Проблеми със софтуера – изчистване на кеша от приложението и лобито (Mac OS)

Изчистването на кеша за приложенията и лобито на нашия софтуер понякога може да реши проблеми с достъпа до софтуера. Този процес включва изтриване на файлове от нашия софтуер и от Вашия уеб браузър.

Важно!
Ако играете на нашите маси за покер и си водите бележки за други играчи, е препоръчително да запазите резервно копие на файла с бележки, тъй като той ще бъде изтрит при изчистване на кеша.

Файлът се нарича „notes.user.xml” (като „user” е потребителското Ви име) и ще го намерите в папката на нашия софтуер на следното място (следвайте стъпки 1 и 2 от първата процедура с инструкции, за да я намерите):
~/Library/Application Support/

За да изчистите потребителските настройки за приложението:

  1. Отворете Finder.
  2. Отидете в Library (Библиотека), като използвате една от следните три опции: натиснете едновременно клавишите Shift + Command + G, изберете Go (Отиди), след това Go to Folder… (Отиди в папка...) от лентата с менюто или ръчно преминете до:
    ~/Library/
  3. Направете копие на файла „notes.user.xml” в различна папка, ако искате да запазите бележките си за играчите.
  4. Изтрийте папката PokerStars от Application Support (Помощни файлове) (или папката FullTilt, ако използвате софтуера на Full Tilt).
  5. От папки Preferences (Предпочитания) и Caches (Кешове) изтрийте файловете и папките, които започват с com.pokerstars... (или съответно с com.fulltilt...)
  6. Изпразнете кошчето Trash.

След това отворете браузъра Safari, като следвате тези стъпки:

  1. Отворете менюто Safari до иконата на Apple.
  2. Изберете Preferences (Предпочитания), след това Advanced (Разширени) и маркирайте Show Develop menu in menu bar (Покажи менюто „Разработване” в лентата с менюто)
  3. Отворете Develop (Разработване).
  4. Натиснете Empty Caches (Изпразни кешовете).

Кешът вече е активиран за вътрешния браузър на нашия софтуер.

Папката с кеша се нарича XCW и се намира в ~/Library/Caches. За да изчистите кеша за нашия софтуер Mac CEF, просто преместете папката XCW в кошчето.

За да възстановите бележките си след изпълнение на горните стъпки, първо стартирайте нашия софтуер и влезте в сметката си, след това отново го затворете. Това ще създаде необходимите папки и след това можете да следвате първите две стъпки от първия набор от инструкции, за да намерите папката на нашия софтуер. И накрая, преместете копието, което направихте, в папката (презапишете съществуващия файл).

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория