Помощ за паролата

За да възстановите паролата си, следвайте стъпките по-долу:

От софтуера за компютър

Отворете софтуера и след това:

Login (Вход) → Forgot password? (Забравена парола?)

За да гледате видеоклип с подробни инструкции (само на английски език), просто натиснете бутона за възпроизвеждане.

От мобилното приложение

Отворете нашето приложение и докоснете Forgot password? (Забравена парола?).

За да гледате видеоклип с подробни инструкции (само на английски език), просто натиснете бутона за възпроизвеждане.

На уебсайта

Отворете уебсайта и под Login (Вход) изберете Forgot password/username? (Забравена парола/потребителско име?). След това въведете потребителското си име или регистрирания имейл адрес и изпратете заявката. Ще получите автоматично имейл съобщение с инструкции.

Ако не получите имейл от нас в рамките на няколко минути или имате други въпроси, отново изберете Forgot password? (Забравена парола?) и след това Contact Us (Свържете се с нас), за да отворите формуляра за връзка с отдела за поддръжка.

След като отворите формуляра, следвайте следните стъпки:

  1. Въведете имейл адреса си.
  2. Въведете заглавие на съобщението и напишете в полето за текст поне три от поисканите данни.
  3. След като приключите, изберете Send (Изпрати).

За да защитим честността на нашите игри и сигурността на сметките на играчите, не е възможно да отваряте нова сметка, ако сте забравили паролата си.

Как да променя паролата си?

За да промените паролата си, следвайте инструкциите по-долу в зависимост от платформата, която използвате:

На уебсайта

Ако използвате версията на нашия център за помощ на уебсайта, отворете:

Парола

От софтуера за компютър

Влезте в сметката си и отворете:

Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → Password (Парола)

Там въведете настоящата си парола, след това въведете новата и я потвърдете. За да запазите промените, изберете Apply (Приложи).

От мобилното приложение

Отворете:

Иконката Account (Сметка) → Login & Security (Влизане и защита) → Change Password (Смени паролата)

Там въведете настоящата си парола, след това въведете новата и я потвърдете. За да запазите промените, изберете Apply (Приложи).

Не получих връзка за възстановяване на паролата

Ако не сте получили връзката за възстановяване на паролата във входящата поща на регистрирания в сметката си имейл адрес, проверете папката за нежелана поща или спам. В случай че имейлът от нас е попаднал в една от тези папки, можете да предотвратите това в бъдеще, като коригирате настройките за филтриране на Вашия имейл акаунт или добавите имейл адреса, от който идват имейлите от нас, към адресната книга или списъка с контакти.

Ако не намерите имейла в нито една папка в пощата си, като алтернатива използвайте друг имейл акаунт, напр. Gmail, Yahoo или др.

За да промените имейл адреса си, следвайте инструкциите по-долу в зависимост от платформата, която използвате:

На уебсайта

Влезте в сметката си и изберете Account (Сметка), и след това:

Пароли

От софтуера за компютър

Стартирайте нашия софтуер и влезте в сметката си, а след това от лобито отворете:

Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → Email (Имейл)

От мобилното приложение

За да промените имейл адреса си от мобилното приложение, отворете:

Account (Сметка) → Personal Details (Лична информация) → Email Address (Имейл адрес)

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория