Бавна връзка или забавяне при игра (на компютър)

Ако има забавяне в работата на софтуера, докато играете, това може да се дължи на нестабилна връзка с интернет. Не е задължително този проблем да се отразява и на други уебсайтове и приложения, които използвате. Можем да помогнем да установите и разрешите този проблем, но трябва да ни предоставите информация за компютърната система и интернет връзката, които използвате:

  • Потребителско име
  • Операционна система (напр. Windows 7, Mac OS X 10.10 или др.)
  • Процесор (напр. Intel Core i3, 2.6 GHz или др.)
  • RAM памет (напр. 2 GB, 4 GB, 8 GB или др.)
  • Вид на връзката (напр. кабелен интернет, DSL, сателитен интернет или др.)
  • ISP (доставчик на интернет, т.е. компанията, която осигурява връзката с интернет).
  • Рутер/модем (напр. D-Link DI-624, Linksys WRTG54GS или др.)

Освен това ни е необходим NSR (Докладът за състоянието на мрежата) от нашия софтуер. Най-добре е да създадете този доклад в момент, когато връзката е нестабилна.

Потребителите на Windows могат да следват следните стъпки:

  1. Ако нашият софтуер е отворен, затворете го. След това натиснете с десния бутон на мишката върху прекия път на нашия софтуер и изберете Run as Administrator (Изпълни като администратор).
  2. Отворете Help (Помощ) → Show Network Status (Покажи състоянието на мрежата) → Report (Доклад)
  3. Изчакайте, докато се съберат всички данни (около 30 секунди). След като получите потвърждение, затворете прозореца. Докладът се запазва в папката с настройки на нашия софтуер. Трябва да го намерите и да ни го изпратите, за да го прегледаме. Отново от лобито отворете Help (Помощ) → Open My Settings Folder (Отвори папката с настройки)

Ако използвате Mac OS:

  1. Отворете нашия софтуер и от лобито отворете Help (Помощ) → Show Network Status (Покажи състоянието на мрежата) → Report (Доклад)
  2. След като създаването на доклада приключи, се отваря изскачащ прозорец, в който трябва да посочите мястото, където искате да го запазите.

Файлът с доклада се нарича NetworkStatusReport.log (в Windows) или NetworkStatus.txt (в Mac OS) и може да ни бъде изпратен чрез нашия софтуер, мобилното приложение или уебсайта.

След като получим горепосочената информация, някой от нашите технически специалисти ще я прегледа внимателно и ще Ви отговори.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория