Как можем да помогнем?

Прекъсване на връзката при игра под Windows

Ако вашата връзка е лоша единствено към нашия софтуер или сте открили проблем с далечен рутер, е възможно да сте открили проблем със стабилността на мрежата, който не засяга повечето интернет приложения и сайтове. Ние ще направим всичко по нашите възможности да ви помогнем да разрешите този проблем с вашата връзка и затова ще трябва да ни предоставите малко информация за вашата система и връзка.

  • Операционна система (например: Windows XP, Vista, 10 и т.н.)
  • Процесор (например: Pentium 4, 2.4 GHz и т.н.)
  • RAM памет (например: 512 MB, 1 GB, 2 GB и т.н.)
  • Вид на връзката (например: Dial-Up, кабелен интернет, DSL, сателитен интернет и т.н.)
  • ISP (доставчик на интернет – компанията, която ви предоставя връзката за интернет)
  • Рутер/модем (например: Dlink DI-624, Linksys WRTG54GS и т.н.)

Също така ще изискваме лог файлове и доклад за състоянието на мрежата от нашия софтуер. Най-добре е да направите тази справка в период, в който нямате връзка към сайта.

За да изпратите доклада за състоянието на мрежата за нас, за версии на Windows по-стари от XP моля, да влезете в нашата програма като администратор (преминете към стъпка 1 по-долу, ако имате XP), за да позволите на софтуера да запази доклад за състоянието на мрежата. За да постигнете това, ще трябва да кликнете с десния бутон на мишката върху покер клиента за десктоп и да изберете Run as Administrator. Ако не виждате тази опция, това означава, че профилът ви в Windows не е администраторски, в този случай ще трябва да помолите администратора да влезете в компютъра.

След като програмата е заредена, моля:

  1. Натиснете Help (Помощ).
  2. Изберете Покажи състоянието на мрежата.
  3. Когато този диалогов прозорец се отвори, кликнете върху бутона Report, този отчет се запазва в папката с настройки на софтуера.

За да изпратите доклада и лог файловете:

  1. Отворете главното лоби.
  2. Изберете Помощ
  3. Натиснете Отвори папката с настройки.
  4. Потърсете файла NetworkStatusReport.log, NetworkStatusReport или NetworkStatus.txt. Копирайте и сложете файла на десктопа..
  5. Отворете отново главното лоби.
  6. Отворете Помощ след което Лог файлове.
  7. Изберете АРХИВИРАЙ И ЗАПАЗИ.
  8. Запазете файла на вашия десктоп (може да се наложи да навигирате до десктопа, тъй като местоположението по подразбиране е папката с настройки на софтуера ни).

Изберете доклада за състоянието на мрежата и ZIP файлa, намиращи се на работния ви плот, и ни ги изпратете чрез нашия Формуляр за връзка с Отдел Поддръжка. Линк към формуляра ще откриете в менюто Помощ на софтуера или от Свържете се с нас през сайта.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория

Връзка с Отдел Поддръжка

Отговорно залагане

Responsible Gaming

Ние съблюдаваме отговорното залагане и полагаме всички усилия, за ви предоставим приятно и позитивно преживяване в игрите.

Специални оферти

Special Offers

PokerStars провежда специални оферти целогодишно с парични награди, места за най-добрите турнири на живо и още много.

Как да играете покер

How to Play Poker

В раздела „Как да играете” ще намерите всички покер правила, съвети за начинаещи и задълбочена стратегия.

Игра с истински пари

Chip Stack

Направете първия си депозит и започнете да играете в PokerStars. Депозирането е бързо и сигурно.