Търсите с какво да се възнаградите? И защо не, заслужавате го. Магазинът на PokerStars и магазинът Rewards предлагат всичко, от стоки и аксесоари до онлайн награди, които можете да използвате, за да си осигурите по-пълно и вълнуващо изживяване с нашите чудесни продукти.
Магазинът на PokerStars е идеалното място, когато искате да отпразнувате победа или търсите идеалния подарък.
Натиснете по-долу, за да разгледате широката гама стоки, включително луксозни артикули, аксесоари, продукти, свързани с покера, и брандирани облекла.
Събирайте StarsCoin, като се включите в програмата PokerStars Rewards, и ги използвайте тук за разнообразни онлайн награди за по-вълнуваща и пълноценна игра. Предлагат се онлайн билети и още много други неща. Използвайте вашите StarsCoin, за да играете повече, да получавате повече и да се забавлявате максимално.
Натиснете по-долу, за да разгледате магазина Rewards в приложението за мобилни устройства или в софтуера за компютър от менюто „Моите награди”.
Моля, обърнете внимание, че не всички артикули могат да се поръчат от всички страни и в зависимост от държавата, в която живеете, може да е необходимо да заплатите на съответните власти определени мита и такси, за да получите стоките, които сте поръчали. Също така от вас може да се изисква да представите определени документи, за да получите стоките си.
Вие носите цялата отговорност за заплащането на тези такси и/или за представянето на необходимите документи, изискани от компетентните власти във вашата държава. Поемате целия риск от неизпълнение на условията за освобождаване на стоките във вашата държава и това не се счита за основание платените от вас StarsCoin да ви бъдат възстановени.
Можете да намерите магазина Rewards в мобилното приложение в менюто „Моите награди”. Играчите, използващи мобилното приложение, могат да поръчат турнирни билети и парични рабати в повечето мобилни магазини. Всички останали поръчки трябва да се направят от софтуера за компютър. Ако не можете да направите поръчка от версията за компютър и искате ние да поръчаме вместо вас, моля, посетете нашия център за помощ, за да научите най-лесния начин за връзка с нас. Ще ви трябва следната информация:
Обработването на поръчките ще започне най-рано след три часа от тяхното изпращане. Времето за обработка зависи от поръчания артикул и деня, в който е направена поръчката. Поръчките за някои артикули, като токени за сигурност и електроника, се обработват един път в седмицата. Моля, обърнете внимание, че ако поръчате през уикенда, поръчката ви ще бъде обработена в понеделник или вторник.
Срокът за доставка на артикулите от магазин Rewards е различен в зависимост от региона и е както следва:
Регион | Срок за доставка от известието за изпращане |
---|---|
Великобритания | 3-5 дни |
Европа | 7-10 дни |
Други части на света | 10-15 дни |
Ако не получите вашата поръчка в рамките на това време, моля, свържете се с нас чрез центъра за помощ. В противен случай поръчката ви ще се счита за доставена.
Това се изисква от властите във вашата държава за извършване на доставка по куриер. Тази информация се отнася само за поръчката и в съответствие със законите за защита на личните данни няма да се използва с никакви други цели освен за доставката.
Не, но стоките от магазина на PokerStars могат да се платят с истински пари.
Да.
Ако желаете да получите пратката си на различен адрес, можете да направите поръчката по стандартната процедура. По време на заявката ще видите опцията за изпращане на друг адрес („Използвай друг адрес”). Моля, НЕ променяйте адреса, регистриран в сметката ви. Важно е да предоставите адрес, на който ще има някой, за да получи пратката. Моля, обърнете внимание, че за някои държави има определени ограничения за доставка. В резултат е възможно да нямаме право да изпратим някои артикули в друга държава.
След като поръчате артикул, не е необходимо да заплащате нищо допълнително, тъй като всички разходи за доставка, както и данъците, са включени в цената.
Въпреки това, в зависимост от държавата, в която живеете, може да се наложи да платите определени мита и данъци на съответните власти, за да получите поръчаните от вас стоки. Също така от вас може да се изисква да представите определени документи, за да получите стоките си.
Вие носите цялата отговорност за заплащането на тези такси и/или за представянето на необходимите документи, изискани от компетентните власти във вашата държава. Поемате целия риск от неизпълнение на условията за освобождаване на стоките във вашата държава и това не се счита за основание платените от вас StarsCoin да ви бъдат възстановени.
Малко вероятно е стоките да бъдат обложени на митница, но ако това стане, ние ще възстановим сумите по сметката ви, след като получим платената разписка (на която се вижда ясно сумата) и доказателство, че пратката е от нас под формата на транспортна фактура (бележка за получена пратка). Моля, посетете нашия център за помощ и ние с удоволствие ще ви помогнем.
Вижте описанието на съответните артикули за таблица с размерите. Моля, обърнете специално внимание на мерките, тъй като точните размери варират според кройката.
Трябва да се свържете с нас чрез нашия център за помощ, за да бъде одобрено връщането, тъй като има определени процедури и ограничения.
Ако поръчате грешен размер, можете да върнете артикула, но ще трябва сами да поемете транспортните разходи. Винаги трябва да проверявате таблицата с размерите, за да сте сигурни, че избраната стока ще ви стане.
Ако сте получили различен артикул от този, който сте поръчали, може да се наложи да ни го върнете за наша сметка, като правилната стока ще ви бъде изпратена безплатно. Моля, посетете нашия център за помощ, за да научите най-лесния начин за връзка с нас, и ние с удоволствие ще ви помогнем.
Имайте предвид, че ако ни върнете артикул, без да включите в пратката първоначалния номер на поръчката и/или без одобрение, няма да можем да ви възстановим StarsCoin или да ви изпратим артикул в замяна.
Не можем да доставим пратки на адреси, които са пощенска кутия, тъй като е необходимо някой да получи поръчката.
Някои артикули се изпращат от различни места и ще пристигат отделно.
Да. Докато поръчката е със статус „нова”, можете да я отмените от касата във версията за компютър. Ако искате да промените поръчката си, трябва най-напред да я отмените, а после да направите нова.
След като изпратите поръчката, ще получите имейл за потвърждение с подробности. Моля, проверете информацията в него внимателно. След това поръчката се пренасочва за опаковане и изпращане. Поръчките се обработват от един път на ден до един път на седмица в зависимост от поръчания артикул.
Обърнете внимание, че обработването на поръчка може да започне най-рано три часа след изпращането ѝ. След като дадена поръчка бъде обработена, тя не може да се отмени или промени.
Ако не получите отговор на вашата заявка за промяна на поръчката, ние не можем да гарантираме, че тази промяна или отмяна е направена.
Моля, посетете нашия център за помощ веднага, за да научите най-лесния начин за връзка с нас. Ще ви трябва следната информация:
Веднага след като получим необходимата информация, ще вземем нужните мерки. В зависимост от артикула може да се наложи да ни изпратите повредения обратно.
Не.
Изпълнителният център не приема връщане или смяна на място. Трябва да изпратите поръчката си по пощата на адреса за връщане, предоставен от представител на отдела за работа с клиенти на магазина Rewards.
Когато артикулът пристигне в първоначалния си вид, ще ви бъде изпратен нов или заплатените средства ще бъдат върнати обратно по сметката ви Stars в зависимост от направената уговорка.
Моля, не се обаждайте директно в складовете – оттам няма да ви дадат никаква информация, нито ще можете да закупите артикул.
Всички заявки и запитвания трябва да се изпращат до нашия център за помощ.
Не всички центрове за дистрибуция използват еднакви методи за изпращане на поръчките. Ако не виждате статус на поръчката си „изпратена”, това не означава, че тя наистина не е изпратена. За допълнителни въпроси относно поръчката моля, посетете нашия център за помощ.
Нормална поща/пощенски услуги
Ако поръчката ви е изпратена със стандартна пощенска услуга, доставката ще бъде извършена от местните пощенски услуги в района, в който живеете.
Методите и времето за доставка зависят от държавата, но обикновено пощенските служители правят до два опита за доставка, преди да ви оставят бележка и да върнат пратката в местния пощенски клон.
В бележката се посочват датата и часът на опита за доставка, адресът и работното време на пощенския клон, където ще се пази пратката, датата, от която можете да я вземете, и понякога референтен номер.
В някои случаи можете да поискате повторна доставка, а ако това не е възможно, трябва сами да вземете пратката от посочения пощенски клон. Обикновено пратката се пази до две седмици, след което се връща на магазина Rewards или се изхвърля.
Куриери/пратки с номер за проследяване
Ако пратката ви е изпратена по куриер (например FedEx), ще получите имейл с номер за проследяване, с който ще имате възможност да следите пратката онлайн в уебсайта на куриерската компания. Доставката ще бъде организирана от куриера.
Куриерът обикновено ще направи до два или три опита за доставка, като след всеки опит оставя бележка с датата и часа, когато се е опитал да ви намери. Бележката включва и номер за проследяване, адрес и телефонен номер на местния офис на куриерската компания, а в някои случаи и дата, когато ще бъде извършен следващ опит за доставка.
Ако и следващите опити на куриера за доставка са неуспешни, ще бъдете помолени да получите пратката си от техен офис или да се свържете с тях, за да уговорите удобен ден и час за доставка.
Обикновено пратката се пази до две седмици и ако не е потърсена, доставена или при невъзможност да се установи контакт с вас, се връща на магазина Rewards или се изхвърля.
Да. Ние сме глобален лидер в индустрията за покер онлайн и се стремим да поддържаме тази позиция и в останалите сфери на нашия бизнес. Затова проверяваме дали всички продукти с нашата марка са произведени по отговорен начин и в съответствие с най-високите етични стандарти. Когато наемаме трета страна, която да произведе продуктите с нашата марка, полагаме всички усилия, за да се уверим, че тя има ангажимент и спазва същите етични стандарти, които прилагаме и ние.
В търговските споразумения с третите страни, които произвеждат нашите продукти, включваме етични стандарти за производство (ESU), които са в съответствие с международно признатите стандарти. Тези етични стандарти за производство (ESU) покриват спектър от проблеми, свързани с етичното осигуряване на продуктите, които предлагаме, и имат за цел да гарантират, че всички, които участват в производството на продуктите с нашата марка, са третирани справедливо, получават възнаграждение в съответствие с приложимите изисквания в съответната юрисдикция и работят в среда, която поддържа техните културни, етични и философски различия. Един от ключовите елементи на ESU гарантира, че всички служители са пълнолетни и изрично забранява наемането на непълнолетни работници и/или използването на принудителен труд, в това число затворнически и каторжен труд, икономическо робство, трафик на работна ръка или ограничаване на свободното движение. ESU също така изисква поддържането на приемливи стандарти за здраве и безопасност на работното място, изплащането на редовни заплати и извънреден труд, налагането на ограничения за работно време и осигуряването на приемливи условия за работа и безопасна среда за работниците.
Освен това нашите етични стандарти за производство ни дават право да правим периодични проверки без предупреждение на фабриките, използвани от нашите производители, за да се уверим и документираме, че те спазват ESU. Ние предприемаме незабавни действия, за да се уверим, че третите страни, които произвеждат нашите продукти, са коригирали веднага и са отстранили напълно всички несъответствия, които открием по време на нашите инспекции.