Red page error (Грешка с червена страница)

За да премахнете тази грешка, препоръчваме да изпълните следните стъпки:

  • Рестартирайте компютъра/устройството и изключете и включете мрежовото оборудване, към което сте свързани (например, модем, рутер, точка за достъп и т.н.).
  • Ограничете броя на отворените приложения и уебстраници, особено ако се отнася до стрийминг на музика/видеоклипове или изтегляне на големи или множество файлове. Също така можете временно да забраните други приложения/програми, които се изпълняват.
  • Уверете се, че не използвате прокси сървър или VPN, когато се свързвате с нашия софтуер.
  • Проверете дали Вашият софтуер за сигурност не блокира компонентите на нашия софтуер, като изпълните следните стъпки:

Отворете панела за управление на софтуера за сигурност (най-често това става с двукратно натискане на иконата на софтуера за сигурност близо до системния часовник на Windows или я намерете в началното меню).

След това изберете раздела Programs (Програми) или по друг начин намерете списъка с програми. В списъка с програми може да има няколко елемента:

  • PokerStars.exe
  • PokerStarsUpdate.exe
  • PokerStarsCommunicate.exe
  • PokerstarsBr.exe
  • PokerStarsComp.exe (само .NET)
  • Tracer.exe
  • xc.exe
  • xcw.exe
  • xcwxp.exe

Добавете всички компоненти на програмата, посочени в списъка. За всяко от тях промяната от Block All (Блокирай всички) на Permit All (Разреши всички) (или на най-малко ограничителните настройки) би трябвало да разреши този проблем.

Точните действия за изпълнение на тази стъпка могат да са различни. За повече съдействие трябва да се свържете с производителя на софтуера за сигурност, който използвате.

Ако проблемът продължава, възможно е Вашият доставчик на интернет услуги (ISP) да е блокирал достъпа на някои компоненти от нашия софтуер. Получихме информация, че използването на Google Public DNS решава този проблем. Ще намерите информация как да промените мрежовите настройки на уебсайта на Google.

Ако и след тези промени изпитвате затруднения, препоръчваме да се свържете за допълнително съдействие с екипа за поддръжка на Вашия интернет доставчик. Междувременно, ако имате друг достъп до интернет (от друг доставчик), Ви препоръчваме да използвате него.

Ограничаване на отговорността
Предоставяме връзките към продукти и услуги на трети страни единствено за удобство на играчите. The Stars Group нито препоръчва, нито носи отговорност за използването на тези продукти и уебсайтове, които са независими от The Stars Group. Моля, имайте предвид, че трябва сами да прецените дали да използвате информацията и продуктите, споменати тук, като носите цялата отговорност за това.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория