Съобщение: Използване на Paysafe (натиснете/докоснете тук за повече информация)

На мобилно устройство: Отстраняване на неизправности с касата

За да разрешите този проблем, моля, уверете се, че сте инсталирали най-последната налична версия на операционната система на Вашето устройство.

Ако вече разполагате с най-новата версия, преинсталирайте нашето приложение и след това се опитайте пак да отворите касата:

Ако проблемът продължи, изпратете ни следната информация:

  • Съобщението за грешка (ако получавате такова) и/или снимка на екрана, който виждате.
  • Марка и модел на Вашето устройство.
  • Вид на интернет връзката, която използвате.
  • Версия на операционната система на устройството:

Android

Settings (Настройки) → About Phone (За телефона) → Software Information (Информация за софтуера)

iOS

Settings (Настройки) → General (Общи) → About (За)

Инструкциите за намиране на актуализации и/или имената на опциите, които трябва да докоснете, може да са различни за отделните устройства. Но те би трябвало да са подобни на тези, които Ви предоставихме. При необходимост Ви препоръчваме да се свържете с производителя на устройството за точни инструкции.

Също така, моля да ни изпратите лог файловете от нашето приложение.

Междувременно изпробвайте касата от версията за компютър. Или, ако използвате версията на нашия център за помощ на уебсайта:
Web Cashier (Уеб каса)

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория