Съобщение: Използване на Paysafe (натиснете/докоснете тук за повече информация)

Софтуер: проблем при свързване с нашите сървъри

Ако имате проблеми с установяването на връзка, ето няколко съвета.

Натиснете тук, ако използвате нашето мобилно приложение. В случай че използвате нашия софтуер за компютър, следвайте инструкциите по-долу:

Компютър (Windows и Mac)

Рестартиране и повторно свързване

Рестартирайте компютъра си, изключете и включете свързаното мрежово оборудване. Мрежовото оборудване може да включва устройства като модем, рутер, точка за достъп и т.н. След това се уверете, че имате връзка с интернет, и отворете отново нашия софтуер. Ако проблемът продължава, опитайте да конфигурирате софтуера си за сигурност.

Конфигуриране на софтуера за сигурност

За да разрешите на нашия софтуер за Windows достъп до интернет, можете да дадете достъп до следните програми:

  • PokerStars.exe
  • PokerStarsUpdate.exe
  • PokerStarsCommunicate.exe
  • PokerstarsBr.exe
  • PokerStarsComp.exe (само .NET)
  • Tracer.exe
  • xc.exe
  • xcw.exe
  • xcwxp.exe

Ако не можете да намерите някои от тях, дайте достъп до тези, които можете да намерите. За информация относно разрешаването на програми чрез вградената защитна стена на Windows вижте: Windows Defender (Microsoft.com)

За информация как да проверите дали приложението ни е разрешено чрез вградената защитна стена на Mac посетете: macOS Firewall (Apple.com)

Ако Вашият софтуер за сигурност е различен, консултирайте се с производителя за инструкции.

Ако все още не можете да установите връзка, свържете се с нас

Ако горепосочените стъпки не отстранят проблема, изпратете ни информацията по-долу:

  • Съобщението за грешка, което получавате – снимка на екрана ще помогне.
  • Защитната стена или софтуерът за сигурност, инсталиран на Вашия компютър (напр. Norton, Panda, Avast, AVG).
  • Лог файловете от нашия софтуер. Тези файлове се презаписват на всеки 48 часа, затова ни ги изпратете възможно най-скоро.

Можете да ни изпратите тази информация чрез софтуера за компютър, мобилното приложение или уебсайта.

Ограничаване на отговорността:
Предоставяме връзките към продукти и услуги на трети страни единствено за удобство на играчите. The Stars Group нито препоръчва, нито носи отговорност за използването на тези продукти и уебсайтове, които са независими от The Stars Group. Моля, имайте предвид, че трябва сами да прецените дали да използвате информацията и продуктите, споменати тук, като носите цялата отговорност за това.

Мобилно устройство (Android и iOS)

Ако не можете да се свържете чрез мобилно устройство, Ви предлагаме да пробвате следното. След всяка стъпка пробвайте отново нашето приложение.

Проверете интернет връзката си

Проверете дали сте свързани към Wi-Fi, или използвате мобилни данни от мобилната мрежа. Трябва да виждате иконите в горната част на екрана. Ако не ги виждате, коригирайте настройките на WiFi или мобилната мрежа.

Рестартирайте устройството

Следващата стъпка е да рестартирате устройството, като го изключите и след това го включите отново.

Преинсталиране на приложението

Ако рестартирането не разреши проблема, опитайте да преинсталирате нашето приложение. Първо трябва да премахнете приложението, като го изтриете от устройството. Изтеглете ново копие на нашето приложение и го инсталирайте.

Свържете се с нас за допълнителна информация

Ако горепосочените стъпки не отстранят проблема, можете да съобщите за него, като ни изпратите следната информация:

  • Съобщение за грешка
  • Марка и модел на смартфона/таблета или модела на iPhone/iPad
  • Версията на Android или iOS

Можете да ни изпратите тази информация чрез софтуера за компютър, мобилното приложение или уебсайта.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория