Ако забележите на извлечението за картата си изтеглена сума за отказан опит за депозит или дублиране на изтеглените суми за една и съща транзакция, това може да е такса за оторизация от издателя на картата.
Когато правите депозит, издателят на картата първо извършва предварителна оторизация на плащането под формата на заявка за задържане на съответната сума (наричана „такса за оторизация”), за да се увери, че разполагате с достатъчно средства за покриване на транзакцията.
Такива такси за оторизация (под формата на дублирано теглене) има както за извършени, така и за отказани транзакции. Когато депозитът бъде одобрен, сумата се изтегля от баланса по картата, но на банковото извлечение може да има и второ теглене за същата сума. Това второ теглене показва средствата, които първоначално са били заделени като таксата за оторизация. Тези средства се освобождават автоматично в рамките на 10 работни дни, така че ще остане само по едно теглене за всяка успешна транзакция за депозит.
В зависимост от издателя на картата тези задържани суми обикновено се освобождават автоматично в рамките на 10-30 работни дни. Моля, свържете се с банката си или с издателя на картата, за да проверите каква е тяхната политика относно освобождаването на задържаните средства.
В случай че изтеглената сума все още се показва на официалното извлечение за картата 10 работни дни след отказаната транзакция:
Ако изтеглената сума се отнася за дублирано плащане за покриване на една и съща транзакция и все още се показва на банковото извлечение 10 работни дни след датата на първоначалното плащане:
След като получим тази информация, ще можем да направим проверка по случая с компанията, която обработва нашите плащания.
Имайте предвид, че не можем да започнем проверка по този случай с компанията, която обработва нашите плащания, преди да са изминали 10 работни дни.
Ако продължавате да имате проблеми при депозиране с тази карта, използвайте един от останалите методи за плащане, достъпни в касата.
Важно!
Ако банковото Ви извлечение показва пълния номер на картата или сметката Ви, редактирайте изображението и закрийте тази информация, преди да ни го изпратите. В противен случай няма да можем да обработим документа и вместо това ще трябва да го изтрием. Пример: