____________________________________________________________________________________________
За да проверите дали този метод за плащане е достъпен във вашата държава, влезте в сметката си и отворете касата.
____________________________________________________________________________________________
Rapid Transfer (известен по-рано като Skrill Direct) предоставя услуга за онлайн банков трансфер, която позволява да правите депозити от вашата банкова сметка в потребителската си сметка при нас.
В повечето държави трябва да разполагате със сметка в Skrill, за да използвате тази опция. Ако не притежавате сметка в Skrill, трябва да си откриете, за да завършите транзакцията.
Как да депозирам с Rapid Transfer?
За да депозирате с Rapid Transfer, следвайте тези стъпки:
- Отворете касата. Ако използвате уебсайта или мобилното приложение:

- Натиснете Deposit (Депозирай) и изберете Rapid Transfer.
- Изберете предпочитаната от вас валута (ако това е приложимо).
- Изберете една от предложените суми за депозиране или въведете друга в полето.
- Въведете бонус код при депозит (ако разполагате с такъв).
- Натиснете зеления бутон, за да продължите.
- Изберете банката си от списъка и въведете данните на вашата сметка, за да продължите с процеса по удостоверяване на сметката. В зависимост от банката може да се наложи да преминете през допълнителен процес на потвърждаване по телефона.
- Влезте в услугата си за онлайн банкиране и натиснете „ОК”.
- И накрая, потвърдете заявката си за депозит в касата.
След като транзакцията е потвърдена, ще добавим средствата във вашата сметка.
Не налагаме такси за депозиране с този метод. Но вашата банка може да наложи такива.
Опитвам се да използвам Rapid Transfer, но не мога. Питате се защо?
Ето някои от най-честите причини за неуспешен опит за депозиране с Rapid Transfer:
- Транзакцията не е завършена навреме. Изчакайте 15 минути и се опитайте да депозирате отново.
- Версията на вашия уеб браузър е остаряла. Моля, уверете се, че използвате последната версия на уеб браузъра.
- Вашата антивирусна програма или програмата за блокиране на изскачащи съобщения могат да блокират отварянето на нови прозорци като изскачащи съобщения. Можете временно да деактивирате програмата за изскачащи съобщения.
- Въведената информация е неправилна. Моля, проверете пак информацията, която въвеждате, и опитайте отново.