За да разрешите този проблем, проверете дали сте инсталирали последната версия на операционната система на вашето устройство.
Ако вече разполагате с най-новата версия, преинсталирайте нашето приложение и след това се опитайте да отворите касата:
Ако проблемът продължава, изпратете ни следната информация:
Android
Settings (Настройки) → About Phone (За телефона) → Software Information (Информация за софтуера)
iOS
Settings (Настройки) → General (Общи) → About (Относно)
Инструкциите за намиране на актуализациите или имената на опциите, които трябва да докоснете, може да са различни за отделните устройства. Но би трябвало да са подобни на тези, които ви предоставихме. Свържете се с производителя на вашето устройство за точните инструкции, ако е необходимо.
Също така, моля, изпратете ни лог файловете от нашето приложение.
Междувременно изпробвайте касата от версията за компютър. Или, ако използвате версията на нашия център за помощ на уебсайта: