pokercasino
pokercasino

Софтуерен проблем – не мога да отворя сандъче

Преди отново да се опитате да отворите сандъче, направете следното:

В приложението за мобилни устройства (Android или iOS)

Излезте от сметката си и затворете приложението. Влезете обратно в сметката си след няколко минути.

В софтуера за компютър (Windows или Mac)

Няма отделна опция за излизане. При затваряне на софтуера за компютър автоматично излизате от сметката си. Влезте отново след няколко минути.

На уебсайта

Излезте от сметката си и затворете уеб браузъра. Влезете обратно в сметката си след няколко минути.

Ето няколко съвета за отваряне на сандъчета на нашия уебсайт:

  • Опитайте с актуалната версия на браузърите Chrome или Safari.
  • Уверете се, че визуалното увеличение (зум) на съдържанието в браузъра е 100% или по-високо.
  • Отворете My Rewards (Моите Награди) → Chests (Сандъчета).

Когато срещате проблеми на някоя от платформите, може да опитате на една от другите две. Ако проблемът продължава, изпратете ни следната информация:

  • Какъв софтуер за сигурност използвате (например AVG AntiVirus, Norton Security Deluxe, F-Secure SAFE или др.)
  • Потвърдете, че проблемът възниква, когато влизате в нашия уебсайт и се опитвате да отворите сандъче.

Изпратете ни снимка на екрана с това, което виждате, когато се опитате да отворите сандъче. На уебстраницата take-a-screenshot.org има илюстровано ръководство (не е достъпно на всички езици) как да направите това.

Също така, ако използвате софтуера за компютър или приложението за мобилни устройства, ни изпратете лог файловете. Включете потребителското си име и информация защо ни изпращате лог файловете.

  • На компютър: Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) → SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ)
  • На мобилно устройство: Докоснете иконката Account (Сметка), след това: Help (Помощ) → Send Log Files to Support (Изпрати лог файлове на поддръжка) → SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ)

Лог файловете се презаписват на всеки 48 часа, затова ни ги изпратете възможно най-скоро.

Ограничаване на отговорността:
Предоставяме връзките към продукти и услуги на трети страни единствено за удобство на играчите. The Stars Group нито препоръчва, нито носи отговорност за използването на тези продукти и уебсайтове, които са независими от The Stars Group. Моля, имайте предвид, че трябва сами да прецените дали да използвате информацията и продуктите, споменати тук, като носите цялата отговорност за това.

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?