pokercasino
pokercasino

Процес на потвърждение на сметка – „Опознай своя клиент”

Защо е необходимо да потвърдя сметката си?

Всички наши играчи трябва да потвърдят възрастта, самоличността и адреса си, като ни изпратят съответните документи. Това се налага поради задълженията, които имаме по силата на законите и лицензите, под които извършваме дейността си.

Този процес на потвърждение се нарича Кnow Your Customer (Опознай своя клиент или KYC). Той се извършва през цялото време, а не само при регистрация или когато направите първия си депозит.

Процесът на потвърждение ни дава възможност да защитим играчите и да осигурим безопасна среда за игра. Ние сме длъжни да се уверим, че:

  • Уязвимите лица, например непълнолетните, нямат достъп до нашите услуги.

  • Всеки играч има само една сметка.

  • Можем да сведем опасността от измами и дублирани сметки до минимум.

  • Реален човек с активен имейл акаунт е създал сметката.

  • Може да се свържем с нашите играчи, ако това е необходимо.

Подобно на физическите офлайн казина, изискваме от вас да потвърдите самоличността си и също така искаме да се уверим, че играчите са тези, за които се представят.

Извършваме електронни проверки, за да потвърдим самоличността и възрастта на тези, които искат да играят при нас, но не можем да проверим всички играчи само по електронен път. Затова понякога се налага да поискаме и прегледаме вашите документи за целите на процеса на потвърждение KYC.

Какви документи трябва да изпратя?

В зависимост от държавата ви на регистрация или лиценза, под който играете, можем да приемем различни документи.

Документ за самоличност

Приемаме следните документи:

  • Паспорт
  • Шофьорска книжка
  • Национална лична карта

Ако не можете да изпратите нито един от горепосочените документи, можем да приемем и следните:

  • Идентификационна карта на въоръжените сили
Доказателство за адрес

Можете да ни изпратите един от следните документи:

  • Сметки за битови услуги, например за газ, вода, електричество, интернет, стационарен телефон или кабелна телевизия, издадени през последните шест месеца. Не приемаме застрахователни документи.
  • Шофьорска книжка
  • Банково извлечение от последните три месеца.
    Не можем да приемем банкови извлечения от онлайн банки като доказателство за адреса ви. Това включва онлайн банки като Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd. и др.
  • Извлечение по кредитна карта от последните три месеца.
  • Договор за наем с дата и подпис.
  • Писмо от работодател.
  • Писмо от държавен орган или данъчна служба.
  • Застраховка на жилище или автомобил от последните 12 месеца.
  • Унгарска адресна карта за играчите, живеещи в Унгария.
  • За следните държави се приема документ за регистрация по местоживеене (прописка):
    • Беларус
    • Украйна
    • Узбекистан
    • Армения
  • Играчи от Швеция:

    • Приемаме само документи под формата на извлечение от Регистъра на населението.

Ако не разполагате с нито един от тези документи, моля, изпратете ни някой от алтернативните документи от списъка по-долу:

  • Финансова кореспонденция. Например търговски акредитив, прехвърлимо акредитивно писмо от банка или инвестиционно писмо.
  • Писмо от местните власти
  • Писмо от държавна институция
  • Писмо от социалноосигурителна служба
Документи за банкова или кредитна карта

Защитата на данните е наш приоритет и ние следваме правилата на Стандарта за сигурност на данните на индустрията за платежни карти (The Payment Card Industry Data Security Standard, PCI DSS).

Преди да ни изпратите документите, моля, уверете се, че:

  • Само първите 6 и последните 4 цифри от номера на вашата карта се виждат. Останалите цифри трябва да бъдат маскирани, покрити или защитени. Например 444444******4444.
  • Не ни изпращайте копие на задната страна на вашата кредитна или дебитна карта.
  • Ако получавате банковите си извлечения онлайн, се уверете, че:
    • Снимката на екрана с банковото извлечение показва пълното ви име, информация за сметката и дата на издаване, която трябва да бъде в рамките на последните три месеца.
    • Номерът на картата е защитен, както описахме по-горе.
    • Снимката трябва да показва целия екран на устройството, включително URL адреса.
  • Ако номерата на кредитната или дебитната карта не фигурират в банковото ви извлечение, изпратете ни извадка, показваща последните транзакции във вашата сметка при нас.
Примерни документи, които можем да приемем
Документ за самоличност

Лицата на примерните изображения са замъглени поради причини, свързани със защитата на данните. Тези изображения на документи са само за илюстрация. Уверете се, че лицето ви се вижда ясно на копията, които ни изпращате.

Лична карта за FR – примерЛична карта за FR – пример 1

Лична карта за IT – примерЛична карта за IT – пример 1

Лична карта за UA – примерЛична карта за UA – пример 1

Шофьорска книжка

Лицата на примерните изображения са замъглени поради причини, свързани със защитата на данните. Тези изображения на документи са само за илюстрация. Уверете се, че лицето ви се вижда ясно на копията, които ни изпращате.

Шофьорска книжка за FR – примерШофьорска книжка за FR – пример 1

Шофьорска книжка за RO – примерШофьорска книжка за RO – пример

Шофьорска книжка за UA – примерШофьорска книжка за UA – пример 1

Паспорт

Лицата на примерните изображения са замъглени поради причини, свързани със защитата на данните. Тези изображения на документи са само за илюстрация. Уверете се, че лицето ви се вижда ясно на копията, които ни изпращате.


Паспорт за UA – примерПаспорт за CA – пример

Кои документи не можем да приемем?

В зависимост от държавата ви на регистрация или лиценза, под който играете, не можем да приемем някои видове документи.

Документ за самоличност

Не приемаме нито едно от следните:

  • Разрешение за пребиваване
  • Временна шофьорска книжка
  • Акт за раждане
  • Канадска здравна карта
Вижте кои са и останалите документи за самоличност, които не приемаме в зависимост от държавата или лиценза
Белгия
    • Шофьорска книжка
Чехия
    • Идентификационна карта на въоръжените сили
Германия
    • Шофьорска книжка
Испания
    • Регистрационна карта на търсещ международна закрила
    • Шофьорска книжка – ако вече сте регистрирали националността или държавата в сметката си.
Франция
    • Идентификационна карта на въоръжените сили
    • Разрешително за работа
Гърция
    • Шофьорска книжка
    • Карта за местожителство
Индия
    • Идентификационна карта на въоръжените сили
    • PAN карта, издадена на непълнолетно лице
Онтарио
    • Социалноосигурителна карта
Португалия
    • Портфейл за цифрова самоличност

    • Разрешително за работа

Румъния
    • Временно ръкописно удостоверение за самоличност
Швеция
    • Документ за самоличност без личен номер

Доказателство за адрес

Не приемаме нито едно от следните:

  • Фишове за заплата
  • Сметки за мобилни телефони
  • Фактури
  • Медицински свидетелства или болнични.
  • Абонаменти за списания.
  • Банкови извлечения от онлайн банки. Това включва онлайн банки като Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd. и др.
Вижте кои са и останалите документи, доказващи адреса ви, които не приемаме в зависимост от държавата или лиценза
Испания
    • Унгарска адресна карта.
    • Задна страна на германска лична карта.
    • Руски паспорт – Прописка
Франция
    • Задна страна на документи за самоличност
    • RIB (банкови документи за самоличност) или банкови извлечения
    • Писма от финансови институции
    • Документ за имотен данък
Гърция
    • Шофьорска книжка
Швеция
    • Сметки за битови услуги, например за газ, вода, електричество, интернет, стационарен телефон или кабелна телевизия
    • Банково извлечение
    • Кореспонденция от централните или местните власти
    • Застрахователни документи – валидни в рамките на последните три месеца
    • Писма от финансови институции
    • Ведомост за заплата или писма от работодател
    • Фактури по договор за наем
    • Медицински свидетелства
    • Абонаменти за списания
    • Сметки за мобилни телефони
Великобритания
    • Студентско уверение
    • Временна шофьорска книжка
Неприемливо качество на документите
Неясно изображение

Текстът трябва да е ясен и на фокус, а изображенията с висока резолюция.

Неясно изображение на лична карта за IT

Фотокопия

Не приемаме снимки на фотокопия.

Фотокопие – пример

Изрязани изображения

Четирите ъгъла на документа трябва се виждат, включително MRZ кодът или уникалният номер на документа.

Изрязано изображение на паспорт – пример

Нечетлива или скрита информация

Съществената информация в документа трябва да се вижда, включително датата ви на раждане и уникалният номер на документа.

Скрита информация – пример

Каква информация ви е необходима от документите, които искате да изпратя във връзка с процеса на потвърждение?

От документите за самоличност ни е необходимо следното:

  • Пълното ви име
  • Датата ви на раждане
  • Датата на издаване или срокът на валидност
  • Целият документ
  • Подписът ви

От документите, доказващи адреса ви, ни е необходимо следното:

  • Пълното ви име
  • Текущият ви адрес
  • Датата на издаване, която трябва да е в рамките на последните три месеца.
Какви видове файлове и файлови формати мога да изпратя?

Можете да изпратите документите в следните формати:

  • Сканирани копия
  • Цифрови снимки на оригинален документ, ако изображението е ясно.
  • Снимки на екрана, както е описано по-горе.
  • Снимките или изображенията трябва да са четливи и ясни.
  • Изображенията трябва да са цветни и с непроменени цветове.
  • .pdf
  • .doc
  • .bmp
  • .png
  • .jpg
Защо искате да изпратя още документи?

В зависимост от вашата активност може да се наложи да ви поискаме още документи. В някои случаи това е необходимо, за да изпълним изисквания за разширена проверка, определени в приложимите закони. Също така това ни помага да осигурим безопасното използване на нашия сайт.

Не всички играчи трябва да ни изпратят допълнителна информация, но ако това се изисква от вас, ние ще ви уведомим какви документи са ни необходими. В някои случаи това може да засегне възможността ви да играете.

Уверете се, че регистрираният ви имейл адрес е актуален, за да можем бързо да се свързваме с вас.

Какво означава „източникът на доходи”?

Терминът „източник на доходи” описва как играчът или семейството му са натрупали състоянието си.

Например, за да установим източника на доходите, ни е необходима информация за дейностите, които генерират или допринасят за доходите на играча и за останалите му активи.

Примери за източници на доходи:

  • Наследство
  • Инвестиции
  • Собствен бизнес
  • Трудови правоотношения
Защо е необходимо да имаме информация за източника на доходите?

Тази проверка ни помага да предотвратим изпирането на пари чрез нашия сайт и ни позволява да защитим играчите в съответствие с нашата политика за отговорно залагане.

Какви документи трябва да изпратя, за да удостоверя източника на доходите си?

Ще поискаме само документи, които са съобразени конкретно с вашите обстоятелства и залозите, които поставяте. Можем да приемем следните документи:

  • Фишове за заплата от последните три месеца
  • Подписано писмо от работодателя на фирмената бланка, потвърждаващо заплатата, началната дата на трудовото правоотношение и заеманата длъжност
  • Банково извлечение, показващо преводите на последните три заплати
  • Инвестиционни документи
  • Копие на счетоводни документи, ако сте самонаето лице, показващи вашата заплата и друга информация
  • Писмо от адвокати, които уреждат продажбата на имот или бизнес
  • Други документи, ясно показващи печалбите ви от покер, лотария или други хазартни игри
Какво означава „източник на средствата”?

Терминът „източник на средствата” описва непосредствения източник на средствата, например метода на депозиране, който сте използвали, за да ги добавите в сметката си при нас.

Защо е необходимо да имаме информация за източника на средствата?

Според условията на нашия лиценз и в съответствие с нашите задължения по закон ние сме длъжни да получим конкретна информация от нашите играчи, за да можем да извършим нашите вътрешни проверки за сигурност.

Във всички случаи, независимо от местоположението ви, сме длъжни да се уверим, че:

  • Сметката се използва от регистрирания ѝ притежател.
  • Нашите играчи са защитени от измами и не са свързвани с незаконни действия.
  • Клиентите ни играят на нашия сайт по начин, който не вреди на тяхното лично и финансово благополучие.
  • Нашата дейност е съответствие с местните закони и разпоредби в юрисдикциите, в които предлагаме нашите продукти и услуги.
Какви документи трябва да изпратя, за да удостоверя източника на средствата?
  • Банкова карта
  • Електронен портфейл
  • Предплатен ваучер
  • Банков трансфер
  • Трансфер на средства между играчите Този вид трансфер (между играчите) не се предлага под всички лицензи.

Какво ще стане, ако не изпратя документите?

Ако не можем да се свържем с вас или не можете да ни изпратите необходимите документи, може да се наложи да поставим ограничения на сметката ви, докато не получим информацията, която ни е нужна.

Осигурена ли е надеждна защита на моите данни и документи?

Вземаме всички предпазни мерки, за да защитим поверителността на чувствителна информация, която събираме, включително на самоличността на нашите играчи.

Въвели сме вътрешни ограничения, за да гарантираме сигурността на вашата информация.

Никой друг няма достъп до тази информация освен съответния играч или както е описано в нашата декларация за конфиденциалност, която можете да намерите на нашия уебсайт.

Всички наши служители са длъжни да спазват декларацията за конфиденциалност, за да запазят поверителността на информацията на играчите. Това задължение остава в сила и след като служител напусне нашата организация. Освен това правим огромни инвестиции в най-новите технологии и архитектура за сигурност, за да осигурим надеждна защита на данните, които съхраняваме.

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?