pokercasino
pokercasino

Сметката ми е закрита или върху нея е наложено ограничение и не мога да вляза

Когато се опитвате да влезете в сметката си или да депозирате и играете, може да получите съобщение за грешка, че сметката ви е закрита или върху нея е наложено ограничение. Някой от нашите екипи или автоматични системи изисква нещо от вас, за да ви позволи да играете безопасно.

Защо върху сметката ми е наложено ограничение?

Възможните причини са:

  • Поискали сме документи от вас и все още не сме ги получили. Разгледайте тази страница за подробна информация защо изискваме документи и как да ги изпратите.
  • Не сте потвърдили сметката си навреме.
  • Забелязахме, че сте създали повече от една сметка.
  • В миналото сте поискали сметката ви да бъде закрита.
  • Закрихме сметката ви в съответствие с регулаторните изисквания.
  • Ограничихме правата по сметката ви от съображения за сигурност.
  • Трябва да поискаме още документи от вас, за да потвърдим произхода на средствата или да спазим законите за борба с прането на пари.

Как мога да възстановя достъпа до моята сметка?

Когато закрием сметка или наложим ограничение върху нея, ще кажем причината за това на играча. Проверете регистрирания имейл адрес в сметката си за съобщение, обясняващо какво трябва да ни предоставите. След това се свържете с нас, като натиснете бутона за връзка с нас по-долу.

Какво става, ако имам повече от една сметка?

Не допускаме откриването на повече от една сметка от играч за даден лиценз. Това е в съответствие с нашата политика относно дублиращи се сметки. Прегледайте общите ни условия за повече информация. Ако сте разбрали, че имате повече от една сметка, свържете се с нас и ни уведомете.

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?