- Начало
- >
- >
Потвърждение на кредитна/дебитна карта
За да потвърдите Вашата кредитна или дебитна карта, трябва да предоставите ясни копия на следните документи:
- Лична карта, паспорт или друг валиден официален документ за самоличност (лицева и обратна страна).
- Последната Ви сметка (не по-стара от 3 месеца) за телефон, газ, вода или др. услуги, на която се вижда Вашето име, адрес и дата на документа. Ако нямате достъп до сметка за услуги, може да ни изпратите банково извлечение, на което са показани Вашето име и пощенски адрес. За тази цел не можем да приемем извлечения от онлайн банки като Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd и др.
- Последното Ви банково извлечение (не по-старо от 3 месеца) за Вашата карта, на което се вижда Вашето име, номерът на картата (от който се виждат първите 6 и последните 4 цифри), адрес и дата на извлечението.
- Предната страна на Вашата карта за плащане.
Приемат се снимки на екрана, ако цялата Ви информация и пълният URL адрес на уеб страницата се виждат на тях.
Съответствие с PCI:
Като част от нашите непрекъснати усилия за защита на сигурността на данните на нашите клиенти и твърд ангажимент за спазване на стандарта за сигурност на данните за разплащане с платежни карти (PCI DSS), Ви молим да се уверите, че само първите 6 и последните 4 цифри от номера на Вашата карта се виждат. Всички останали цифри трябва да бъдат закрити. Не ни изпращайте копие на задната страна на Вашата кредитна/дебитна карта(и).
Можете да изпратите документите чрез формуляра за връзка с отдела за поддръжка.
Връзка към този формуляр ще намерите:
На уебсайта и в софтуера за компютър
Help (Помощ) → Contact Us (Свържете се с нас)
В мобилното приложение:
Отворете менюто в Android или More (Още) в iOS и след това:
Settings & Tools (Настройки и инструменти) → Support (Поддръжка) → Contact Support (Свържи се с поддръжка)
За приложението PokerStars Next Gen, докоснете бутона Account (Сметка), за да отворите панела с информация за сметката, след това:
Help (Помощ) → Contact Support (Свържи се с поддръжка)
След като отворите формуляра, изберете:
- Категория: Account Security and Verification (Сигурност и верификация на сметка)
- Подкатегория: Upload Documents (Качване на документи)
Мнения и отзиви
Тази статия отговори ли на въпроса ви?