Как можем да помогнем?

Отказано теглене - съобщение за грешка, съветващо да се свържете със “Сигурност”

Сметката Ви трябва да премине допълнителна проверка за сигурност, преди да можем да обработим Ваше теглене.

За да ни съдействате при проверката, бихме искали да Ви помолим да качите копие на официален документ за самоличност и скорошна сметка за битови услуги, ако не сте ни изпратили този документ досега, като следвате инструкциите:

  1. Влезте във Вашата сметка Stars
  2. Изберете ПомощСвържи се с поддръжка/ Отворете формуляра за връзка с Отдел Поддръжка
  3. В следващия изскачащ екран изберете подкатегория Сигурност и верификация на сметка и Качване на документи
  4. Прикрепете вашите документи
  5. Уверете се, че сте въвели Проблеми при теглене в полето Относно.
  6. Натиснете Изпрати

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория