Съобщение: Използване на Paysafe (натиснете/докоснете тук за повече информация)

На компютър: Проблеми с лобито – изчистване на кеша на приложението и лобито

Ако имате проблеми с нашето лоби, с графиката или със зареждането или виждате грешка с червена страница, препоръчваме да изчистите кеша на приложението и лобито от нашия софтуер.

За да направите това, следвайте инструкциите по-долу за Вашата операционна система:

Windows
  1. Затворете нашия софтуер. Няма да може да изтриете необходимите файлове, докато е отворен.
  2. Отворете командния прозорец Run (Изпълни) (клавишите Windows и R)
  3. Въведете:
    %temp%
  4. Изтрийте следните папки:
    • XCW е кешът на приложението.
    • PokerStarsBrCache е кешът на лобито.

Накрая, за да завършите процеса, рестартирайте компютъра.

Mac

Този процес включва изтриване на файлове от нашия софтуер и Вашия уеб браузър. Така че може да е добра идея да запазите резервно копие на файла с бележки за играчите, тъй като той ще бъде изтрит по време на този процес. Името на файла е „notes.user.xml”, където „user” е потребителското Ви име, и ще присъства само ако сте запазвали бележки или етикети за играчите на масите за покер.

Ако искате да запазите копие на този файл, следвайте инструкциите по-долу от стъпка 1. Ако не искате, преминете към стъпка 2 и след като изпълните тези инструкции, рестартирайте компютъра.

Стъпка 1: Запазете копие на файла с бележки за играчите

  1. Отворете Finder (програмата за търсене). От горната лента с менюто изберете: Go (Отиди) → Go to Folder... (Отиди в папка...)
  2. Копирайте и вмъкнете пътеката до файла, дадена по-долу, и натиснете бутона Go (Отиди):
    ~/Library/Application Support/
  3. Превъртете надолу и отворете папката с нашия софтуер, който съдържа файла с бележките.

В случай че папката с библиотеката не се показва:

  1. Моля, стартирайте терминал от Spotlight. Можете да намерите Spotlight в горната дясна част на лентата с менюто или като натиснете едновременно клавишите Command + интервал.
  2. За да можете да виждате директорията, въведете следната команда:
    chflags nohidden ~/Library/
  3. Натиснете Enter.

Така папките в библиотеката ще се виждат във Finder и ще можете да намерите споменатия по-горе файл.

След като го намерите, запазете копие на файла с бележки в друга папка.

Стъпка 2: Изчистете нашето приложение от потребителските настройки

  1. Отворете следната папка (вижте стъпките по-горе):
    ~/Library/Application Support/
  2. Намерете и изтрийте папката на нашия софтуер.
  3. От папки Preferences (Предпочитания) и Caches (Кешове) изтрийте файловете и папките, които започват с „com.pokerstars...”.
  4. Изпразнете кошчето Trash.

След това отворете браузъра Safari, като следвате тези стъпки:

  1. Отворете менюто Safari до иконата на Apple.
  2. Изберете Preferences (Предпочитания), след това Advanced (Разширени) и маркирайте Show Develop menu in menu bar (Покажи менюто „Разработване” в лентата с менюто)
  3. Отворете Develop (Разработване).
  4. Изберете Empty Caches (Изпразни кешовете).

Името на папката с кеша е XCW и се намира в ~/Library/Caches. За да изчистите кеша за нашия софтуер, преместете папката XCW в кошчето.

Стъпка 3: Възстановяване на запазените бележки

Отворете софтуера и след това:

  1. Help (Помощ)
  2. Отворете Open My Settings Folder (Отвори папката с настройки)

Затворете нашия софтуер и копирайте в папката файла с бележки за играчите. Ако бъде подканени да презапишете файл, приемете.

Накрая, за да завършите процеса, рестартирайте компютъра.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория