Неполучена парола

Ако връзката за промяна на паролата не пристигне във входящата поща на Вашия регистриран имейл адрес, моля, проверете папката за нежелана поща/спам, тъй като съобщението може да е било поставено неправилно там.

За да избегнете този проблем в бъдеще, променете настройките на филтъра в имейл акаунтa или добавете имейл адреса, от който идват нашите имейли, в адресната книга или списъка с контакти.

Ако не намерите имейл съобщението в нито една папка в пощата си, опитайте да използвате друг имейл акаунт, напр. Gmail, Yahoo или др.

За да промените имейл адреса си, следвайте инструкциите по-долу за платформата, която използвате.

На уебсайта

Влезте в сметката си и изберете Account (Сметка), и след това:

Пароли

На компютър

Стартирайте нашия софтуер и влезте в сметката си, а след това от лобито отворете:

Settings (Настройки) → Account Details (Данни за сметка) → Email (Имейл)

На мобилно устройство

За да промените имейл адреса си от мобилното приложение, отворете:

Account (Сметка) → Personal Details (Лична информация) → Email Address (Имейл адрес)

Мнения и отзиви

Тази статия отговори ли на въпроса ви?

Свързани помощни статии

Категория