Преинсталиране на нашия софтуер

Изберете операционната си система за инструкции за преинсталиране.

Windows

Ако преинсталирате софтуера в същата директория, не би трябвало да загубите настройките си.

Въпреки това препоръчваме да направите резервно копие на Вашите файлове с настройки и бележки за играчите. Имената на тези файлове са:

  • Файлът с настройки: user.ini или user
  • Бележки за играчите: notes.user.xml (където „user” е потребителското Ви име)

Файлът с бележки за играчите ще присъства само ако сте запазвали бележки или етикети за играчите на масите за покер. Ако нямате бележки за играчите, просто запазете копие на файла с настройки.

Как да архивирам файловете?

Отворете нашия софтуер (ако е възможно) и следвайте следните стъпки:

Help (Помощ) → Open My Settings Folder (Отвори папката с настройки)

Намерете файловете и ги копирайте временно на друго сигурно място.

Намерете файла user в нашия софтуер

Ако не можете да отворите софтуера, трябва ръчно да стигнете до папката с настройки, за да намерите файловете.

  1. Натиснете клавишите Windows и R (едновременно)
  2. Напишете следното или го копирайте и поставете в полето за търсене и натиснете Enter:
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Намерете и отворете папката на нашия софтуер
  4. Намерете файловете user или user.ini и notes.user.xml (ако има такъв).
  5. Копирайте временно файловете на друго сигурно място (добър избор е работният плот)

След като направите копие на файловете, деинсталирайте нашия софтуер.

Деинсталиране, преинсталиране и възстановяване на файлове:

Windows 10

Settings (Настройки) → Apps (Приложения) → Apps & Features (Приложения и функции)

Използвайте лентата за търсене, за да намерите софтуера, или превъртете надолу по списъка, след това изберете програмата и натиснете бутона Uninstall (Деинсталиране).

Деинсталиране на софтуера в Windows 10


Windows 8

Settings (Настройки) → Control Panel (Контролен панел) → Programs (Програми)

Деинсталирайте всички компоненти на нашия софтуер.

Деинсталиране на софтуера в Windows 8


Windows Vista и Windows 7

Control Panel (Контролен панел) → Programs (Програми) → Uninstall a program (Деинсталиране на програма)

Деинсталирайте всички компоненти на нашия софтуер

Деинсталиране на софтуера в Windows 7



След като деинсталирате нашия софтуер, рестартирайте компютъра. След това изтеглете софтуера от нашата уебстраница и го инсталирайте.

Накрая, възстановете запазените файлове, след като завършите процеса на преинсталиране:

Help (Помощ) → Open My Settings Folder (Отвори папката с настройки).

Затворете нашия софтуер, след това копирайте обратно файловете в папката (ако бъдете подканени да презапишете файловете, приемете).

Тези видеоклипове показват подробни инструкции за архивиране и възстановяване на файловете:

Важно!
Софтуерът ни за Windows не се предлага в Колорадо.

Mac

Първо, препоръчваме да направите резервно копие на Вашите файлове с настройки и бележки за играчите. Имената на тези файлове са:

  • Файлът с настройки: Името на файла завършва на user.ini.
  • Бележки за играчите: notes.user.xml (където „user” е потребителското Ви име)

Файлът с бележки за играчите ще присъства само ако сте запазвали бележки или етикети за играчите на масите за покер. Ако нямате бележки за играчите, просто запазете копие на файла с настройки.

Как да открия тези файлове?

За да откриете файла с настройки:

  1. Отворете Finder и в горната лента с менюто изберете: Go (Отиди) → Go to Folder... (Отиди в папка...)
  2. Напишете следното или го копирайте и поставете в полето за търсене и натиснете Enter:
    ~/Library/Preferences/
  3. Това е файлът, чието име завършва на „user.ini”.

За да откриете бележките си:

  1. Отворете Finder и в горната лента с менюто изберете: Go (Отиди) → Go to Folder... (Отиди в папка...)
  2. Копирайте и вмъкнете пътеката до файла, дадена по-долу, и натиснете бутона Go (Отиди):
    ~/Library/Application Support/
  3. Превъртете надолу и отворете папката с нашия софтуер, който съдържа файла с бележките

В случай че папката с библиотеката не се показва:

  1. Моля, стартирайте терминал от Spotlight. Можете да намерите Spotlight в горната дясна част на лентата с менюто или като натиснете едновременно клавишите Command + интервал.
  2. За да можете да виждате директорията, въведете следната команда:
    chflags nohidden ~/Library/
  3. Натиснете Enter.

Така папките в библиотеката ще се виждат във Finder и ще можете да намерите споменатия по-горе файл. След като го намерите, запазете копие.

Деинсталиране и преинсталиране на нашия софтуер:

  1. Деинсталирате софтуера, като го издърпате в кошчето
  2. После отворете нашия сайт и изтеглете .zip файла отново от секцията за изтегляне
  3. Натиснете Show Downloads (Покажи изтеглените файлове) в Safari
  4. Натиснете двукратно върху файла с нашия софтуер
  5. В прозореца, който се отвори, изберете и поставете нашия софтуер в папка Applications (Приложения)
  6. Натиснете двукратно върху папката с приложения
  7. В прозореца, който се отвори, натиснете двукратно върху файла за инсталиране

Възстановяване на Вашите файлове:

За да възстановите настройките си:

  1. Отворете Finder и в горната лента с менюто изберете: Go (Отиди) → Go to Folder... (Отиди в папка...)
  2. Копирайте и вмъкнете пътеката до файла, дадена по-долу, и натиснете бутона Go (Отиди):
    ~/Library/Preferences/
  3. Поставете файла с име, завършващо на user.ini, в папката. Ако бъде подканени да презапишете файл, приемете.

За да възстановите бележките си, отворете нашия софтуер и изберете: Help (Помощ) → Open My Settings Folder (Отвори папката с настройки)

Затворете нашия софтуер и копирайте там резервните копия на файловете. Ако бъде подканени да презапишете файл, приемете.

Накрая, за да завършите процеса, рестартирайте компютъра.

Важно!
Софтуерът ни за Mac не се предлага в Естония и Колорадо.

Android

Първо, премахнете приложението от устройството си, след което го преинсталирайте:

  1. Отворете Settings (Настройки)→ Apps & notifications (Приложения и известия) → See all... (Виж всички...) (или подобно, в зависимост от модела/операционната система)
  2. Изберете нашето приложение
  3. Докоснете бутона Uninstall (Деинсталирай)
  4. Изтеглете и инсталирайте нашето приложение от App Store или нашия уебсайт

Инструкциите може да се различават в зависимост от Вашето устройство/версията на операционната система. Обърнете се към производителя, ако имате нужда от помощ.

Важно!
Нашето мобилно приложение не се предлага в Шлезвиг-Холщайн.

iOS

Първо, премахнете приложението от устройството си, след което преинсталирайте:

  1. Натиснете и задръжте иконата на нашето приложение на главния екран
  2. Докоснете Remove App (Премахни приложението)
  3. Натиснете Delete App (Изтрий приложението), за да премахнете приложението и данните му от Вашия iPhone/iPad
  4. Изтеглете и инсталирайте нашето приложение от App Store

Инструкциите може да се различават в зависимост от версията на iOS. Обърнете се към производителя, ако имате нужда от помощ.

Важно!
Нашето мобилно приложение не се предлага в Шлезвиг-Холщайн.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория