Как можем да помогнем?

Промяна на данните за сметката в мобилното приложение

За съжаление, модифицирането на някои данни в сметката не е възможно от класическото ни мобилното приложение; това включва:

  • Качване на снимка
  • Промяна на пощенски адрес*
  • Управление на телефонните ви номера*

Ако искате да обновите данните си, може да го направите през вашия компютър, като влезете в сметката си и от екрана на лобито изберете Настройки, след което влезете в Данни за сметка.

Също така, ако отворите уебсайта ни чрез вашия уеб браузър, има също възможност да влезете и да управлявате някои от настройките на вашата сметка Stars.

Накрая, ако искате да обновите вашия пощенски адрес и не сте в състояние да влезете от компютъра си в момента, може да се свържете с нас чрез Формуляра за връзка с Поддръжка. Линк към формуляра може да бъде намерен в Свържете се с нас на нашия уебсайт и ако ни предоставите вашият пълен пощенски адрес, ние с радост ще го обновим вместо вас.

*Ако новото PokerStars Next Gen приложение е достъпно във вашата държава, може да направите промените през него.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория