Депозиране с Rapid Transfer

____________________________________________________________________________________________
За да проверите дали този метод за плащане е достъпен във Вашата държава, влезте в сметката си и отворете касата.
____________________________________________________________________________________________

Rapid Transfer (известен по-рано като „Skrill Direct”) предоставя услуга за онлайн банков превод, която позволява да правите депозити от банковата си сметка в потребителската си сметка при нас.

В повечето държави трябва да разполагате със сметка в Skrill, за да използвате тази опция. Ако не притежавате сметка в Skrill, трябва да си откриете, за да завършите транзакцията.

Как да депозирам с Rapid Transfer?

За да депозирате с Rapid Transfer, следвайте тези стъпки:

  1. Отидете в Cashier (Каса). Ако използвате уебсайта или мобилното приложение:
    Уеб каса
  2. В раздела Deposit (Депозирай) изберете More Payment Methods (Още разплащателни методи), за да видите наличните опции.
  3. Изберете „Rapid Transfer”.
  4. Изберете предпочитаната от Вас валута (ако това е приложимо).
  5. Изберете една от предложените суми за депозиране или въведете друга в полето Other (Друго).
  6. Въведете бонус код при депозит (ако разполагате с такъв).
  7. Изберете зелената стрелка.
  8. На екрана за Rapid Transfer влезте в съществуващата си сметка в Skrill.
  9. Изберете банката си от списъка и въведете данните на Вашата сметка, за да продължите с процеса по удостоверяване на сметката. В зависимост от банката може да се наложи да преминете през допълнителен процес на потвърждаване по телефона.
  10. Влезте в услугата си за онлайн банкиране и натиснете „OK”.
  11. Потвърдете сумата на депозита на следващия екран.
  12. Изберете Continue (Продължи), за да сте сигурни, че сумите са преведени по сметката Ви.

След като транзакцията е потвърдена, ще добавим средствата във Вашата сметка.

Не налагаме такси за депозиране с този метод. Но Вашата банка може да наложи такива.

Опитвам се да използвам Rapid Transfer, но не мога. Защо?

Ето някои от най-честите причини за неуспешен опит за депозиране с Rapid Transfer:

    • Транзакцията не е завършена навреме. Изчакайте 15 минути и се опитайте да депозирате отново.
    • Версията на Вашия уеб браузър е остаряла. Моля, уверете се, че използвате последната версия на уеб браузъра.
    • Internet Explorer не е Вашият уеб браузър по подразбиране. Уверете се, че Internet Explorer е Вашият уеб браузър по подразбиране.
    • Вашата антивирусна програма или програмата за блокиране на изскачащи съобщения могат да блокират отварянето на нови прозорци като изскачащи съобщения. Можете временно да деактивирате програмата за изскачащи съобщения.
    • Въведената информация е неправилна. Моля, проверете пак информацията, която въвеждате, и опитайте отново.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория