Когато се опитвате да влезете в сметката си или да депозирате и играете, може да получите съобщение за грешка, че сметката ви е закрита или върху нея е наложено ограничение. Някой от нашите екипи или автоматични системи изисква нещо от вас, за да ви позволи да играете безопасно.
Възможните причини са:
Когато закрием сметка или наложим ограничение върху нея, ще кажем причината за това на играча. Проверете регистрирания имейл адрес в сметката си за съобщение, обясняващо какво трябва да ни предоставите. След това се свържете с нас, като натиснете бутона за връзка с нас по-долу.
Не допускаме откриването на повече от една сметка от играч за даден лиценз. Това е в съответствие с нашата политика относно дублиращи се сметки. Прегледайте общите ни условия за повече информация. Ако сте разбрали, че имате повече от една сметка, свържете се с нас и ни уведомете.