Как можем да помогнем?

Известие, че потребителските настройки са променени външно

Полученото изскачащо съобщение може да е резултат от неправилно запазване на настройките, например когато софтуерът се изключи поради:

  • Прекъсване на захранването
  • Рестартиране на компютъра
  • Всяко друго затваряне на софтуера по необичаен начин

Също така промени, направени от софтуер на трети страни (напр. PokerTracker 4, Hold'em Manager 2 и т.н.) във файла с настройки на нашия софтуер, могат да доведат до появата на това съобщение при следващото актуализиране на нашия софтуер.

Ако не използвате софтуер за анализ, когато играете с нашия софтуер, или не е имало необичайно затваряне, но все още получавате това изскачащо съобщение, изпратете ни лог файловете от нашия софтуер.

Важно е да ни изпратите тези файлове възможно най-скоро, тъй като те ще бъдат презаписани след 48 часа.

Заредете нашия софтуер (не е необходимо влизане в сметката за извършване на това действие), след това в лобито изберете:

Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) (напишете Вашето Stars ID и всички подробности във връзка с причината, поради която изпращате лог файловете) → SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ)

Това автоматично ще ни изпрати лог файловете и Вашата информация.

Освен това можете да запазите лог файловете като ZIP файл, като изберете ZIP & SAVE (АРХИВИРАЙ И ЗАПАЗИ). Вашите лог файлове автоматично ще бъдат запазени като .zip файл на твърдия диск. За да направите това, отворете лобито и след това:

Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) → ZIP & SAVE (АРХИВИРАЙ И ЗАПАЗИ)

Запазете файла на Вашия десктоп (може да се наложи да навигирате до десктопа, тъй като местоположението по подразбиране е папката с настройки).

Изпратете ни лог файловете чрез формуляра за връзка с поддръжка, достъпен както следва:

На уебсайта:
  1. Help & Support (Помощ и поддръжка)
  2. Contact Us (Връзка с нас)
От компютър:
  1. Help (Помощ)
  2. Contact Support (Свържи се с поддръжка)
От мобилно устройство:

Докоснете менюто в Android или More (Още) в iOS и след това:

  1. Settings & Tools (Настройки и инструменти)
  2. Support (Поддръжка)
  3. Contact Support (Свържи се с поддръжка)

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория

Връзка с Отдел Поддръжка

Отговорно залагане

Responsible Gaming

Ние съблюдаваме отговорното залагане и полагаме всички усилия, за ви предоставим приятно и позитивно преживяване в игрите.

Специални оферти

Special Offers

PokerStars провежда специални оферти целогодишно с парични награди, места за най-добрите турнири на живо и още много.

Как да играете покер

How to Play Poker

В раздела „Как да играете” ще намерите всички покер правила, съвети за начинаещи и задълбочена стратегия.

Игра с истински пари

Chip Stack

Направете първия си депозит и започнете да играете в PokerStars. Депозирането е бързо и сигурно.