Съобщение: Използване на Paysafe (натиснете/докоснете тук за повече информация)

Чисто преинсталиране на нашето приложение за iOS (изтриване на всички данни, включително кеша на приложението)

Ако имате проблеми с нашето приложение, които продължават след преинсталиране, изчистването на кеша на приложението може да помогне.

Този процес изтрива приложението и всички свързани с него данни, т.е. кеша на приложението, данните за вход, предпочитанията и мултимедийното съдържание офлайн (ако има такова).

Изпълнете следните лесни стъпки от началния екран на устройството:

  1. Settings (Настройки)
  2. General (Общи)
  3. iPhone/iPad storage (Място за съхранение на iPhone/iPad)
  4. Изберете нашето приложение
  5. Delete app (Изтрий приложението)
  6. Рестартирайте устройството

Приложението вече е премахнато от Вашето устройство. Отворете App Store, изтеглете го и отново го инсталирайте.

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория