pokercasino
pokercasino

Депозиране и теглене с NETELLER

____________________________________________________________________________________________
За да проверите дали този метод за плащане е достъпен във вашата държава, влезте в сметката си и отворете касата.
____________________________________________________________________________________________

NETELLER е предплатен онлайн портфейл, който дава възможност да правите плащания онлайн. Можете да използвате NETELLER както за депозиране, така и за теглене.

Имате възможност да зареждате сметката си в NETELLER, като използвате голям избор от опции за плащане, като:

  • Депозити с карти
  • Депозити в местни банки
  • Международни банкови трансфери

Опциите за зареждане на сметка се различават в зависимост от държавата. Повече информация във връзка с таксите и конкретните опции за добавяне на средства ще намерите в раздела за таксите на уебсайтa на NETELLER.

За да си регистрирате безплатна сметка в NETELLER, използвайте страницата Join for free (Присъедини се безплатно) на техния уебсайт.

При сметки в NETELLER, регистрирани във Великобритания, средствата, които са депозирани с кредитни карти, не могат да се използват в хазартни игри.

Как да депозирам с NETELLER?

За да депозирате с NETELLER, следвайте тези стъпки:

  1. Отворете касата. Ако използвате уебсайта или приложението за мобилни устройства:
    Web Cashier (Уеб каса)
  2. Натиснете Deposit (Депозирай) и изберете NETELLER.
  3. Изберете една от предложените суми за депозиране или въведете друга в полето.
  4. Въведете код за бонус (ако разполагате с такъв) и натиснете зеления бутон, за да продължите.
  5. Попълнете необходимите полета. В зависимост от държавата, в която живеете, може да бъдете препратени към уебсайта на NETELLER, за да завършите транзакцията:
    • В този случай въведете имейл адреса, регистриран в сметката ви в NETELLER
    • Ако не бъдете препратени и трябва да завършите транзакцията само в нашия софтуер, въведете следните данни:
      • 12-цифрен код на сметката в NETELLER
      • 6-цифрен Secure ID/код за удостоверяване*
  6. Проверете внимателно информацията за транзакцията и изпратете заявката за депозит.

* Ако сте активирали удостоверяване в две стъпки за сметката си в NETELLER, идентификаторът Secure ID ще е невалиден. Трябва да използвате 6-цифрения код за удостоверяване, който можете да получите от приложението Google Authenticator.

Всеки път, когато зареждате сметката си в NETELLER, ще бъдете питани дали ще използвате депозита си за хазартни игри. Изберете Yes (Да), за да можете да използвате тези средства при нас.

Ще добавим средствата от депозита към сметката ви веднага след като получим потвърждение от NETELLER, че транзакцията е успешна.

Как да направя теглене с NETELLER?

За да изтеглите средства в сметката си в NETELLER, следвайте стъпките по-долу:

  1. Отворете касата. Ако използвате уебсайта или приложението за мобилни устройства:
    Web Cashier (Уеб каса)
  2. Натиснете Withdraw (Изтегли).
  3. Въведете сумата, която желаете да изтеглите.
  4. Ако имате автоматични тегления, очакващи изпълнение, ще видите:
    • Сумата.
    • Метода и сметката, към която ще бъде изпратена сумата.
    • Оставащата сума след извършване на автоматичните тегления.
  5. Ако нямате автоматични тегления в процес на обработка, просто изберете NETELLER от достъпните опции.
  6. Ако сте депозирали чрез този метод през последните 12 месеца, информацията за сметката ви в NETELLER ще бъде попълнена автоматично. В противен случай, въведете данните си за NETELLER (12-цифрения код на сметката в NETELLER или имейл адреса).
  7. Най-накрая потвърдете заявката си за теглене.

Ще обработим тегленето в рамките на 72 часа. Сумите ще бъдат добавени в сметката ви веднага след като бъдат одобрени.

В зависимост от държавата, регистрирана в сметката, може да е необходим предишен депозит с NETELLER през последните 12 месеца, за да стане този метод достъпен за теглене.

Ако използвате нашето мобилно приложение, не забравяйте да излезете правилно от сметката си, преди да затворите приложението. Ако бъдете блокирани от системата, изчакайте 10 минути, преди да влезете отново в сметката си.

Опитвам се да използвам NETELLER, но не мога. Каква е причината?

Ето някои от най-честите причини за неуспешна транзакция с NETELLER:

  • Сметката ви в NETELLER не е създадена успешно. Проверете дали сметката е създадена и е активна.
  • Недостатъчно средства в сметката ви в NETELLER. Опитайте отново, след като се уверите, че разполагате с достатъчно средства, за да покриете транзакцията.
  • Все още не сте получили обаждане за потвърждение от NETELLER. Трябва да потвърдите сметката си, преди да я използвате за депозиране или теглене.
  • Имейл адресът, ID на сметката, Secure ID или кодът за удостоверяване, които сте въвели, са грешни. Ако сте активирали удостоверяване в две стъпки за сметката си в NETELLER, трябва да използвате 6-цифрения код за удостоверяване от приложението Google Authenticator вместо Secure ID.
  • Извършва се поддръжка на сметката ви в NETELLER. Опитайте отново по-късно.

Ако не сте сигурни какъв е статусът на сметката ви, свържете се с NETELLER и проверете дали има проблеми със сметката.

Тази статия полезна ли ви беше?


Не можете да намерите това, което търсите?