с SMS?
Ако вече сте активирали опцията за потвърждение с SMS и засечем подозрителна дейност в сметката ви, ще ви известим по SMS и ще блокираме транзакциите с истински пари. Все още ще можете да играете в турнири, за които вече сте се регистрирали. Няма да можете обаче да правите депозити, тегления, трансфери с истински пари, както и да се регистрирате в турнири или да играете в кеш игри. Също така няма да можете да променяте настройките за сигурност на влизането, както и друга конфиденциална информация.
Ще премахнем тези ограничения, след като предоставите кода, изпратен ви по SMS.
Един номер на мобилен телефон може да бъде регистриран едновременно само към една сметка независимо от лиценза.
Повече информация по тази тема и относно останалите опции за сигурност ще намерите тук.
Какво да направя, ако не получа кода?
- Въведете номера си, без да слагате „+“ или „0“ пред него.
- Изберете вашата държава и кода от падащото меню.
- Премахнете текста, с който се подписвате в края на текстовите съобщения.
- Свържете се с мобилния си оператор и проверете дали не се прилагат някакви ограничения.
- Ако сте прехвърлили мобилния си номер от един оператор на друг, ще трябва да регистрирате и потвърдите друг номер.
За да регистрирате телефонния си номер, отворете: - Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → Phone (Телефон)
Ако не можете да потвърдите телефонния си номер, въпреки че сте изпълнили тези съвети, свържете се с нас с долупосочената информация:
- Име на вашия мобилен оператор:
- Предплатена SIM карта ли използвате?
- Номерът на мобилния ви телефон прехвърлян ли е?
- Колко цифри имат номерата на мобилните телефони във вашата държава?