pokercasino
pokercasino

Директен банков трансфер: Липсващо теглене

Тегленията с директен банков трансфер отнемат от три до пет работни дни. Това започва да се отчита от деня, в който сме обработили тегленето.

Какво да очаквате

Ако са изминали пет работни дни и не виждате никакви средства, следвайте тези стъпки:

Стъпка 1: Проверете информацията за банковата си сметка

Уверете се, че регистрираната информация за банковата ви сметка е точна и актуална.

Стъпка 2: Изпратете ни банково извлечение

Ако информацията ви е вярна, изпратете ни банково извлечение.

Можете да качите ясна снимка на екрана или сканирано копие. Уверете се, че документът показва:

  • Всички транзакции от датата на теглене до днес
  • Последните четири цифри на банковата ви сметка
  • Името на притежателя на банковата сметка
  • URL адреса на банката, ако ни изпращате онлайн извлечение
  • Пощенския адрес на банката, ако сте предпочели да ни изпратите копие на извлечението на хартия

Нуждаете се от помощ при правене на снимка на екрана?

Разгледайте това полезно ръководство.

Защитете информацията си

Преди да изпратите документа, скрийте номера на сметката или картата. Не приемаме документи, които показват целите номера.

Ето как да маскирате информацията:

  • Номера на карти: Трябва да се показват само първите шест и последните четири цифри (напр. 444444*****4444).
  • Други номера на сметки: Трябва да се показват само първата и последните четири цифри (напр. 7*****7777).
  • IBAN: Трябва да се показват първите две букви и последните четири цифри (напр. XX*****1234).

Ако са минали по-малко от 5 дни

Не можем да направим проверка, докато не минат пет пълни работни дни. Моля, изчакайте, преди да се свържете с нас.

Все още имате нужда от помощ?

Ако сте изпълнили всички стъпки и все още имате нужда от помощ, свържете се с нас. Оставаме на ваше разположение.

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?