Как можем да помогнем?

Екранът на касата не се зарежда (Windows)

Ако имате някой от следните проблеми, докато се опитвате да влезете в касата, просто следвайте инструкциите по-долу, за да го разрешите:

  • Показва се сиво изображение без текст
  • Съобщение за грешка: Embedded browser error message - 7 (Съобщение за грешка на вградения браузър – 7)
  • Нищо не се случва при натискане на бутона Deposit (Депозирай) след въвеждане на необходимата информация

1. Отворете Windows Explorer (файловия мениджър на Вашия компютър – НЕ Internet Explorer).

Windows Explorer

Windows Explorer 2

2. Копирайте и поставете следната връзка в лентата за търсене (в долната част на прозореца):
%USERPROFILE%\appdata\local\temp\

Windows Explorer 3

3. Намерете и изтрийте папката PokerStarsBrCache

Windows Explorer 4

4. Стартирайте софтуера на PokerStars и натиснете Cashier (Каса) – трябва да се зареди нормално.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория