Преди отново да се опитате да отворите сандъче, направете следното:
В приложението за мобилни устройства (Android или iOS)
Излезте от сметката си и затворете приложението. Влезете обратно в сметката си след няколко минути.
В софтуера за компютър (Windows или Mac)
Няма отделна опция за излизане. При затваряне на софтуера за компютър автоматично излизате от сметката си. Влезте отново след няколко минути.
На уебсайта
Излезте от сметката си и затворете уеб браузъра. Влезете обратно в сметката си след няколко минути.
Ето няколко съвета за отваряне на сандъчета на нашия уебсайт:
Когато срещате проблеми на някоя от платформите, може да опитате на една от другите две. Ако проблемът продължава, изпратете ни следната информация:
Изпратете ни снимка на екрана с това, което виждате, когато се опитате да отворите сандъче. На уебстраницата take-a-screenshot.org има илюстровано ръководство (не е достъпно на всички езици) как да направите това.
Също така, ако използвате софтуера за компютър или приложението за мобилни устройства, ни изпратете лог файловете. Включете потребителското си име и информация защо ни изпращате лог файловете.
Лог файловете се презаписват на всеки 48 часа, затова ни ги изпратете възможно най-скоро.
Ограничаване на отговорността:
Предоставяме връзките към продукти и услуги на трети страни единствено за удобство на играчите. The Stars Group нито препоръчва, нито носи отговорност за използването на тези продукти и уебсайтове, които са независими от The Stars Group. Моля, имайте предвид, че трябва сами да прецените дали да използвате информацията и продуктите, споменати тук, като носите цялата отговорност за това.