Проблеми с връзката с мобилното приложение за Android

Тези прости стъпки ще Ви помогнат да възстановите връзката с нашия софтуер на Вашето устройство с Android.

Интернет връзка

Може да изглежда очевидно, но нека да започнем с Вашата интернет връзка. Проверете дали сте свързани към Wi-Fi, или използвате мобилни данни от мобилната мрежа. Трябва да виждате иконите в горната част на екрана.

Рестартиране

Следващата стъпка е да рестартирате устройството с iOS, като го изключите и след това го включите отново.

Проверка за актуализации

Ако проблемът с връзката продължава и след рестартирането на устройството, проверете дали използвате най-новата версия на приложението, като отворите:

Settings (Настройки)→ Apps (Приложения) → All (Всички)

След това изберете нашето приложение.

Преинсталиране на приложението

Ако няма налични актуализации или актуализирането не разреши проблема, опитайте да преинсталирате нашето приложение. Първо трябва да премахнете приложението, като го изтриете от устройството. След това го изтеглете и го инсталирайте отново.

Връзка с отдела за поддръжка

Ако проблемът продължава, изпратете ни следната информация чрез нашия софтуер, мобилното приложение или уебсайта и ние ще се опитаме да Ви помогнем:

  • Съобщение за грешка
  • Модела на смартфона/таблета
  • Версията на Android:

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория