Изпращане на лог файловете от нашия софтуер

Лог файловете от нашия софтуер записват действията от нашето приложение.

Ако срещате проблеми при използването на нашия софтуер или сметката си, изпратете ни лог файловете. След това ще ги прегледаме за съобщения за грешки или други индикатори за евентуалните причини на проблема.

Лог файловете се презаписват на всеки 48 часа, затова ни ги изпратете възможно най-скоро.

Софтуер за компютър (Windows или Mac)

Заредете нашия софтуер (не е необходимо да влизате в сметката си). От лобито изберете:

Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) (напишете потребителското си име и всички подробности за проблема) → SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ).

Това автоматично ще ни изпрати лог файловете и Вашите пояснения.

Изпращане на лог файловете с други прикачени файлове

Ако искате да прикачите и други файлове (например снимки на екрана) и да ни ги изпратите заедно с лог файловете, можете да направите това ръчно. Отворете лобито и изберете:

Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) → ZIP & SAVE (АРХИВИРАЙ И ЗАПАЗИ)

Запазете файла на работния плот (може да се наложи да навигирате дотам, тъй като местоположението по подразбиране е папката с настройки). Можете да ни изпратите лог файловете чрез нашия софтуер или уебсайта.

Вижте следния видеоклип с подробни инструкции:

Какво да направя, ако не мога да отворя софтуера?

Опитайте да стартирате софтуера и да го оставите да работи поне 3-4 минути и да се опита да се свърже. Дори и да възникне грешка, оставете програмата отворена за още няколко минути.

След като времето изтече, следвайте стъпките, приложими за Вашата операционна система:

Windows
  1. Натиснете клавишите Windows и R (едновременно).
  2. Напишете следното или го копирайте и поставете в полето за търсене и натиснете Enter:
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Намерете и отворете папката на нашия софтуер.
  4. Намерете всички файлове, завършващи на log.0 или .log.1.
  5. Плъзнете тези файлове на работния плот за лесен достъп.

Изпратете ни лог файловете чрез нашия софтуер или уебайта. Напишете потребителското си име и всички подробности за проблема.

Вижте следния видеоклип с подробни инструкции:

Mac OS X
  1. Отворете Finder и от лентата с менюто в горната част на екрана изберете Go (Отиди) и след това Go to Folder (Отиди в папка).
  2. Напишете следното или го копирайте и поставете в полето за търсене и натиснете Enter:
    ~/Library/Logs
  3. Намерете и отворете папката на нашия софтуер.
  4. Намерете всички файлове, завършващи на log.0 или .log.1.
  5. Плъзнете тези файлове на работния плот за лесен достъп.

Изпратете ни лог файловете чрез нашия софтуер или уебайта. Напишете потребителското си име и всички подробности за проблема.

Ако използвате нашето мобилно приложение, изберете опцията по-долу:

Мобилно приложение (Android или iOS)
  1. Стартирайте го на мобилното си устройство.
  2. Докоснете бутона Account (Сметка), за да отворите панела с информация за сметката Account Panel.
  3. Изберете „Help” (Помощ) и след това „Send Log Files to Support” (Изпрати лог файлове на поддръжка).
  4. Напишете потребителското си име и всички подробности за проблема.
  5. Натиснете SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ).

Така ще ни изпратите файловете автоматично.

След като получим и прегледаме файловете, ще можем да Ви помогнем.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория