Често задавани въпроси - VIP Магазин

Как да поръчам от VIP Магазина? Мога ли да направя поръчка от моя телефон или таблет? Току-що направих поръчка. Кога ще бъде обработена и изпратена? Какви са сроковете за доставка? Защо трябва да въвеждам моя личен данъчен код? Могат ли стоките от VIP Магазина да се закупуват с пари? Мога ли да получа пратката си на адрес, различен от домашния ми адрес? Трябва ли да заплащам някакви разходи за транспорт/такси? Какви размери дрехи/шапки/сакове предлагате? Мога ли да връщам или заменям артикули, закупени на разпродажба, или такива от категория „Аутлет”? Мога ли да върна поръчката си на VIP Магазина? Могат ли подаръчните карти да се анулират, връщат или заменят? Изпращате ли стоки на адреси, които са пощенска кутия? Как мога да проверя моята история на поръчките? Поръчах артикули по едно и също време, но не ги получих заедно. Защо? Каква е разликата между VPP точките и StarsCoin? Мога ли да променя или да отменя вече направена от мен поръчка? Поисках промяна в поръчката, но тя не беше извършена. Какво е станало? Получих повредена стока. Какво трябва да направя? Искам да си поръчам персонализиран артикул. Къде да въведа текста, който искам да бъде изписан върху продукта? Мога ли да върна/сменя моя артикул лично? Поръчах артикул от магазина, но в статуса на поръчката ми пише, че все още се обработва и не е изпратена. Защо?

Ако имате въпроси, на които не сме отговорили тук, моля пишете на Поддръжка.

Каса

Cashier

Готови ли сте да играете за истински пари? Заредете вашата сметка Stars бързо и лесно с различни опции, достъпни за компютър и мобилни устройства.

Магазин Stars Rewards

Rewards Store

Използвайте вашите StarsCoin, за да купувате специални артикули от магазина Stars Rewards.