pokercasino
pokercasino

Отстраняване на проблеми с касата в мобилното приложение

За да разрешите този проблем, проверете дали сте инсталирали последната версия на операционната система на вашето устройство.

Ако вече разполагате с най-новата версия, преинсталирайте нашето приложение и след това се опитайте да отворите касата:

Ако проблемът продължава, изпратете ни следната информация:

  • Съобщението за грешка (ако получавате такова) и/или снимка на екрана, който виждате.
  • Марка и модел на вашето устройство.
  • Вид на интернет връзката, която използвате.
  • Версия на операционната система на устройството:

Android

Settings (Настройки) → About Phone (За телефона) → Software Information (Информация за софтуера)

iOS

Settings (Настройки) → General (Общи) → About (Относно)

Инструкциите за намиране на актуализациите или имената на опциите, които трябва да докоснете, може да са различни за отделните устройства. Но би трябвало да са подобни на тези, които ви предоставихме. Свържете се с производителя на вашето устройство за точните инструкции, ако е необходимо.

Също така, моля, изпратете ни лог файловете от нашето приложение.

Междувременно изпробвайте касата от версията за компютър. Или, ако използвате версията на нашия център за помощ на уебсайта:
Web Cashier (Уеб каса)

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?