Ако не сте получили закупените от Вас виртуални чипове, изпратете ни снимка на екрана с доказателството за плащане за въпросната покупка.
В зависимост от платформата, на която сте направили покупката, и начина на плащане, който сте използвали, доказателство за плащане може да бъде един от следните документи:
Можете да ни изпратите снимката на екрана чрез формуляра за връзка с отдела за поддръжка в раздел Help (Помощ) на нашия софтуер, мобилно приложение или уебсайт.
За инструкции как да направите снимка на екрана от различни устройства вижте следния сайт: Take-a-Screenshot
ВАЖНО!
Частично закрийте всички пълни номера на кредитна карта или банкова сметка на снимката на екрана. Ако не го направите, ние няма да можем да я обработим и вместо това ще бъде изтрита.
Отказ от отговорност:
Предоставяме връзките към продукти и услуги на трети страни единствено за удобство на играчите. The Stars Group нито препоръчва, нито носи отговорност за използването на тези продукти и уебсайтове, които са независими от The Stars Group.
Моля, имайте предвид, че трябва сами да прецените дали да използвате информацията и продуктите, споменати тук, като носите цялата отговорност за това.