Даден номер на мобилен телефон може да бъде регистриран само в една сметка. Това правило важи за всички наши лицензи.
За да го промените сами, следвайте инструкциите по-долу в зависимост от платформата, която използвате.
Добавете нули в началото, ако при въвеждане на новия номер получите грешка, че той не съдържа необходимия брой цифри.
Влезте в сметката си от нашия софтуер и следвайте тези стъпки:
Следвайте инструкциите по-долу, за да промените името, датата на раждане или пола, въведени в сметката ви.
Ако сте направили грешка, когато сте въвеждали името си, и все още не сте попълнили формуляра за игра с истински пари или не сте завършили регистрацията си, се свържете с нас с тази информация и ние ще актуализираме името ви.
Ако вече сте попълнили формуляра за игра с истински пари, но сте установили, че сте направили грешка, трябва да актуализирате личните си данни, като качите ясно копие на официален документ за самоличност. Това може да бъде национална лична карта, паспорт или шофьорска книжка.
Ако трябва да смените името си, защото сте сключили брак или сте се развели, ни изпратете съответното свидетелство за брак или удостоверение за развод. Тези документи трябва да показват рожденото ви име и името ви към настоящия момент.
За да качите документи, следвайте тези инструкции в зависимост от начина, по който осъществявате достъп до сметката си:
От главното лоби изберете Help (Помощ) и:
След това следвайте инструкциите, за да качите документите си чрез формуляра за връзка с нас.
За да ги качите чрез уебсайта или мобилното приложение:
Ако въвеждате датата си на раждане за първи път:
Можете да направите това само от софтуера за компютър.
Ако направите грешка при въвеждането, ни изпратете копие на официален документ за самоличност и ние ще актуализираме датата ви на раждане. Добавете Change of Date of Birth (Промяна на датата на раждане) в полето за тема и обяснете причината за искането в текста на съобщението.
Ако сте направили грешка, когато сте въвеждали пола си, и не сте попълнили формуляра за истински пари, се свържете с нас и ние ще актуализираме информацията за вашия пол. Ако официално сте променили пола си, ни изпратете четливо копие на официален документ за самоличност.
Не можем да приемем снимки от екрана на мобилен телефон от играчи, играещи под лиценза .ES.
Следвайте инструкциите по-долу, за да влезете в сметката си и да актуализирате своя имейл. Изберете платформата, която използвате:
За да гледате видеоклип с подробни инструкции, натиснете бутона за възпроизвеждане. Видеоклипът е само на английски език.
Ще ви изпратим 4-цифрен код за потвърждение на новия ви имейл адрес. След като го получите, отворете отново раздела Email (Имейл) на сметката си и въведете кода.
Ако не сте получили кода за потвърждение, проверете папките за спам или нежелана поща, тъй като съобщението може да е попаднало там.
Ако трябва да промените адреса си, се свържете с нас, като ни изпратите ясно цветно копие или цифрова снимка на доказателство за адрес.
Ние ще променим адреса в сметката ви. След като го направим, ще ви уведомим.
Ще трябва да следвате местните разпоредби за хазартни игри онлайн в новата държава. Може да се наложи да си създадете нова сметка или да прехвърлите настоящата си сметка. И в двата случая ще се радваме да ви съдействаме!
Ако сте се преместили в друга държава, влезте в сметката си от новото местоположение. След като го направите, моля да ни изпратите ясно цветно копие или цифрова снимка на следните:
Можете да качите документите от софтуера за компютър, приложението или уебсайта.
Ако не можете да влезте в сметката си, се свържете с нас.
След като потвърдим новото ви местожителство, ще ви уведомим какво да направите по-нататък.