pokercasino
pokercasino

Депозиране с Rapid Transfer

____________________________________________________________________________________________
За да проверите дали този метод за плащане е достъпен във вашата държава, влезте в сметката си и отворете касата.
____________________________________________________________________________________________

Rapid Transfer (известен по-рано като Skrill Direct) предоставя услуга за онлайн банков трансфер, която позволява да правите депозити от вашата банкова сметка в потребителската си сметка при нас.

В повечето държави трябва да разполагате със сметка в Skrill, за да използвате тази опция. Ако не притежавате сметка в Skrill, трябва да си откриете, за да завършите транзакцията.

Как да депозирам с Rapid Transfer?

За да депозирате с Rapid Transfer, следвайте тези стъпки:

  1. Отворете касата. Ако използвате уебсайта или мобилното приложение:
    Web Cashier (Уеб каса)
  2. Натиснете Deposit (Депозирай) и изберете Rapid Transfer.
  3. Изберете предпочитаната от вас валута (ако това е приложимо).
  4. Изберете една от предложените суми за депозиране или въведете друга в полето.
  5. Въведете бонус код при депозит (ако разполагате с такъв).
  6. Натиснете зеления бутон, за да продължите.
  7. Изберете банката си от списъка и въведете данните на вашата сметка, за да продължите с процеса по удостоверяване на сметката. В зависимост от банката може да се наложи да преминете през допълнителен процес на потвърждаване по телефона.
  8. Влезте в услугата си за онлайн банкиране и натиснете „ОК”.
  9. И накрая, потвърдете заявката си за депозит в касата.

След като транзакцията е потвърдена, ще добавим средствата във вашата сметка.

Не налагаме такси за депозиране с този метод. Но вашата банка може да наложи такива.

Опитвам се да използвам Rapid Transfer, но не мога. Питате се защо?

Ето някои от най-честите причини за неуспешен опит за депозиране с Rapid Transfer:

    • Транзакцията не е завършена навреме. Изчакайте 15 минути и се опитайте да депозирате отново.
    • Версията на вашия уеб браузър е остаряла. Моля, уверете се, че използвате последната версия на уеб браузъра.
    • Вашата антивирусна програма или програмата за блокиране на изскачащи съобщения могат да блокират отварянето на нови прозорци като изскачащи съобщения. Можете временно да деактивирате програмата за изскачащи съобщения.
    • Въведената информация е неправилна. Моля, проверете пак информацията, която въвеждате, и опитайте отново.

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?