Депозити и тегления с NETELLER

____________________________________________________________________________________________
За да проверите дали този метод за плащане е достъпен във вашата държава, влезте в сметката си и отворете касата.
____________________________________________________________________________________________

NETELLER е предплатен онлайн портфейл, който ви дава възможност да правите плащания онлайн. Можете да използвате NETELLER както за депозиране, така и за теглене.

Имате възможност да зареждате сметката си в NETELLER, като използвате голям избор от опции за плащане, като:

  • Депозити с карти
  • Депозити в местни банки
  • Международни банкови преводи

Опциите за зареждане на сметка се различават в зависимост от държавата. Повече информация във връзка с таксите и конкретните опции за добавяне на средства ще намерите в секцията относно таксите на уебсайтa на NETELLER.

За да си регистрирате безплатна сметка в NETELLER, използвайте страницата Join for free (Присъедини се безплатно) на техния уебсайт.

За добавяне на средства към сметки в NETELLER, регистрирани във Великобритания, не могат да се използват кредитни карти.

Как да депозирам с NETELLER?

За да депозирате с NETELLER, моля, следвайте тези стъпки:

  1. Отидете в Cashier (Каса). Ако използвате уебсайта или мобилното приложение:
    Уеб каса
  2. В раздела Deposit (Депозирай) изберете логото на NETELLER.
  3. Изберете една от предложените суми за депозиране или въведете друга в полето Other (Друго).
  4. Добавете бонус код (ако имате такъв) и натиснете зелената стрелка.
  5. Въведете необходимите данни. В зависимост от държавата, в която живеете, може да бъдете препратени към уебсайта на NETELLER, за да завършите транзакцията:
    • В такъв случай:
      • Въведете пощенския адрес, регистриран към сметката ви в NETELLER
    • Ако не бъдете препратени и трябва да завършите транзакцията в нашия софтуер, въведете следните данни:
      • 12-цифрен код на сметката в NETELLER
      • 6-цифрен Secure ID/код за удостоверяване*
  6. Изберете зелената стрелка, за да изпратите заявката.

* Ако сте активирали удостоверяване в две стъпки за сметката си в NETELLER, идентификаторът Secure ID ще е невалиден. Трябва да използвате 6-цифрения код за удостоверяване, който можете да получите от приложението Google Authenticator.

Ние ще добавим средствата към сметката ви веднага след като получим потвърждение от NETELLER, че транзакцията е успешна.

Как да направя теглене с NETELLER?

За да изтеглите средства в сметката си в NETELLER, следвайте стъпките по-долу:

  1. Отидете в Cashier (Каса). Ако използвате уебсайта или мобилното приложение:
    Натиснете тук
  2. Изберете раздела Withdraw (Изтегли).
  3. Въведете сумата, която искате да изтеглите, и натиснете зелената стрелка.
  4. Ако имате автоматични тегления, очакващи изпълнение, ще видите:
    • Сумата.
    • Метода и сметката, към която ще бъде изпратена сумата.
    • Оставащи суми след автоматичните тегления.
  5. Ако нямате автоматични тегления в процес на обработка, просто изберете NETELLER от достъпните опции.
  6. Ако сте депозирали чрез този метод през последните 12 месеца, информацията за сметката ви в NETELLER ще бъде попълнена автоматично. В противен случай, въведете данните си за NETELLER (12-цифрения код на сметката в NETELLER или имейл адреса).
  7. Изпратете заявката, като натиснете зелената стрелка.

Заявката ви за теглене ще бъде обработена в рамките на 72 часа и средствата ще бъдат преведени веднага след като бъдат одобрени.

В зависимост от държавата, регистрирана в сметката, може да е необходим предишен депозит с NETELLER през последните 12 месеца, за да стане този метод достъпен за теглене.

Ако използвате нашето мобилно приложение, не забравяйте да излезете правилно от сметката си, преди да затворите приложението. Ако бъдете блокирани от системата, изчакайте 10 минути, преди да влезете отново в сметката си.

Опитвам се да използвам NETELLER, но не мога. Защо?

Ето някои от най-честите причини за неуспешна транзакция с NETELLER:

  • Сметката в NETELLER не е създадена успешно. Проверете дали сметката е създадена и е активна.
  • Недостатъчно средства в сметката ви в NETELLER. Опитайте отново, след като се уверите, че разполагате с достатъчно средства, за да покриете транзакцията.
  • Все още не сте получили обаждане за потвърждение от NETELLER. Трябва да потвърдите сметката си, преди да я използвате за депозиране или теглене.
  • Имейл адресът, ID на сметката, Secure ID или кодът за удостоверяване, които сте въвели, са грешни. Ако сте активирали удостоверяване в две стъпки за сметката си в NETELLER, трябва да използвате 6-цифрения код за удостоверяване от приложението Google Authenticator вместо Secure ID.
  • Извършва се поддръжка на сметката ви в NETELLER. Опитайте отново по-късно.

Ако не сте сигурни какъв е статусът на сметката ви, моля, свържете се директно с NETELLER, за да се уверите, че няма проблеми със сметката ви.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория