Всички наши играчи трябва да потвърдят възрастта, самоличността и адреса си, като ни изпратят съответните документи. Това се налага поради задълженията, които имаме по силата на законите и лицензите, под които извършваме дейността си.
Този процес на потвърждение се нарича Кnow Your Customer (Опознай своя клиент или KYC). Той се извършва през цялото време, а не само при регистрация или когато направите първия си депозит.
Процесът на потвърждение ни дава възможност да защитим играчите и да осигурим безопасна среда за игра. Ние сме длъжни да се уверим, че:
Уязвимите лица, например непълнолетните, нямат достъп до нашите услуги.
Всеки играч има само една сметка.
Можем да сведем опасността от измами и дублирани сметки до минимум.
Реален човек с активен имейл акаунт е създал сметката.
Може да се свържем с нашите играчи, ако това е необходимо.
Подобно на физическите офлайн казина, изискваме от вас да потвърдите самоличността си и също така искаме да се уверим, че играчите са тези, за които се представят.
Извършваме електронни проверки, за да потвърдим самоличността и възрастта на тези, които искат да играят при нас, но не можем да проверим всички играчи само по електронен път. Затова понякога се налага да поискаме и прегледаме вашите документи за целите на процеса на потвърждение KYC.
В зависимост от държавата ви на регистрация или лиценза, под който играете, можем да приемем различни документи.
Приемаме следните документи:
Ако не можете да изпратите нито един от горепосочените документи, можем да приемем и следните:
Можете да ни изпратите един от следните документи:
Играчи от Швеция:
Приемаме само документи под формата на извлечение от Регистъра на населението.
Ако не разполагате с нито един от тези документи, моля, изпратете ни някой от алтернативните документи от списъка по-долу:
Защитата на данните е наш приоритет и ние следваме правилата на Стандарта за сигурност на данните на индустрията за платежни карти (The Payment Card Industry Data Security Standard, PCI DSS).
Преди да ни изпратите документите, моля, уверете се, че:
Лицата на примерните изображения са замъглени поради причини, свързани със защитата на данните. Тези изображения на документи са само за илюстрация. Уверете се, че лицето ви се вижда ясно на копията, които ни изпращате.
Лицата на примерните изображения са замъглени поради причини, свързани със защитата на данните. Тези изображения на документи са само за илюстрация. Уверете се, че лицето ви се вижда ясно на копията, които ни изпращате.
Лицата на примерните изображения са замъглени поради причини, свързани със защитата на данните. Тези изображения на документи са само за илюстрация. Уверете се, че лицето ви се вижда ясно на копията, които ни изпращате.
В зависимост от държавата ви на регистрация или лиценза, под който играете, не можем да приемем някои видове документи.
Документ за самоличност
Не приемаме нито едно от следните:
Портфейл за цифрова самоличност
Разрешително за работа
Доказателство за адрес
Не приемаме нито едно от следните:
Текстът трябва да е ясен и на фокус, а изображенията с висока резолюция.
Не приемаме снимки на фотокопия.
Четирите ъгъла на документа трябва се виждат, включително MRZ кодът или уникалният номер на документа.
Съществената информация в документа трябва да се вижда, включително датата ви на раждане и уникалният номер на документа.
От документите за самоличност ни е необходимо следното:
От документите, доказващи адреса ви, ни е необходимо следното:
Можете да изпратите документите в следните формати:
В зависимост от вашата активност може да се наложи да ви поискаме още документи. В някои случаи това е необходимо, за да изпълним изисквания за разширена проверка, определени в приложимите закони. Също така това ни помага да осигурим безопасното използване на нашия сайт.
Не всички играчи трябва да ни изпратят допълнителна информация, но ако това се изисква от вас, ние ще ви уведомим какви документи са ни необходими. В някои случаи това може да засегне възможността ви да играете.
Уверете се, че регистрираният ви имейл адрес е актуален, за да можем бързо да се свързваме с вас.
Терминът „източник на доходи” описва как играчът или семейството му са натрупали състоянието си.
Например, за да установим източника на доходите, ни е необходима информация за дейностите, които генерират или допринасят за доходите на играча и за останалите му активи.
Примери за източници на доходи:
Тази проверка ни помага да предотвратим изпирането на пари чрез нашия сайт и ни позволява да защитим играчите в съответствие с нашата политика за отговорно залагане.
Ще поискаме само документи, които са съобразени конкретно с вашите обстоятелства и залозите, които поставяте. Можем да приемем следните документи:
Терминът „източник на средствата” описва непосредствения източник на средствата, например метода на депозиране, който сте използвали, за да ги добавите в сметката си при нас.
Според условията на нашия лиценз и в съответствие с нашите задължения по закон ние сме длъжни да получим конкретна информация от нашите играчи, за да можем да извършим нашите вътрешни проверки за сигурност.
Във всички случаи, независимо от местоположението ви, сме длъжни да се уверим, че:
Ако не можем да се свържем с вас или не можете да ни изпратите необходимите документи, може да се наложи да поставим ограничения на сметката ви, докато не получим информацията, която ни е нужна.
Вземаме всички предпазни мерки, за да защитим поверителността на чувствителна информация, която събираме, включително на самоличността на нашите играчи.
Въвели сме вътрешни ограничения, за да гарантираме сигурността на вашата информация.
Никой друг няма достъп до тази информация освен съответния играч или както е описано в нашата декларация за конфиденциалност, която можете да намерите на нашия уебсайт.
Всички наши служители са длъжни да спазват декларацията за конфиденциалност, за да запазят поверителността на информацията на играчите. Това задължение остава в сила и след като служител напусне нашата организация. Освен това правим огромни инвестиции в най-новите технологии и архитектура за сигурност, за да осигурим надеждна защита на данните, които съхраняваме.