pokercasino
pokercasino

Тегления

Какво става, когато заявя теглене?


Системата ще провери дали сте направили депозити с някои от валидните методи за теглене през последните 12 месеца.

  • Ако не сте, изберете от опциите за теглене, които са достъпни за вас в касата.
  • Ако сте направили депозити, в касата ще видите каква сума ще добавим към всеки метод за плащане, който сте използвали за депозиране.

Методът за плащане вече не е активен. Какво да направя?


В този случай моля, анулирайте тегленето и се свържете с нас.

Ние ще премахнем окончателно този метод за плащане и повече няма да можете да го използвате за депозити или тегления.

За повече информация посетете раздела Withdrawal Policy (Политика за тегленията) на нашия уебсайт.

Искам да използвам метод за плащане, който е различен от този, показан в касата.


Ще върнем средствата, които искате да изтеглите, като използваме метода, с който сте захранили сметката си. Ако има повече от един метод, ще ги използваме по ред от най-стария към най-новия.

Това се прави от съображения за сигурност.

Ако искате да направите теглене, като използвате различен метод, трябва да премахнем съществуващия метод от сметката ви. Не забравяйте, че повече няма да можете да го използвате.

Кажете ни кой метод искате да премахнете, и причината, поради която той вече не е валиден.

Как да анулирам теглене в процес на обработка?


За да анулирате теглене, което е в процес на обработка, следвайте тези стъпки:

Ако сте на нашия уебсайт:

  1. Влезте в сметката си и отворете касата.
  2. Изберете Transaction history (История на транзакциите).
  3. Изберете транзакцията, която искате да анулирате.
  4. Натиснете бутона Cancel pending withdrawal (Откажи чакащо теглене).
  5. Въведете паролата си и натиснете зелената стрелка, за да потвърдите анулирането.

Нямате много време? Влезте в своята сметка и натиснете тук.


Ако използвате нашия софтуер или приложение:

  1. Влезте в сметката си и отворете касата.
  2. В раздела More (Още) изберете Pending Withdrawals (Чакащи тегления).
  3. Изберете транзакцията, която искате да анулирате.
  4. Натиснете бутона Cancel pending withdrawal (Откажи чакащо теглене).
  5. Въведете паролата си и натиснете зелената стрелка, за да потвърдите анулирането.

За да направите това по-бързо, влезте в сметката си и натиснете тук.

Във всеки един момент и за всеки отделен метод за плащане играчите могат да имат само едно теглене в процес на обработка.

Ако искате да заявите теглене, като използвате метод за плащане, за който вече имате теглене в процес на обработка, първо анулирайте съществуващото теглене и след това направете ново.

Можете да направите теглене, като използвате различен метод за плащане, или да изчакате да обработим транзакцията ви.

Защо не мога да изтегля целия си баланс?

За да изтеглите средства от депозити или трансфери (ако се предлагат), трябва да ги заложите поне веднъж. Ако получите трансфер, трябва да играете с цялата сума, преди да можете да я изтеглите.

Всички печалби, включени в залога или в сумите за вход, ще бъдат изчистени автоматично за теглене. Това ни помага да поддържаме интегритета на нашите продукти.

Как да видя балансите в касата?


Те се показват отделно, за да можете да видите каква част от общия баланс имате възможност да изтеглите.

Какво представлява балансът, който е In Play (В игра)?


Общият баланс по сметката ви представлява сумата на всички депозити, печалби и други добавени суми.

Какво представлява балансът, който е Withdrawable (Достъпни за теглене)?


Това е сумата, която можете да изтеглите от наличния си баланс. Тя е получена от общите ви печалби от участие в кеш игри и турнири.

Тегленето ми беше изпратено към невалидна карта.


След като дадено теглене е изпратено за обработка, ние не можем да го отменим или да го пренасочим към друга сметка.

Има две възможности:

1. Ако все още имате банкова сметка или друга карта от същия издател:

    • Най-вероятно средствата ще бъдат добавени в новата ви карта или банкова сметка, която притежавате при тях. Предлагаме ви да изчакате от 3 до 10 работни дни и след това да помолите издателя на картата да открие тези средства.
    • Свържете се с нас отново, ако не сте получили средствата си в рамките на 3 до 10 работни дни след обработване на тегленето.

2. Ако вече нямате отношения с издателя на картата:

    • В този случай ни уведомете, че вече нямате сметка при издателя на картата, за да можем да проверим случая.

Колко често мога да правя теглене?


Във всеки един момент можете да заявите по едно теглене за всеки метод за плащане.

Може да има ограничение върху броя на тегленията, които можете да заявите за период от 24 часа. Когато изберете опциите си за теглене в касата, ще видите тези ограничения от дясната страна на екрана.

Безопасност и сигурност на средствата на играчите


Поели сме ангажимент да се грижим за безопасността и сигурността на средствата на играчите. Съхраняваме техните баланси в отделни сметки, които не се използват за операционни цели.

Това означава, че средствата ви са на разположение за теглене по всяко време, като се спазват определени процедури за банкиране и сигурност.

Методите за теглене, които можете да използвате, зависят от държавата, в която живеете. За да видите опциите, с които разполагате, отворете раздела Deposits & Withdrawals (Депозити и тегления) на нашия уебсайт и изберете държавата, в която живеете, от падащото меню. Можете също така да отворите прозореца на касата, след като влезете в сметката си.

Запазваме си правото да налагаме допълнителни критерии, за да определим опциите за теглене, които предлагаме на играчите.

Политика за тегленията


За всеки метод за депозит тегленията се връщат обратно от най-стария към най-новия депозит.

Тегленето се прави във валутата на предишните ви депозити.

Тегления, надвишаващи общата сума, която сте депозирали, се правят във валутата на последния ви депозит със съответната сметка за плащане.

Да предположим, че сте заявили теглене на по-голяма сума, отколкото сте депозирали. Може да откриете пари в сметката си след автоматичните тегления. В този случай изберете платежна сметка, за да получите останалата сума.

Всички средства, които депозирате с определен метод за плащане, трябва да бъдат върнати по тази сметка, когато това е възможно. Това е част от условията на нашата политика за тегленията.

Проверете кои методи за плащане изискват предварителен депозит


За да изтеглите средства чрез повечето опции за плащане, трябва да сте направили поне един успешен депозит със съответния метод през последните 12 месеца.

Метод Задължително е да сте направили депозити през последните 12 месеца
INSTADEBIT Да
Моментални eChecks Да
Директен банков трансфер Не
Payz Да
Entropay Да
MuchBetter Да
NETELLER Да
PayPal Да
Stars Transfer Да
Skrill Да
VISA Да
WebMoney Да
Банков превод Не

Изискванията и достъпът до методите варират в зависимост от държавата, в която сте регистрирани.

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?