pokercasino
pokercasino

Промяна на информацията в сметката и информацията за връзка

Как мога да променя телефонния си номер?

Даден номер на мобилен телефон може да бъде регистриран само в една сметка. Това правило важи за всички наши лицензи.

За да го промените сами, следвайте инструкциите по-долу в зависимост от платформата, която използвате.

Добавете нули в началото, ако при въвеждане на новия номер получите грешка, че той не съдържа необходимия брой цифри.

От софтуера за компютър

Влезте в сметката си от нашия софтуер и следвайте тези стъпки:

  1. Отворете Settings (Настройки) от главното лоби.
  2. Изберете Account Details (Данни за сметка).
  3. След това Phone (Телефон).
  4. Добавете или променете своя телефонен номер. Кодът на държавата вече е попълнен, така че въведете само останалите цифри.
  5. Накрая натиснете Apply (Приложи).

Стъпки за актуализиране на телефонен номер

На мобилно устройство

Натиснете този бутон, за да промените телефонния номер, който сте регистрирали, от мобилния си телефон. Ще бъде поискано да влезете в сметката си, ако все още не сте го направили.

Въведете цифрите в полето Phone Number (Телефонен номер) и докоснете Apply (Приложи).

Актуализиране на телефонен номер

Стъпки за актуализиране на телефонен номер

На уебсайта

Натиснете бутона по-долу, за да промените регистрирания си телефонен номер от нашия уебсайт. Трябва да влезете в сметката си, ако все още не сте го направили.

Просто въведете цифрите в полето Phone Number (Телефонен номер) и натиснете Apply (Приложи).

Актуализиране на телефонен номер

Как мога да променя въведената лична информация (име, дата на раждане или пол)?

Следвайте инструкциите по-долу, за да промените името, датата на раждане или пола, въведени в сметката ви.

Как да променя името в сметката си?

Ако сте направили грешка, когато сте въвеждали името си, и все още не сте попълнили формуляра за игра с истински пари или не сте завършили регистрацията си, се свържете с нас с тази информация и ние ще актуализираме името ви.

Ако вече сте попълнили формуляра за игра с истински пари, но сте установили, че сте направили грешка, трябва да актуализирате личните си данни, като качите ясно копие на официален документ за самоличност. Това може да бъде национална лична карта, паспорт или шофьорска книжка.

Ако трябва да смените името си, защото сте сключили брак или сте се развели, ни изпратете съответното свидетелство за брак или удостоверение за развод. Тези документи трябва да показват рожденото ви име и името ви към настоящия момент.

Как да кача моите документи?

За да качите документи, следвайте тези инструкции в зависимост от начина, по който осъществявате достъп до сметката си:

На компютър

От главното лоби изберете Help (Помощ) и:

  1. Help (Помощ) → Contact Us (Свържете се с нас)
  2. Security and Verification (Сигурност и верификация)
  3. Upload Documents (Качване на документи)

След това следвайте инструкциите, за да качите документите си чрез формуляра за връзка с нас.

За да ги качите чрез уебсайта или мобилното приложение:

Как да въведа или променя датата на раждане?

Ако въвеждате датата си на раждане за първи път:

  1. Влезте в сметката си от нашия софтуер за компютър
  2. Изберете Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → Date of Birth (Рождена дата).
  3. Въведете вашата рождена дата.
  4. Натиснете Apply (Приложи).

Можете да направите това само от софтуера за компютър.

Ако направите грешка при въвеждането, ни изпратете копие на официален документ за самоличност и ние ще актуализираме датата ви на раждане. Добавете Change of Date of Birth (Промяна на датата на раждане) в полето за тема и обяснете причината за искането в текста на съобщението.

Как мога да актуализирам информацията за пола си?

Ако сте направили грешка, когато сте въвеждали пола си, и не сте попълнили формуляра за истински пари, се свържете с нас и ние ще актуализираме информацията за вашия пол. Ако официално сте променили пола си, ни изпратете четливо копие на официален документ за самоличност.

Важна информация

Не можем да приемем снимки от екрана на мобилен телефон от играчи, играещи под лиценза .ES.

Как мога да актуализирам имейл адреса си?

Следвайте инструкциите по-долу, за да влезете в сметката си и да актуализирате своя имейл. Изберете платформата, която използвате:

От софтуера за компютър
  1. Влезте в сметката си от нашия софтуер за компютър
  2. Отворете Settings (Настройки)
  3. Изберете Account Details (Данни за сметка)
  4. Изберете Email (Имейл)
  5. Въведете новия си имейл адрес
  6. Потвърдете с APPLY (ПРИЛОЖИ)

За да гледате видеоклип с подробни инструкции, натиснете бутона за възпроизвеждане. Видеоклипът е само на английски език.



На мобилно устройство

Ако използвате мобилен телефон, просто натиснете бутона по-долу. След това влезте в сметката си и следвайте инструкциите.

Промяна на имейл адрес

За да гледате видеоклип с подробни инструкции, натиснете бутона за възпроизвеждане. Видеоклипът е само на английски език.

На уебсайта

Ако използвате нашия уебсайт, натиснете бутона по-долу. След това влезте в сметката си и следвайте инструкциите.

Промяна на имейл адрес

Ще ви изпратим 4-цифрен код за потвърждение на новия ви имейл адрес. След като го получите, отворете отново раздела Email (Имейл) на сметката си и въведете кода.

Ако не сте получили кода за потвърждение, проверете папките за спам или нежелана поща, тъй като съобщението може да е попаднало там.

Как мога да променя въведения домашен адрес?

Ако трябва да промените адреса си, се свържете с нас, като ни изпратите ясно цветно копие или цифрова снимка на доказателство за адрес.

Ние ще променим адреса в сметката ви. След като го направим, ще ви уведомим.

Какво ще стане, ако се преместя да живея в чужбина?

Ще трябва да следвате местните разпоредби за хазартни игри онлайн в новата държава. Може да се наложи да си създадете нова сметка или да прехвърлите настоящата си сметка. И в двата случая ще се радваме да ви съдействаме!

Ако сте се преместили в друга държава, влезте в сметката си от новото местоположение. След като го направите, моля да ни изпратите ясно цветно копие или цифрова снимка на следните:

  • Официално издаден документ за самоличност със снимка, включващ вашето име, дата на издаване и рождена дата (лична карта, паспорт или шофьорска книжка).
  • Скорошна сметка за битови услуги, показваща ясно вашето име, текущия ви адрес и датата на документа (в рамките на последните 3 месеца).
  • Копие на скорошно банково извлечение, показващо скорошни транзакции в новата държава.

Можете да качите документите от софтуера за компютър, приложението или уебсайта.

Ако не можете да влезте в сметката си, се свържете с нас.

След като потвърдим новото ви местожителство, ще ви уведомим какво да направите по-нататък.

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?