Депозити и тегления с Apple Pay

____________________________________________________________________________________________
За да проверите дали този метод за плащане е достъпен във Вашата държава, влезте в сметката си и отворете касата.
____________________________________________________________________________________________

Какво представлява Apple Pay?

Apple Pay е дигитален портфейл, който позволява да депозирате и теглите средства с любимата си карта.

Да правите депозити с Apple Pay е лесно и сигурно. Трябва само да оторизирате плащането с Touch ID или Face ID и готово!

Когато теглите средства обратно в сметката си в Apple Pay, те ще отидат директно в същата карта, която сте използвали , за да направите депозит. Имайте предвид, че само карти с възможност за кредитни трансфери на средства (CFT) могат да се използват за получаване на тегления. Ако не сте сигурни, че картата Ви може да получава средства, обърнете се към издателя на картата, за да проверите това, преди да заявите теглене.

Освен това не забравяйте да проверите съвместимостта на Вашето устройство с Apple Pay на сайта на Apple.

Как се прави депозит с Apple Pay?

За да депозирате с Apple Pay, моля, следвайте тези стъпки:

  1. Влезте в сметката си и отворете касата. Ако използвате уебсайта или мобилното приложение:
    Web Cashier (Уеб каса)
  2. Изберете раздела Deposit (Депозирай).
  3. Изберете опцията Apple Pay.
  4. Въведете сумата, която искате да депозирате, и натиснете зелената стрелка, за да продължите.
  5. Изберете бутона Apple Pay.
  6. Информацията за картата, която сте запазили в Apple Pay, ще се покаже на екрана. Прегледайте я и:
    • Ако използвате iPhone или iPad, потвърдете плащането с Touch ID или Face ID.
    • Ако използвате компютър с Mac OS, трябва да потвърдите транзакцията от Вашия iPhone.
  7. След това ще видите изскачащо съобщение с потвърждение на екрана.

След като Apple Pay потвърди транзакцията, незабавно ще добавим средствата в сметката Ви.

Как се изтеглят средства към Apple Pay?

За да изтеглите средства в сметката си в Apple Pay, следвайте процедурата по-долу:

  1. Отворете касата. Ако използвате уебсайта или мобилното приложение:
    Web Cashier (Уеб каса)
  2. Изберете раздела Withdraw (Изтегли).
  3. Въведете сумата, която искате да изтеглите, и натиснете зелената стрелка, за да продължите напред.
  4. Ако имате автоматични тегления, очакващи изпълнение, ще видите:
    • Сумата и методите за плащане на всяко от автоматичните тегления.
    • Методите за теглене, достъпни за теглене на остатъчната сума.
  5. В случай че нямате автоматични тегления, очакващи изпълнение, изберете Аpple Pay.
  6. Потвърдете типа и последните четири цифри (напр. „Visa 1234”) на картата, свързана със сметката Ви в Apple Pay.
  7. Ако картата Ви е валидна все още, подайте заявката.

Ще прегледаме заявката за теглене в рамките на 72 часа. След като бъде одобрена, средствата ще бъдат преведени по картата Ви в рамките на 10 работни дни.

Важно!

  • Apple Pay ще бъде достъпна опция за теглене в касата, ако:
    • Сте направили поне един депозит чрез този метод в рамките на последните 12 месеца.
    • Устройството Ви поддържа Apple Pay.
  • Средствата автоматично се добавят към същата карта, която е свързана с Вашата сметка в Apple Pay. Средства могат да се получават само по карти с възможност за извършване на кредитни трансфери на средства (CFT). Ако не сте сигурни за това, моля, свържете се с издателя на картата и проверете дали картата може да се използва за кредитни трансфери на средства (CFT).
  • Средствата ще бъдат автоматично конвертирани във валутата, която сте използвали за последния си депозит с Apple Pay.
  • Ако картата, свързана с Apple Pay, вече не е валидна, отменете заявката и се свържете с нас.

Защо не мога да направя депозит?

Най-често срещаните причини за неуспешен депозит са проблеми със съвместимостта. Моля, имайте предвид, че услугата Apple Pay е съвместима само с:

  • Модели на iPhone с Face ID.
  • Модели на iPhone с Touch ID (без iPhone 5s).
  • Модели на iPad Pro, iPad Air, iPad, и iPad mini с Touch ID или Face ID.
  • Часовници Apple Watch серии 1, 2 и по-нови.
  • Часовници Apple Watch (от първо поколение).
  • Компютри Mac с Touch ID.
  • Компютри Mac, представени през 2012 и по-нови, с възможност за използване на Apple Pay.

Ако използвате Вашия Mac в комбинация с iPhone, моля, уверете се, че:

  • Вашият iPhone е свързан с Вашия компютър Mac посредством Bluetooth.
  • Вашият iPhone и Вашият Mac са свързани с една и съща сметка в iCloud.
  • Ако използвате компютър Mac без Touch ID, трябва да потвърдите транзакцията от Вашия iPhone.

Освен това, когато завършвате депозита, трябва да използвате браузъра Safari.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория