Съобщение: Използване на Paysafe (натиснете/докоснете тук за повече информация)

Потвърждаване на влизането с SMS – инструкции

Създадохме опцията за потвърждение на влизането в сметката с SMS, за да подобрим сигурността на сметките, и по-специално при влизане в тях. Ако изберете да използвате тази опция, ще получавате SMS съобщение всеки път, когато нашата система за влизане открие потенциални несъответствия.

Как действа системата за потвърждаване на влизане с SMS?

Ако решите да използвате опция за потвърждение с SMS, всеки път когато засечем подозрителна активност в сметката Ви, ще Ви известяваме чрез SMS и временно ще спираме възможността за транзакции с истински пари. Все още ще можете да играете във всички турнири, в които сте регистрирани. Но няма да можете да правите депозити, тегления, трансфери с истински пари, да се регистрирате в турнири и да играете в кеш игри. Освен това няма да можете да променяте настройките за сигурност на влизането, както и друга конфиденциална информация в сметката.

Ще премахнем тези ограничения, когато въведете кода, изпратен Ви в SMS съобщението.

Един мобилен номер може да бъде регистриран едновременно само към една сметка независимо от лиценза.

Повече информация по тази тема и относно останалите опции за сигурност ще намерите тук.

Как да регистрирам и потвърдя телефонния си номер?

  1. Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → SMS Security Options (SMS опции за сигурност) → Enter mobile number... (Въведи номер на мобилен номер...)
  2. Изберете международния код на държавата и въведете номера на мобилния си телефон в съответното поле. Не включвайте нули в началото на номера.
  3. Изберете Save (Запази).
  4. Изчакайте, за да получите SMS код за потвърждение на мобилния си телефон, и напишете кода за потвърждение в съответния прозорец за потвърждение.
  5. Ако случайно затворите прозореца, можете да се върнете към него отново, като от менюто изберете Settings (Настройки) > Account Details (Данни за сметка) и след това SMS Security Options (SMS опции за сигурност).
  6. Изберете Validate mobile number... (Потвърди номер на мобилен телефон...).

Трябва да ми изпратите отново кода за потвърждение

  1. Затворете нашия софтуер и влезте в сметката си отново.
  2. Изберете Resend validation code (Изпрати отново кода за потвърждение) в изскачащия прозорец, който излиза на екрана.

Как да включите потвърждението за влизане с SMS?

  1. Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → SMS Security Options.(SMS опции за сигурност).
  2. Сложете отметка в полето „Активирай потвърждение за влизане в сметка чрез SMS”.
  3. Следвайте инструкциите, за да завършите процеса за активиране.

Как да изключите потвърждението за влизане с SMS?

  1. Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → SMS Security Options (SMS опции за сигурност).
  2. Премахнете отметката от полето „Активирай потвърждение за влизане в сметка чрез SMS”.

Какво да направя, ако не получавам кода?

  1. Въведете своя телефонен номер без „+” и нули пред него.
  2. Изберете кода на Вашата държава от падащия списък.
  3. Премахнете текста, с който подписвате съобщенията.
  4. Свържете се с мобилния си оператор и проверете дали не се прилагат някакви ограничения.
  5. Ако сте прехвърлили мобилния си номер от един оператор на друг, ще трябва да регистрирате и потвърдите друг номер.
    За да регистрирате телефонния си номер, отворете:
    • Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → Phone (Телефон)

Ако не можете да потвърдите телефонния си номер, въпреки че сте изпълнили тези съвети, изпратете ни имейл с долупосочената информация:

  1. Име на мобилния Ви оператор
  2. Предплатена SIM карта ли използвате?
  3. Мобилният Ви номер пренасян ли е?
  4. Колко цифри имат мобилните номера във Вашата държава?

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория