Съобщение: Използване на Paysafe (натиснете/докоснете тук за повече информация)

Депозити със Skrill: всичко, което трябва да знаете

Skrill е електронен портфейл, който Ви позволява да правите сигурни онлайн покупки в местна валута, без да разкривате информация за Вашата карта или банкова сметка.

Как да си отворя сметка в Skrill?

  1. Отидете на уебсайта на Skrill и натиснете бутона за регистрация „Register”.
  2. Въведете необходимата информация.
  3. Прочетете правилата и условията на Skrill и ако сте съгласни, изберете бутона за регистрация „Register”.
  4. Ще получите имейл с потвърждение за Вашата регистрация. Натиснете Get started (Начало), за да бъдете пренасочени към новата Ви сметка в Skrill.
  5. Просто довършете регистрацията, като предоставите Вашия адрес, телефонен номер и дата на раждане.

След като потвърдите имейл адреса си, ще можете да добавите Вашия предпочитан метод за плащане. Просто влезте в сметката си в Skrill и отидете на Upload (Качване) в раздела Balance (Баланс). Не забравяйте да добавите средства, като посочите, че те са за транзакции с цел хазарт. В противен случай няма да можете да прехвърляте средства към сметката си при нас.

За повече информация за достъпните опции, с които да заредите сметката си в Skrill, посетете раздела How to Deposit (Как да депозирате) на уебсайта на Skrill.

Как да депозирам средства в моята потребителска сметка?

Веднага след като разполагате със средства в сметката си в Skrill, влезте в сметката си при нас и:

  1. Отидете в Cashier (Каса). Ако използвате уебсайта или мобилното приложение:
    Web Cashier (Уеб каса)
  2. Натиснете Deposit (Депозирай) и изберете Skrill.
  3. Изберете валутата и сумата, която желаете да депозирате, и отидете на Submit (Изпрати).
  4. Въведете имейл адреса, регистриран в прозореца в Skrill, и изберете зелената стрелка.
  5. Въведете паролата и рутинг номера на уебсайта на Skrill, изберете метода за плащане и отидете на Confirm (Потвърди).
  6. След като получите потвърждение за плащането, изберете Confirm (Потвърди), след това изберете Return to Merchant (Връщане при търговеца) и накрая Close Window (Затвори прозореца).
  7. Ще получите потвърждение за транзакцията.

Ако не завършите транзакцията в рамките на 10 минути, средствата ще бъдат върнати във Вашата сметка в Skrill и ще трябва да започнете отново процеса на депозиране, като следвате инструкциите по-горе.

Опитах се да депозирам, но не успях. Защо?

Ако не можете да депозирате, това може да се дължи на:

  • Сметката Ви в Skrill не е създадена успешно или средствата в нея не са достъпни.
  • При зареждане на сметката си в Skrill не сте избрали опцията „I will use the money deposited for gaming purposes” (Ще използвам депозираните пари за хазартни игри).
  • Картата Ви не е била приета от Skrill.
  • Имейл адресът, въведен в Skrill, е неправилен.
  • Паролата и номерът за сигурност, въведени в Skrill, са неправилни.
  • Лимитът Ви за изходящи транзакции в Skrill е достигнат или недостатъчен.

Ако уебстраницата на Skrill не може да се отвори, докато се опитвате за завършите депозита си:

  • Проверете дали сте инсталирали последната версия на Вашия уеб браузър.
  • Проверете дали компютърът Ви правилно свързва HTML файловете с уеб браузъра:
    1. Отворете Internet Explorer.
    2. Отидете на Tools (Инструменти) → Internet Options (Опции за интернет) → Programs (Програми)
    3. Уверете се, че има отметка пред „Tell me if Internet Explorer is not the default web browser” (Предупреди ме, ако Internet Explorer не е текущият уеб браузър по подразбиране).
    4. Рестартирайте Internet Explorer.
  • Пуснете програма за премахване на шпионски софтуер, например Adaware, за да сте сигурни, че рекламен софтуер не възпрепятства отварянето на уебстраницата.

Ако проблемът продължава, свържете се със Skrill директно.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория