Сигнал за няколко сметки на един играч и споделяне на сметка

Честността и интегритетът на нашите игри са изключително важни за нас. Всички сигнали за няколко сметки на едно лице, които получаваме, се разглеждат внимателно от един от нашите специалисти.

Споделянето на сметката Ви с друго лице или използването на сметката* на някой друг за достъп до софтуера или за игра на масите е строго забранено и в разрез с нашите правила и условия.

Свържете се с нас със съответната информация, като използвате заглавие Multiple accounts report (Сигнал за няколко сметки на един играч). След това ние ще разследваме посочените сметки.

Връзка към формуляра за връзка с поддръжка ще намерите както следва:

На уебсайта и в софтуера за компютър

  1. Help (Помощ)
  2. Contact Us (Свържете се с нас)

На мобилно устройство

Докоснете менюто в Android или More (Още) в iOS и след това:

  1. Settings & Tools (Настройки и инструменти)
  2. Support (Поддръжка)
  3. Contact Support (Свържи се с поддръжка)

Ако използвате приложението PokerStars Next Gen:

  1. Стартирайте го на мобилното си устройство.
  2. Докоснете бутона „Account” (Сметка), за да отворите панела с информация за сметката.
  3. Help (Помощ)
  4. Contact Support (Свържи се с поддръжка)

Ще предприемем необходимите действия, ако установим, че посочените сметки принадлежат на едно и също лице. Поради причини, свързани с поверителността, не можем да Ви разкрием информация за предприетите действия.

*Има някои изключения от това правило. Например, ако участвате в турнир и връзката Ви с интернет прекъсне (или се случи нещо друго извън Вашия контрол, което Ви възпрепятства да завършите турнира). В този случай е допустимо приятел да доиграе турнира вместо Вас.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория