Изпращане на лог файлове от Windows или Mac

Ако срещате проблеми при използването на нашия софтуер или сметката си, изпратете ни лог файловете, генерирани от софтуера. След това ще прегледаме тези файлове за съобщения за грешки или други индикатори за евентуалните причини на проблема.

Лог файловете се презаписват на всеки 48 часа, затова ни ги изпратете възможно най-скоро.

Как да изпратите автоматично лог файловете

Заредете нашия софтуер (не е необходимо да влизате в сметката си). От лобито изберете:

Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) (включете потребителското си име и всички подробности относно причината, поради която се свързвате с нас) → SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ)

Това автоматично ще ни изпрати лог файловете и Вашите пояснения.

Изпращане на лог файловете с други прикачени файлове

Ако искате да прикачите и други файлове (например снимки на екрана) и да ни ги изпратите заедно с лог файловете, можете да направите това ръчно. Отворете лобито и изберете:

Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) → ZIP & SAVE (АРХИВИРАЙ И ЗАПАЗИ)

Запазете файла на работния плот (може да се наложи да навигирате дотам, тъй като местоположението по подразбиране е папката с настройки).

След това ни изпратете лог файловете чрез нашия софтуер или уебсайта.

Освен това можете да гледате следния видеоклип с инструкции стъпка по стъпка.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория