Загуба на връзка по време на игра на Mac

Ако връзката Ви е лоша единствено към нашия сайт или проблемът с връзката се появява често от дълго време, е възможно наличието на проблем със стабилността на връзката, който може да не е очевиден при повечето други интернет сайтове и приложения. За да Ви помогнем да установите и разрешите този проблем, трябва да ни предоставите информация за компютърната система и интернет връзката, които използвате:

  • Операционна система (напр. Mac версия OSX)
  • Тип процесор, например G3, G4, Intel Core2Duo 2.4 GHz и т.н. (може да намерите тази информация, като натиснете символа на Apple в горния ляв ъгъл на екрана и изберете About this Mac (За този Mac))
  • RAM памет (напр. 512 MB, 1 GB, 2 GB и т.н.)
  • Вид на връзката (напр. кабелен интернет, DSL, сателитен интернет и т.н.)
  • ISP (доставчик на интернет – компанията, която Ви предоставя връзката за интернет)
  • Рутер/модем (напр. Dlink DI-624, Linksys WRTG54GS и т.н.)

Освен това са ни необходими лог файловете и докладът за състоянието на мрежата (NSR) от нашия софтуер. Най-добре е да стартирате NSR в период, в който нямате връзка към нашия сайт.

Инструкции за лог файловете и доклада за статуса на мрежата

За да ни изпратите необходимите файлове, отворете нашия софтуер и изпълнете следните стъпки:

  1. Натиснете Help (Помощ).
  2. Изберете Show Network Status (Покажи състоянието на мрежата).
  3. Когато се покаже този диалогов прозорец, натиснете бутона Report (Доклад) и докладът ще се запази в папката с настройки на нашия софтуер.

За да изпратите този доклад и лог файловете:

  1. Отворете лобито.
  2. Изберете Help (Помощ).
  3. Натиснете Open My Settings Folder (Отвори папката с настройки).
  4. Потърсете файла NetworkStatus.txt. Копирайте го и го поставете на работния плот.
  5. Отворете отново лобито.
  6. Отворете Help (Помощ) и Log Files (Лог файлове).
  7. Изберете ZIP & SAVE (АРХИВИРАЙ И ЗАПАЗИ).
  8. Запазете файла на работния плот (може да се наложи да навигирате дотам, тъй като местоположението по подразбиране е папката с настройки на нашия софтуер).

Изберете NSR и ZIP файловете на работния плот и ни ги изпратете чрез нашия софтуер, мобилното приложение или уебсайта.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория