Съобщение: Използване на Paysafe (натиснете/докоснете тук за повече информация)

Известия от приложението по време на самоизключване

Ако все още получавате известия след самоизключване на сметката си, това може да се дължи на настройката по подразбиране.

 

За да изключите насочените известия ръчно, влезте в сметката си и следвайте инструкциите по-долу за устройството, което използвате:

iOS
  1. More (Още)
  2. Settings (Настройки)
  3. Notifications (Известия)
  4. Изберете нашето приложение
  5. Променете Alert Style (Начин на известяване)
Android
  1. Menu (Меню)
  2. Settings & Tools (Настройки и инструменти)
  3. General Settings (Общи настройки)
  4. Премахнете отметката от Enable push notifications (Активирай насочените известия)

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория