Ако има забавяне, докато играете на нашия софтуер, е вероятно да съществува проблем със стабилността на връзката. Това забавяне може да не се появява при други уебсайтове или приложения.
Можем да ви помогнем да установите и решите този проблем. Най-напред ни е необходима малко информация за вашата система и връзка:
Също така ни изпратете лог файловете от нашия софтуер. Най-добре е да ги изпратите, когато връзката е нестабилна. От лобито изберете:
Help (Помощ) → Log Files (Лог файлове) (напишете потребителското си име и всички подробности за проблема) → SEND LOG FILES (ИЗПРАТИ ЛОГ ФАЙЛОВЕ).
Това автоматично ще ни изпрати лог файловете и вашите пояснения.
След като ни изпратите файловете, ще проучим внимателно проблема и ще ви отговорим възможно най-скоро.