pokercasino
pokercasino

Проблеми със звука в мобилното приложение

Първо проверете дали сте включили звука в нашето мобилно приложение.

Account (Сметка) → Settings (Настройки) → Sound (Звук)

Ако не е активна, включете опцията за звук. Това би трябвало да върне нормалния звук, докато играете на игра.

Рестартирайте мобилното устройство, ако проблемът продължава.

Ако все още има проблеми със звука:

  1. Затворете всички други приложения, които работят във фонов режим.
  2. Прекъснете връзката с всички кабелни или Bluetooth слушалки.

Пишете ни, ако все още имате проблеми.

  • Имате ли проблеми със звука в други приложения?
  • Каква е марката, моделът и версията на операционната система на устройството?

Освен това, моля, изпратете ни лог файловете от нашето приложение:

Иконата Account (Сметка) → Help (Помощ) → Send Log Files to Support (Изпрати лог файлове на поддръжка) → SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ)

Важно!
Изпратете ни тези файлове възможно най-скоро, тъй като те ще бъдат презаписани след 48 часа.

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?